Oh daarom schepte laatst eentje van 14 op dat hij al een baard kon laten groeienquote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef shaderon het volgende:
In Australië 'hoor je er pas bij' als je een degelijk baardje hebtEcht bijna iedereen heeft het daar
Nouja tis geen sociale verplichting. Maar je valt eerder op dat je geen baard hebt dan dat je wel een baard hebt. Ook schijnen de vrouwen een man die veel bier drinkt, een baardje heeft en open/los is te prefereren.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh daarom schepte laatst eentje van 14 op dat hij al een baard kon laten groeien
Wat een onzin trouwens dat je er dan pas bij hoort.
Kijk uit jongens, dit kostte mij 450 euro!!111einzquote:Op woensdag 11 september 2013 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Was leuk, lekker weertje gehad.
Ik verloot een John Deere-pet onder de goed antwoorden op de volgende vraag:
Hoe vaak kwam Aquila's zusje klaar vannacht?
Antwoorden:
A. drie keer
B. vier keer
C. zes keer
SMS het antwoord naar 1347 en win!
nopequote:Op woensdag 11 september 2013 19:09 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand Twisted 2013 (serie) al gezien?
'Aight, ik check 'm ook even.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Best goeie eerste episode, maar de rest van het seizoen eens downloaden kijken of het wat is
werkt perfect. Ps3 en pc. Zou wel ff via chrome die us catalog erbij doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:35 schreef Curlbrah het volgende:
Zo, eens even dat netflix uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |