SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik zit ook op een ander forum, waar het toch wel heel wat volwassener aan toe gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:22 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nog niet zo lang.
Troost je, iedereen is Koos Levenloos als 'ie uit isquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
Dokter vertelde me zonet dat ik nog maar 9 dagen te leven heb![]()
Wellicht eerder (of die echt is, tja)quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer nou, een dag langer en je kon een beetje GTA spelenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
kan nog steeds, hij bedoelde dat ik nog maar 9 dagen een leven heb.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Wat jammer nou, een dag langer en je kon een beetje GTA spelen
Jat alle exemplaren van GTA gewoon en geef ze aan ons zodat wij ook nu al kunnen spelen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
Dokter vertelde me zonet dat ik nog maar 9 dagen te leven heb
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht eerder (of die echt is, tja)Lijkt echt, maar waar blijven de screenshots vraag ik me dan altijd afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er maar aan hoe snel het topic vol gezet wordt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:37 schreef dolf1010 het volgende:
Ik neem aan dat de titel elke dag verandert word?
Klopt nu al niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe snel het topic vol gezet wordt.
Dus...Tempo... tempo... tempo....
Want over 5 uurtjes klopt het al niet meer
Klopt nu al nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe snel het topic vol gezet wordt.
Dus...Tempo... tempo... tempo....
Want over 5 uurtjes klopt het al niet meer
9 dagen klopt zeker wel. Als naar naar zo een release gaat speel je hem hooguit 30 min later dan die countdown.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
9 dagen klopt ook niet. Maar je ken het wel beter afronden. Zeg dus maar gewoon 10 dagen en nu geen getief meer over dit hele debat
Wat een kansloze aandachtshoer ben je dan eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:09 schreef FredVleespet het volgende:
Die 'gelekte' early xbox versie schijnt ook al fake te zijn. Hij schijnt het al eerder geprobeerd te hebben met deze
[ afbeelding ]
Ja nogalquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat een kansloze aandachtshoer ben je dan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |