Ik ben een hele gewone user.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je eigen aanwezigheid a.u.b. niet te vergoeilijken.
Jij weet niet eens wat een autist is man.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op het autistenforum misschien wel ja.
Vertel eens wat meer over jezelf dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een autist is man.
Dan kom je er nog niet achterquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf dan.
Dan moet je wel echt een verstandelijke beperking hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ga je Feyenoord supporten.
Mensen die niet Alkmaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt een verstandelijke beperking hebben.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je er nog niet achter.
Maarja jij bent een simpel figuur, kan je verder ook niks aan doen.
Ik alkmaar, jij alkmaart wij alkmarenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet Alkmaar
Oh wacht.
Serieus. Zoek professionele hulp man.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alkmaar, jij alkmaart wij alkmaren
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Zoek professionele hulp man.
Je bent niet sociaal, je raakt van slag als je niet aan je gewoontes kunt vasthouden, lichamelijk contact ga je uit de weg en je hebt een enorme fascinatie voor een bepaald onderwerp. Ja, je voldoet wel aan redelijk wat kenmerken van een autist.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh hij is niet sociaal, laten we hem autist noemen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alkmaar, jij alkmaart wij alkmaren
Alles is fout wat je zegt. Maarja dat snap jij allemaal niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent niet sociaal, je raakt van slag als je niet aan je gewoontes kunt vasthouden, lichamelijk contact ga je uit de weg en je hebt een enorme fascinatie voor een bepaald onderwerp. Ja, je voldoet wel aan redelijk wat kenmerken van een autist.
Dat niet snappenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]_____________
Dit dekt de lading wel geloof ik.
Je hebt dit allemaal meerdere malen zelf bevestigd en nu is het ineens niet waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles is fout wat je zegt. Maarja dat snap jij allemaal niet.
Jij kent me totaal nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt dit allemaal meerdere malen zelf bevestigd en nu is het ineens niet waar?
Gvd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kent me totaal niet. En dat wil ik graag zo houden.
Nee. Konko een end op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga lekker zelf weg mongool. Met je neus.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens helemaal in elkaar oppen.
Ik ben wel mager ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]moest lachen wel, ik geef je een magere zeven.
Kan de TT nog aangepast worden?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
JR je maakt jezelf wel weer enorm belachelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
JR je maakt jezelf wel weer enorm belachelijk.
Nee. Jouw attitude wel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan de TT nog aangepast worden?
Tis me wat knulquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
DUITSLAND HEEFT EEN SLECHTE LICHTING HAHAHA
Iedereen mag me vervelend vinden maar jij bent de laatste jij post de grootste bullshit die er is.quote:
Die strookt niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn attitude?
Dit bedoel ik dus. Zoek hulp.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal me echt een zorg zijn of je strookjes uitdeelt of niet.
Ben je te verlegen om het zelf te zoeken? Meteen hulp vragen gekkie. Ik zal een afspraak voor je maken maandag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Zoek hulp.
Ha, blijkbaar doet het je dus wel wat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je te verlegen om het zelf te zoeken? Meteen hulp vragen gekkie. Ik zal een afspraak voor je maken maandag.
Ja het steekt me recht in mijn hart dit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, blijkbaar doet het je dus wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |