Als ik vrij kan krijgen van werk dan sowieso. Wil de set van CO eigenlijk niet missen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog mensen naar rauw op je dek 9 november?
Blijft een pareltje hequote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef -Menn0- het volgende:
https://soundcloud.com/qdance/the-prophet-deepack-stamppot
1 2 Stamppot!
[..]![]()
Yupquote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan er nog mensen naar rauw op je dek 9 november?
Een van de weinige releases van Thera die ik kan waarderenquote:
Dat is een mooi voorbeeldje van een stuiterbalkickquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik denk dat ik hier wel goed zit met mijn vraag. Hoe heet die basskick die dat echt lage geluid geeft in dit nummer?
Bijvoorbeeld 1:06 tot 1:12 is een goed voorbeeld van die basskick. Moet dat even weten.
quote:01. Donkey Rollers - Followers
02. Showtek - FTS (Hard Mix)
03. Showtek - Seid Ihr Bereid (2007 Mix)
04. Dark Oscillators - Nobody Is Perfect (Original Threesome Mix)
05. Tatarola - Who Is Calling
06. T.A.T. - Track Addicted (Original Tatanka Mix)
07. DJ Zemtec - Amen (Brennan & Heart Remix)
08. DJ Rob - Boy's Interface (Beholder & Balistic Remix)
09. Zany - Science & Religion (Science Mix)
10. Technoboy - Warmachine
11. Kat - Gimme Da Bass (A-Lusion Mix)
12. Blademasterz - Masterblade
13. Alpha Twins vs Seizure - Rock The Sure Shot
14. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
15. Donkey Rollers - Immeasurably
16. DHHD - Funky Shit (Deepack Remix)
Ik hoop niet dat je dat lekker vind klinken, maar dat je het wilt weten om te kunnen zeggen wat je voor geen meter vind klinken. Stuiterbalkicks zijn het inderdaad, maar de "officiële" benaming is een pitchkick.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik denk dat ik hier wel goed zit met mijn vraag. Hoe heet die basskick die dat echt lage geluid geeft in dit nummer?
Bijvoorbeeld 1:06 tot 1:12 is een goed voorbeeld van die basskick. Moet dat even weten.
Dankjewel. En ik vind het wel goed klinken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat lekker vind klinken, maar dat je het wilt weten om te kunnen zeggen wat je voor geen meter vind klinken. Stuiterbalkicks zijn het inderdaad, maar de "officiële" benaming is een pitchkick.
Hier rond 3:09 nog een veel betere:
https://soundcloud.com/so(...)-activator-make-some
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef slvrbld het volgende:
Hier rond 3:09 nog een veel betere:
https://soundcloud.com/so(...)-activator-make-some
![]()
dat dan weer welquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die Rebel redelijk bagger.Maar pitched kicks kunnen wel lekker zijn.
Vanavond eerst even QULT'en. Ook lekker.
Ouwe Activator platenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Had ik ook heen gewildquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Prima vermaakt vorig jaarquote:Op zondag 29 september 2013 03:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Zit atm met te veel bier op en nu een whisky in de had Qlimax bluray te kijken.... Isaac na Frontliner
Wat vind ik 't jammer dat ik de eerste Qlimax feesten niet mee heb gemaakt en wat ben ik blij dat ik al jaren daar niet heen ga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |