Cool, daar ga ik eens naar kijken!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:46 schreef RoderikMB het volgende:
Als je de strand6daagse loopt krijg je op het eind ook altijd een potje zand
Als je (heel toevallig) van wandelen én kamperen én van zand houd is dat misschien een keer leuk om te doen, dan kun je onderweg ook nog wat zand scoren
M'n vader liep hem altijd maar hij mag niet meer van mijn moeder omdat hij een keer op zo'n paal is geklommen en er weer afgedonderd was
Ja, graagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:40 schreef vera166 het volgende:
Ik ga binnenkort naar New York, als ik daar zand kan vinden kan ik het proberen mee te nemen?
Of heb je dat al
Oh wauw, dat is tof! Ik heb nog helemaal niets uit Irak!quote:Op zondag 9 maart 2014 07:15 schreef Broadway het volgende:
[..]
Hé gast pm je details maar. Gisteren heb ik een lange autorit gemaakt door het prachtige berglandschap van noord Irak, wat zand uit de bergen meegenomen (2e foto), incl. fotos van de omgeving. Leuk detail: 100 meter er tegenover is het huis van wijlen barbaar Saddam Hussein (3e foto). Ik denk dat je het wel leuk vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik studeer op het moment Graphic Design en heb net een studie cameratechniek afgerond, dus heeft er niet veel mee te makenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:23 schreef zyx1981 het volgende:
Wat ik me zo afvroeg; wat studeer jij eigenlijk? Heeft je verzameling daar iets mee te maken?
Coole verzameling btw.
Edit: ik ben komende zomer in Lovendegem, bij Gent. Dit ivm Boombal(dans)stage en Boombalfestival. Als je wil, kan ik dan wel wat zand meenemen.
Ik heb dit topic gevonden n.a.v. de posting op de FP, dus die helpt wel degelijk.![]()
Jep, ik heb een USB microscoop aangeschaft om binnenkort eens alle soorten die ik heb te fotograferen en dan een plekje te geven op zo'n Google Earth kaart.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:01 schreef Broadway het volgende:
Heb je er al eens aan gedacht om al dat zand door een goeie microscoop te bekijken? De verschillen zullen ongetwijfeld super interessant zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wauw, dat is wel gaaf!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:01 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Jep, ik heb een USB microscoop aangeschaft om binnenkort eens alle soorten die ik heb te fotograferen en dan een plekje te geven op zo'n Google Earth kaart.
Ik heb die dingen op eBay gezien voor een paar tientjes met een 2MP camera. Is dat wat jij hebt?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:01 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Jep, ik heb een USB microscoop aangeschaft om binnenkort eens alle soorten die ik heb te fotograferen en dan een plekje te geven op zo'n Google Earth kaart.
Jep!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:59 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik heb die dingen op eBay gezien voor een paar tientjes met een 2MP camera. Is dat wat jij hebt?
Wow, wat tofquote:Op maandag 10 maart 2014 11:01 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Sorry! Ben het helemaal vergetenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef Blik het volgende:
Krugerpark, Zuid-Afrika al in je collectie? Of Kaapstad?
Als ik eraan denk wil ik wel wat meenemen als ik er ben in april
Heb ik ook gekocht, zo'n ding.. verwacht er niet teveel vanquote:
Ja, graag! Heb ik nog niet ^_^quote:Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ga van de zomer naar Tokyo, Japan. Kan wel zand meenemen als je nog niet hebt?
Geeft niets, ik vergeet ook vaak zat dingen op vakantiequote:
Jaa! Heb ik ook nog niet!quote:Op donderdag 24 april 2014 12:18 schreef Gits het volgende:
Hoi, ik kwam laatst mijn zand tegen van Les Saintes Gadeloupe. (Franse Antillen)
Wil je dat ook, of heb je het al?
[ afbeelding ]
Holy hell, dan mag ik nog wel even door sparen!quote:Op donderdag 24 april 2014 12:30 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Heb ik ook gekocht, zo'n ding.. verwacht er niet teveel van![]()
Kwam net dit plaatje op Reddit tegen, ter inspiratie voor je:
[ afbeelding ]
En wat voor zand wil je dan precies? Van straat of..? Tokyo heeft geen strand namelijk.quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ja, graag! Heb ik nog niet ^_^
[..]
Geeft niets, ik vergeet ook vaak zat dingen op vakantie
[..]
Jaa! Heb ik ook nog niet!
Het liefst het meest natuurlijke zand wat je kunt vinden. Duin/berg/strand/beek/rivier etc.quote:Op zondag 27 april 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor zand wil je dan precies? Van straat of..? Tokyo heeft geen strand namelijk.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 27 april 2014 21:23 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Het liefst het meest natuurlijke zand wat je kunt vinden. Duin/berg/strand/beek/rivier etc.
Straat is meestal gestort zand wat weer van verbrijzelde stenen is gemaakt. Niet heel typerend voor dat gebied dan
hoe gaan we dit regelen,stuur je mij ff een berichtje. het is heel mooi zand!quote:Op zondag 27 april 2014 21:20 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ja, graag! Heb ik nog niet ^_^
[..]
Geeft niets, ik vergeet ook vaak zat dingen op vakantie
[..]
Jaa! Heb ik ook nog niet!
pics!!quote:Op maandag 10 maart 2014 11:01 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |