Aangezien evolutie jou lijkt overgeslagen te hebben, laat ik deze revolutie mij passeren. Om een gevoel van samenhang te creëren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:29 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
DM maar even als ook jij klaar bent voor een Revolutie.
gr ria
Ik nam het topic niet serieus, en daarnaast had yvonne al nee gezegd.quote:
Hallo yvonnequote:Op zaterdag 7 september 2013 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wit rood blauw? Had je niks anders?
Ha!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:35 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
Hallo yvonne
binnenkort plannen we een overleg. Wie in het team mag blijven en wie gaat weg? Denk er alvast goed overna, we houden een reorganisatie. Ik heb al zo mijn ideeen.
Wij zijn voor een schoon, respectvol en vooral gezellig FOK! yvonne is jullie al voorgegaan, net zoals een hele hoop anderen. SLUIT JULLIE AAN BIJ RFD en doe mee!
gr ria
zullen we een keertje samen drugs doen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
1 van mijn trouwste compagnons, freek, zal straks in zijn eigen woorden aangeven waarom hij zich aangesloten heeft bij RFD.
Pik het op, spread the word. Ria for president, vergezeld door alle fokkers die gaan voor kwaliteitsverhoging en kwantiteitsverlaging
gr ria
Paars, wit en groen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Welke kleurtjes moet ik dan voor de vlag doen yvon?
Oh, nee, ik haak af, jou vind ik leuk, freek en halve randdebiel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
1 van mijn trouwste compagnons, freek, zal straks in zijn eigen woorden aangeven waarom hij zich aangesloten heeft bij RFD.
Pik het op, spread the word. Ria for president, vergezeld door alle fokkers die gaan voor kwaliteitsverhoging en kwantiteitsverlaging
gr ria
Neeee yvonne, haak vooral niet af. Jij hebt veel medezeggenschap in RFD, bijna net zoveel als ik.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, nee, ik haak af, jou vind ik leuk, freek en halve randdebiel.
Mods weten dat DM niet prive is, dus lijkt me stug.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:23 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Ik ontvang al een hoop enorm positieve DM'S. Onder andere van mods, die graag anoniem blijven. Zij geven aan dat ze willen strijden, strijden met mij. Want samen staan we sterk en schonen we de boel op.
We have a dream!
gr ria
Wat is er mis met het mijnequote:Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
wie kan er een logo maken voor RFD. alleen aanhangers graag!
gr ria
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:08 schreef freek.etc het volgende:
ONZ / Scooter rijbewijs met je 70 jaar?
[ afbeelding ]
Waar slaat die reactie op? En dan ook nog die meelopers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |