Ik ben een hele gewone user.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit je eigen aanwezigheid a.u.b. niet te vergoeilijken.
Jij weet niet eens wat een autist is man.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op het autistenforum misschien wel ja.
Vertel eens wat meer over jezelf dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een autist is man.
Dan kom je er nog niet achterquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf dan.
Dan moet je wel echt een verstandelijke beperking hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ga je Feyenoord supporten.
Mensen die niet Alkmaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt een verstandelijke beperking hebben.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom je er nog niet achter.
Maarja jij bent een simpel figuur, kan je verder ook niks aan doen.
Ik alkmaar, jij alkmaart wij alkmarenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet Alkmaar
Oh wacht.
Serieus. Zoek professionele hulp man.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alkmaar, jij alkmaart wij alkmaren
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus. Zoek professionele hulp man.
Je bent niet sociaal, je raakt van slag als je niet aan je gewoontes kunt vasthouden, lichamelijk contact ga je uit de weg en je hebt een enorme fascinatie voor een bepaald onderwerp. Ja, je voldoet wel aan redelijk wat kenmerken van een autist.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh hij is niet sociaal, laten we hem autist noemen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alkmaar, jij alkmaart wij alkmaren
Alles is fout wat je zegt. Maarja dat snap jij allemaal niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent niet sociaal, je raakt van slag als je niet aan je gewoontes kunt vasthouden, lichamelijk contact ga je uit de weg en je hebt een enorme fascinatie voor een bepaald onderwerp. Ja, je voldoet wel aan redelijk wat kenmerken van een autist.
Dat niet snappenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]_____________
Dit dekt de lading wel geloof ik.
Je hebt dit allemaal meerdere malen zelf bevestigd en nu is het ineens niet waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles is fout wat je zegt. Maarja dat snap jij allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |