Tja, Arrivaquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zijn berichten![]()
Ja het gaat lekker. Zet niet alles op FB, van de week aardig lopen kanki'en omdat ik onverklaarbare kak storingen had, en 20 minuten heb lopen kloten in de stromende regen en kanki onweer
quote:
Vasquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja, Arriva
Althans, daar hoor ik wel veel klachten over.
bazen weten te weten wat bazen weten wat wetende bazen weten over wetenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
bazen weten wat wetende bazen weten
Valt op zich wel mee, soms heb je gewoon vreemde storingen enzoquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tja, Arriva
Althans, daar hoor ik wel veel klachten over.
En buurmeisjes neuken in het rietquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef Studeur het volgende:
zometeen dus met maten bij die buurtparty kijken.
boxjes mee en dikke techno gaan draaien op dat veldje, of ze nou willen of niet
gelukkighelaas zijn de buurmeisjes hier allemaal rond de 10 jaar oudquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En buurmeisjes neuken in het riet
Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen als de winter weer aanbreekt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, soms heb je gewoon vreemde storingen enzo
Mja, wel leerzaam maar op het moment zelf sta je te tieren en te vloeken hahaha
Fack die shit, ik ga rocken als een baasquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen als de winter weer aanbreekt.![]()
![]()
ik hou jou persoonlijk verantwoordelijk voor elk trein ongemak wat ik zal ervaren. De straffen zullen niet mals zijn. Jouw vlees welquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fack die shit, ik ga rocken als een baas
Gef mij straf meesterquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hou jou persoonlijk verantwoordelijk voor elk trein ongemak wat ik zal ervaren. De straffen zullen niet mals zijn. Jouw vlees wel
Te weinig. Snel nog een tray scoren bij de Appie broeder.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
24 halve liters euroshopper moet genoeg zijn voor een leuk improvisatiefeestje met zn 5en
2 sicpacks zijn bijbesteldquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Te weinig. Snel nog een tray scoren bij de Appie broeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |