Komend jaar lijkt me te snel idd, kan je het beter over een jaar of 5 doen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 december 2013 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuk
Om dit nogmaals te doen zou waarschijnlijk tegenvallend zijn.
Dat in die ploegauto's zou wel kunnen, gewoon zoals Orica 1x in de zoveel tijd een videotje op youtube gooien.quote:Op zondag 15 december 2013 14:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komend jaar lijkt me te snel idd, kan je het beter over een jaar of 5 doen bijvoorbeeld.
Op TT staat al heel de dag 14.10.quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef Sautor het volgende:
Ik dacht dat ik me had vergist met mijn half 3, maar zie dat het echt pas dan uitgezonden had moeten worden...
Op Twitter en bijv de NOS-site naast de livestream 14.30.quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op TT staat al heel de dag 14.10.
NOS heeft overal in de media 14.30 rondgestrooidquote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op TT staat al heel de dag 14.10.
Wat ik las waren er plotselinge technische problemen waardoor ze het vervroegd haddenquote:Op maandag 16 december 2013 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel slecht inderdaad.![]()
Was dat vervroegen i.v.m. het breaking news omtrent het ontslag van Brood bij Roda?
Misschien ben ik te negatief ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:41 schreef Marcoss het volgende:
Had ook wel wat interessante info op kunnen leveren toch? (als ze echt alles hadden mogen filmen uiteraard). De wel/niet ziekte van Mollema aan het begin van de Tour, de manier waarop de pers dit te weten is gekomen, dé rit van Boom en de reactie in de auto's, maar ik denk dat ze wel een uur hadden kunnen vullen met die slottijdrit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |