Ik ook. Voorstukjes waren al het kijken waard.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:29 schreef Ambrosius het volgende:
Al meer dan een week hebben ze het hierover bij de NOS, ik ben zeer benieuwd.
Dat geschreeuw van Zeeman ? Vond ik vrij waardeloos.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Voorstukjes waren al het kijken waard.
Tom Egberts ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef snellejelle het volgende:
Lijkt me wel een mooie documentaire! Kees Jongkind kan dat wel.
Mag ik dat woord ook gebruiken? Kwaliteitsvoorstelling.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een kwaliteitsvoorstelling.
Broekje uit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een kwaliteitsvoorstelling.
Nog wel ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag ik dat woord ook gebruiken? Kwaliteitsvoorstelling.
Ja, dat mag. Kwaliteitsvoorstelling is het nieuwe topshow.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag ik dat woord ook gebruiken? Kwaliteitsvoorstelling.
Mexicanobakker, kwaliteitsvoorstelling!quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Kwaliteitsvoorstelling is het nieuwe topshow.
Teveel typenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat mag. Kwaliteitsvoorstelling is het nieuwe topshow.
Prettige stem inderdaad, beter dan dat nieuwe meisje en die andere nieuwe presentator.quote:
Je riskeert een note als je topshow zegt. True story.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Teveel typenTop- dan wel flopshow blijft gewoon.
Mooizo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef Evertjan het volgende:
ik ga trouwens dit echt goed volgen dus doeiii!
Moet je vaker doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Whut? Wat is dat voor kanjerstreek?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je riskeert een note als je topshow zegt. True story.
Spreek je later man.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Slaat inderdaad compleet nergens opquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Whut? Wat is dat voor kanjerstreek?
Been there done that. Denk 2x.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Whut? Wat is dat voor kanjerstreek?
ow in de eerste etappesquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:44 schreef rubbereend het volgende:
gaan voor de bergtrui is wel redelijk mislukt
Zat ik ook al aan te denken jaquote:
die belkin meneer hoopte dat ie raak wasquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:47 schreef rubbereend het volgende:
Bauke die op een haar na de lantarenpaal mist
Hopelijk veel Niké Boom voor ons.quote:
oh no, fuck mequote:Op zaterdag 7 september 2013 22:50 schreef Aguero het volgende:
Ik kijk uit naar de beelden van de waaieretappe.
Ja die heb ik grotendeels gemistquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:50 schreef Aguero het volgende:
Ik kijk uit naar de beelden van de waaieretappe.
Vreemd inderdaad, doe je toch in de aanloop naar de Tour.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef marcodej het volgende:
Tijdens de Tour nog duidelijk moeten maken wat de rol van een renner precies is.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit mobiel, iemand anders zoekt hem maar
Alleen wordt er soms iemand het prikkeldraad in gereden, meer eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Net een rally. Valt mee dat daar niet vaker ongelukken gebeuren.
Echt he. Al die autos te toeteren enzo. Mag je wel goede chauffeur zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef Bastiefcg het volgende:
Zo zie je pas echt wat voor chaos het in de tour is.
Maar wees eerlijk er gebeuren weinig ongelukken tussen volgwagens en renners/publiek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen wordt er soms iemand het prikkeldraad in gereden, meer eigenlijk niet.
Hij heeft dat goed gezien ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:56 schreef rubbereend het volgende:
Nu snap je ook wat Ducrot altijd zegt, met een hele ploeg wachten heeft geen zin
Codenaam voor de nieuwste doping.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:59 schreef Droopie het volgende:
rooie bietensap is helemaal hip tegenwoordig
Het geheim van Chris Horner.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:59 schreef Droopie het volgende:
rooie bietensap is helemaal hip tegenwoordig
Werkt prima. Je hebt gewoon pech Guus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die site van de NOS werkt ook nooit he
npo.nlquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die site van de NOS werkt ook nooit he
Als een duveltje uit een doosje zag maarten hem vertrekken.quote:
die is dan ook niet voor niets gehaaldquote:
ook een soort van dopingquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:12 schreef alors het volgende:
Ohja Tankink met die plaat waardoor hij niet kapot kon
Ik kan me dat wel voorstellen hoor.quote:
fragmenten waar ze de NOS afzeiken zullen er wel niet inzittenquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:13 schreef rubbereend het volgende:
zo hoor je als journalist ook eens wat ze denken
klopt en niet alleen als sporterquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen hoor.
Het beste kun je als sporter geen kranten en websites lezen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
fragmenten waar ze de NOS afzeiken zullen er wel niet inzitten
ja iddquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Zo pikken ze dus die verkoudheidjes op
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef rubbereend het volgende:
Zo pikken ze dus die verkoudheidjes op
In de bus kijken ze altijd naar Sporza.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Irizar wint.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Madiot.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Dan nog liever Manolo Saiz achter me.
venga! venga! venga!quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Dan nog liever Manolo Saiz achter me.
Lol inderdaad, en dan zonder onderbreking, een uur lang.quote:
Ik denk serieus dat een aanmoediging hem door zo'n laatste kilometer heen kan duwen, inclusief dat claxonneren trouwens.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:17 schreef rubbereend het volgende:
de hele tijd Verhoeven in je oren tijdens de tijdrit. Het zal misschien meevallen ten opzichte hoe ze het geknipt hebben maar je zou er gek van worden. Zo kan je je toch nooit concentreren.
het begon al na 10 meterquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:19 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat een aanmoediging hem door zo'n laatste kilometer heen kan duwen, inclusief dat claxonneren trouwens.
Knallen. Heeft ie uit Enschede meegenomen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:19 schreef Muto het volgende:
Nico heeft wel een irritant stopwoordje hè
Bauke is een volwassen vent die Verhoeven al langer kent, als hij hier problemen mee had was dat gemeld. Hij wijst Gesink er immers ook op dat hij had moeten aangeven dat hij zou gaan.quote:
vast niet, dat dat in beeld komt dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:22 schreef Aguero het volgende:
Nu kunnen we zien of ze voor af na het lek rijden van Valverde zijn gaan rijden.
ja klopt, ik zou er gek van worden zeg maarquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:22 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Bauke is een volwassen vent die Verhoeven al langer kent, als hij hier problemen mee had was dat gemeld. Hij wijst Gesink er immers ook op dat hij had moeten aangeven dat hij zou gaan.
Is toch heerlijk man. Weet die Verhoeven ook wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:27 schreef Aguero het volgende:
''Nee hoor, wij gaan niet rijden.''
En een paar kilometers later vol gas geven.
kippenvel tijdens het werk met radio Tourquote:
quote:
Kippenvel hier in het topic met de TV aan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kippenvel tijdens het werk met radio Tour
Syntix kraate Belkin af.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:33 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/bart.janss.3?hc_location=stream
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STEMP PVVquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:33 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Hebben ze dus gewoon een TV'tje in de auto?
Mooien jinx.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
"Geen risico's nemen in de laatste bocht"
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:42 schreef rubbereend het volgende:
het kwam zeg maar na het opwarmen voor zijn ijskoude ventilator denk ik dan
Reeks hem even aub.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:42 schreef rubbereend het volgende:
het kwam zeg maar na het opwarmen voor zijn ijskoude ventilator denk ik dan
topshowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |