Geen probleem. Ik maak er gelijk post 101 van in dit topic.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt voor je post, nu hoef ik niet meer de hele tijd te typen
haha faalquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik maak er gelijk post 100 van in dit topic.
Gewoon, omdat het kan!!
niet stoned zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ik ben niet eens stoned, wat is dezen
ik heb maandag vrijquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou het bij een paar biertjes vanavond. Maandagochtend een hoerige dienst waarvoor ik om 4 uur mijn bed voor uit moet
Ja.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
Bestaat Vas eigenlijk nog? Of Mur?
Ja prima, begonnen met mn studie en klas en studie bevallen me tot nu toe erg goedquote:
Dat zijn berichtenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima, begonnen met mn studie en klas en studie bevallen me tot nu toe erg goedEn vandaag murriepurrie helpen verhuizen jwt, lekker gezweet
Jouw werk bevalt je ook erg goed aan je FB te zien
"kanki" gebruikenquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zijn berichten![]()
Ja het gaat lekker. Zet niet alles op FB, van de week aardig lopen kanki'en omdat ik onverklaarbare kak storingen had, en 20 minuten heb lopen kloten in de stromende regen en kanki onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |