Waarom niet? Hij heeft vandaag waarschijnlijk de grupetto opgezocht om later weer voor een ontsnapping te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema stap alsjeblieft af dit heeft geen zin.
Kan ie op het WK wat doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:07 schreef Spies het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft vandaag waarschijnlijk de grupetto opgezocht om later weer voor een ontsnapping te gaan.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema stap alsjeblieft af dit heeft geen zin.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sagan is koning.
Deze kerel is een jochie die helemaal dolsblij is met zn etappe
Als je Mollema gisteren bergop zag krasselen onderweg, dan wordt dat sowieso niets op het WK, dan kan je beter nog eens voor een rit gaan.quote:
Over Sagan gesproken, ik heb een leuk filmpje met Sagan erin gevonden:quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sagan is koning.
Deze kerel is een jochie die helemaal dolsblij is met zn etappe
Die ken ik alquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over Sagan gesproken, ik heb een leuk filmpje met Sagan erin gevonden:
Leuk hè?
Baas die man
Konig is geen verrassing.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wel leuk die verrassingen.
Konig Horner Ratto.
Voor mij wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Konig is geen verrassing.
Niet weten dat Horner al heel lang een groot talent isquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Konig is geen verrassing.
Het zou ook wel eens kunnen dat Roche tegen hetzelfde probleem aanloopt als Ten Dam en Mollema in de Tour.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel bijzonder trouwens, een Ier die niet tegen koud, regenachtig weer kan.
Lijkt er verdacht veel op.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens kunnen dat Roche tegen hetzelfde probleem aanloopt als Ten Dam en Mollema in de Tour.
Weet ik niet, maar de paniek in de stemmen van Smeets en Ducrot begint steeds meer toe te nemenquote:
Daar ligt al een mooi kerkhof aan klimmers inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgave Poels, Uran op 20 minuten.
Die zijn nu al aan het evolueren naar het OPQS-klimniveau.
Bolkema al binnen zekerquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Het commentaarsduo was weer van een treurig niveau, ze zien echt niks. Nooit meer NOS.
Daar zie ik ze nog wel voor aan eigenlijk, dat die allang binnen isquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bolkema al binnen zeker?
Niet bij de eerste 50quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Daar zie ik ze nog wel voor aan eigenlijk, dat die allang binnen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |