geloof me dat ik zat te twijfelen tussen die 2, zijn/haar snoet ziet er niet angstig uit, vandaar...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ja, ziet er leuk uit. Maar ik denk dat het eerder een greep van angst is. Een dier heeft niet zo'n besef van pleziervlucht en veiligheid op 1000m hoogte.
Het is dus eerderdan
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ja, ziet er leuk uit. Maar ik denk dat het eerder een greep van angst is. Een dier heeft niet zo'n besef van pleziervlucht en veiligheid op 1000m hoogte.
Het is dus eerderdan
Na 9 jaar zal de hond er vast wel aan gewend zijn en waarschijnlijk houdt hij zich vast zodat hij niet heen en weer schommelt ofzo.quote:Dan McManus and his service dog Shadow hang glide together outside Salt Lake City, Utah, on July 22, 2013. McManus suffers from anxiety and Shadow's presence and companionship help him to manage the symptoms. The two have been flying together for about nine years with a specially made harness for Shadow.
Zo te zien vermaakt Shadow zich prima:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is dus eerderdan
Bizar om te zien zeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:55 schreef GlenSpey het volgende:
Spaans (of is het Portugees?) filmpje over een vrouw van 28 die er nog steeds uitziet als een baby
Pfff jeetjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Amerikaanse fotograaf Angelo Merendino, die de lijdensweg van zijn aan kanker overleden vriendin met foto's heeft gedocumenteerd. Brok in je keel werk kan ik wel zeggen. Hier de hele gallery.
[ afbeelding ]
Hmm... ik kreeg tranen in mijn ogen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Amerikaanse fotograaf Angelo Merendino, die de lijdensweg van zijn aan kanker overleden vriendin met foto's heeft gedocumenteerd. Brok in je keel werk kan ik wel zeggen. Hier de hele gallery.
[ afbeelding ]
Had ik dus ook. Komt zeer zelden voor, ben wat dat betreft aardig nuchter, maar deze fotoserie slaat bij mij in als een bom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm... ik kreeg tranen in mijn ogen.
Dit moet ik niet op mijn werk kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Erg aangrijpendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Pfoequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gewoon lekker bier drinken. Lekker gezondquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ook gewoon lekker bier drinken. Lekker gezond
Toevallig is 1 2 biertjes per dag gezond idd, wijn ook trouwens, nog iets gezonder zelfs.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja Albert, dat maakt nog lekker veel uit h.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
indrukwekkend..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker als je op sterven ligt, jezus. Denk nou toch is na.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toevallig is 1 2 biertjes per dag gezond idd, wijn ook trouwens, nog iets gezonder zelfs.
Ik snap niet dat jij je druk maakt over het feit dat ze een biertje drinkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zeker als je op sterven ligt, jezus. Denk nou toch is na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |