Ja, klopt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:51 schreef Meike26 het volgende:
Tof !!Moeilijk om op die laatste foto nu het flesje aan te wijzen met het zand uit Cromarty. Ook al is het zand vrij rood, toch herken ik hem niet 1,2,3. De 3e van rechts onderste rij ?
Nee..quote:
Graag!quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:06 schreef Teis91 het volgende:
Ik ga in januari naar Gibraltar, kan wel wat zand meenemen als daar interesse in is?
Sommige schelpen mag je inderdaad niet meenemen. En er zijn gebieden waar het verboden is om zand en stenen mee te nemen, maar daar staan meestal bordjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:16 schreef emil23 het volgende:
Jullie weten dat het strafbaar is om stenen, schelpen, zand e.d. een land uit te smokkelen? In Turkije heeft een Nederlander vorig jaar nog enkele weken in de cel gezeten voor het meenemen van een paar steentjes.
Als ik er snel weer kom zal ik wat voor je meenemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog steeds op zoek naar alle soorten zand, dus mocht je op vakantie gaan binnenkort; denk aan me!
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
Hey Sokkepok,quote:
Ik zal je een pm sturenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:50 schreef _GdR_ het volgende:
Heb je zand uit Indonesie?
Zit op t moment in Kuta, Bali. En regelmatig in Sanur en Ubud etc. Mocht je intresse hebben zal ik wel wat sturen als je me je adres stuurt.
Oh wow, eigenlijk alles!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:02 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Hey Sokkepok,
Ik vertrek over 2 weken naar San Diego waar ik op een boot stap om te varen naar en langs: Mexico, Guatamala, Nicaragua, Panama, Colombia, wat eilanden in Caribisch gebied, Puerto Rico en uiteindelijk in Canada (Nova Scotia, Newfoundland) terecht komt.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Zal niet overal zand gaan collecteren want ze zien me al aankomen op het vliegveld met 30 zakjes zand XD
Maar mocht je interesse hebben. Welke wil je het liefst hebben
Werkelijk wel tof idee dit. Aanstekelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |