quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd. Vervolgens zit je om 02.00 uur nog steeds te fokken
Wie is wim?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik heb Wim al een tijdje niet voorbij zien komen
Duurt dan nog even tot het aankomt bij andere banken?quote:
Franchisequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Duurt dan nog even tot het aankomt bij andere banken?
Wimquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Een hele hele Goedenavond allen!
Lekker weer morgen, het is weekend, wat een combinatie!
Haha, die TT! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar het onderwerp van die conference call enzo.
Hey Wimquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Een hele hele Goedenavond allen!
Lekker weer morgen, het is weekend, wat een combinatie!
Haha, die TT! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar het onderwerp van die conference call enzo.
Mwah, geld krijgen waar je voor werkt is altijd mooi! Hoe sneller en meer hoe beter, niet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Echt waar? Nog mooier.![]()
Ik voel me net een geldwolf.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mwah, geld krijgen waar je voor werkt is altijd mooi! Hoe sneller en meer hoe beter, niet?
10 dagen voor jou nog steeds! Mujentas werkt bij franchiser.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Echt waar? Nog mooier.![]()
Ik voel me net een geldwolf.
Wim werkt ook hard voor zijn geldquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mwah, geld krijgen waar je voor werkt is altijd mooi! Hoe sneller en meer hoe beter, niet?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wim werkt ook hard voor zijn geld
Zit mobiel. fixedquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wim ook hard voor zijn geld?
Wat doet Wim?
Goedenavond!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:49 schreef Clauwvd het volgende:
En dat is reden genoeg
Goedenavond samen!
Ik zag een foto van jou voorbij komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Fyi, ik heet geen wim.
Maar indd de OP klopt.
Hoop dat jij niet begint zoals hen?
Nee, Wim!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Sander natuurlijk![]()
![]()
!
http://www.oussoren.net/wp-content/uploads//2011/03/IMAG0246.jpgquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou voorbij komen.
Re-post ecen danquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou voorbij komen.
Nee, daar staat Wim niet op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
http://www.oussoren.net/wp-content/uploads//2011/03/IMAG0246.jpg
De korting wordt niet verstrekt op: geneesmiddelen, tabaksartikelen, zuigelingenvoeding 0-12 maanden, boeken, staatsloten, postzegels, strippenkaarten, AH Spaarzegels en AH-cadeaubonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef donald500 het volgende:
Jeetje, wat maken jullie veel mee zeg met die winkeldieven bijvoorbeeld.
Morgen gaat mijn wekker ook weer om 07.00. -:( dus zo maar gauw gaan slapen.
En zondag om 12 beginnen.
Bedankt voor de opheldering over die personeelskaart, kan mijn moeder gewoon zelfscannen maandag.
Geld de korting ook over alcohol?
En sigaretten en bloemen?
Of word dat als uitzondering gezien?
Zal wel weer een druk dagje worden, op vrijdagavond en zaterdag is het net een wespennest bij ons, dat is soms echt niet leuk meer.
Maar ach, ik heb werk en ik heb het naar mijn zin, dus be happy.
Fijn (werk)weekend allemaal.
Hij hoeft zich niet aangesproken te voelen, want hij heet geen Wimquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef bigbass het volgende:
Die arme Wim. Komt hier een beetje om gezellig te doen, wordt hij alleen maar gepest.
Morgen voor het eerst sinds zo lang ik me kan herinneren een zaterdag vrij. Ik ga lekker een dagje naar Artis.
Per wanneer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:15 schreef Hallyu het volgende:
Ons filiaal gaat voortaan open op de zondag. Wat betekend dat alle promo en actie e.d. voortaan maandagochtend wordt gedaan. Waarschijnlijk van half 7 tot 8.
Vroegen of ik dus ook maandag ochtend wil werken. Ja, maar niet zo vroeg.
Ik voel jequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:15 schreef Hallyu het volgende:
Ons filiaal gaat voortaan open op de zondag. Wat betekend dat alle promo en actie e.d. voortaan maandagochtend wordt gedaan. Waarschijnlijk van half 7 tot 8.
Vroegen of ik dus ook maandag ochtend wil werken. Ja, maar niet zo vroeg.
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)prijzen-opnieuw.htmlquote:Albert Heijn verlaagt prijzen opnieuw
Albert Heijn gaat vanaf maandag de prijzen van ongeveer duizend artikelen verlagen. Dat bevestigt de supermarktketen zaterdag.
Onder meer thee, koffie, kattenvoer en mariakaakjes worden goedkoper. Het gaat vooral om A-merken, maar in sommige gevallen dalen de prijzen van het huismerk mee.
Sommige producten worden tot 20 procent goedkoper. Het gaat volgens Albert Heijn om een structurele prijsverlaging en niet om een kortingsactie. Het is niet duidelijk of de concurrenten meegaan.
Albert Heijn richt de kortingsaanval voorop op rivaal Lidl. ''Wij zien dat met name Lidl een heel stevige ontwikkeling doormaakt. We zien dat de klant acties en voordeel zoekt'', zegt topman Sander van der Laan in het AD zaterdag.
Geen prijzenoorlog
Een woordvoerster voegt eraan toe dat klanten het gevoel hebben ''dat ze bij Albert Heijn duurder uit zijn. Dat is de reden om de prijs te verlagen. We willen een signaal afgeven naar onze klanten. We zien dat het leven duurder is geworden.''
Eind 2003 kondigde Albert Heijn ook een grote prijsverlaging aan. Dat leidde tot een prijzenoorlog onder de supermarkten. Volgens Albert Heijn is de situatie deze keer anders. ''Dit verandert niets aan onze positie in de markt. Qua prijzen zitten we in het midden en blijven we in het midden zitten. Daarom denken we dat dit de markt niet in beweging zal brengen.''
Maandag voor 10 uur hequote:Op zaterdag 7 september 2013 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
Klopt helemaal. 20 uur per winkel succes allemaal de komende dagen met het hangen van prijsbordjes..
Ik blijf even wat langer thuis om na te denken over hoe en wanneer.
Nee moet nog ontbijten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:43 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
hahaha beidehandjes gegeten.
Of jullie bellen 20 uur aan mensen bij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:17 schreef Halldor het volgende:
Het scheuren van DNAH stickers is echt een kut werk.
Dat wordt overwerken, Cees bedankt!
Bij bellen gaat niet lukken, misschien van andere afdelingen. Bijna iedereen die zaterdags kan/wil werken moet al. Dus de enige optie is langer doorgaan cq overwerkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Of jullie bellen 20 uur aan mensen bij?
Is uiteraard lastig, maar we moeten deze taken nu eenmaal uitvoeren.
Ik ga zo met de SM zitten en dan kijken we wel hoe we een en ander gaan regelen. Gaat uiteindelijk allemaal goedkomen.
Werken op zondag?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:56 schreef Halldor het volgende:
[..]
Bij bellen gaat niet lukken, misschien van andere afdelingen. Bijna iedereen die zaterdags kan/wil werken moet al. Dus de enige optie is langer doorgaan cq overwerken
En ook het halve land op de camping in Frankrijk zit en dus de krant niet leest en zo niets meekrijgt van de prijsverlagingen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:48 schreef mujentas het volgende:
vanmiddag maar eens even naar de planning kijken. Beter hadden ze dit eerder gedaan toen iedereen nog zomervakantie had van school
Vanaf 15 september. Is een beslissing van de gemeente dat voortaan alle supermarkten open mogen zijn ipv. de 5 die dat eerst alleen mochten.quote:
Te makkelijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:35 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje:
[ afbeelding ]
Krijgen jullie ook direct brood geleverd op zondag? Ik dacht namelijk dat tussentijdse aanpassingen niet mogelijk waren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:08 schreef Hallyu het volgende:
20 uur aan prijswijzigingen....?
Ik zal vast op het telefoontje wachten of ik kan komen werken om die dingen op te hangen.![]()
![]()
Leuk als je een van de heeeeel weinige in het filiaal bent die op normaal tempo prijswijzigingen kan doen (en de winkel uit zijn/haar hoofd kent e.d.).
[..]
Vanaf 15 september. Is een beslissing van de gemeente dat voortaan alle supermarkten open mogen zijn ipv. de 5 die dat eerst alleen mochten.
Tegenwoordig leest toch bijna niemand meer de krant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:34 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook het halve land op de camping in Frankrijk zit en dus de krant niet leest en zo niets meekrijgt van de prijsverlagingen.
Vast wel. Ik volg het niet op de voet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:37 schreef monsterd. het volgende:
Hebben jullie geen telefoonnummer genoteerd waarop je de klant kunt bereiken dan?
Ja, sorry, dat was ik. Ik had 3 containers euroshopper bier besteld voor mijn vrijgezellenfeest, maar ze ging er op het laatste moment met de getuige vandoor. Doe je niks aan. Hou ze maar. Nou gr gr Ricardoquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vast wel. Ik volg het niet op de voet.
Weet wel dat de klant er vanochtend om 10 uur was, hij zou om 13:00 komenen de tweede helft om 21u
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Te makkelijk
https://www.google.nl/map(...)l=53.219963,6.566588
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat was ik. Ik had 3 containers euroshopper bier besteld voor mijn vrijgezellenfeest, maar ze ging er op het laatste moment met de getuige vandoor. Doe je niks aan. Nou gr gr Ricardo
Ik heb géén idee om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook direct brood geleverd op zondag? Ik dacht namelijk dat tussentijdse aanpassingen niet mogelijk waren.
Ik herkende het zo al. Had de Martini-toren nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
De MartiniToor'n was volgens mij ook wel hint genoeg, toch?
Het nieuws kijkt, de AD-app opent, Nu.nl bezoekt, het journaal op de radio luistert. Je snapt 't best wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tegenwoordig leest toch bijna niemand meer de krant.
1200, goedemorgen heyquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef Hallyu het volgende:
Het verwachte telefoontje van mijn AH is net ontvangen. Of ik maandagochtend (half 7) wou beginnen met 1200 prijswijzigingen.
Vroeg ze aan mij wie er nog meer geschikt zou zijn om mee te helpen. Tja, als ik de enige ben die het in de afgelopen twee jaar die dingen gedaan heb is dat nogal moeilijk te zeggen, he.
Uiteindelijk trouwens onderhandelt tot 7 uur, om te beginnen.
Ik dacht hierboven ergens zaterdag te hebben gelezen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef Hallyu het volgende:
[..]
En ook meteen deze maandag mee beginnen. Ik dacht dat we er wel de tijd voor zouden krijgen.
Wat een domme actie zeg..quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)prijzen-opnieuw.html
Ik zou als ik jou was gewoon zondag ochtend (als je dicht bent) met een groepje serieuze mensen uit de vulploeg eerder komen om die kaartjes er voor te knallen. Iedereen de kaartjes van zijn/haar gangpad, zonder vragen van klanten, die kaartjes er voor doen. Kost per uur misschien wel wat meer, maar ik denk dat je onder de streep minder kwijt bent aangezien iedereen maandag weer naar school moeten en er alleen fulltimers over blijven (gok ik).quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
Klopt helemaal. 20 uur per winkel succes allemaal de komende dagen met het hangen van prijsbordjes..
Ik blijf even wat langer thuis om na te denken over hoe en wanneer.
Dus brood plakt de stikker niet meer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef bigbass het volgende:
En brood krijgt van die stomme stortbakken en geen ingepakte broodjes meer als ik het goed begreep. Dus caissières die broodjes moeten gaan opzoeken in het systeem en gedoe bij de kassa. Ik snap dat het goed is voor de uren, maar het ziet er ook minder mooi uit en ik vind het altijd een beetje vies, mensen zitten te vaak met hun handen in die bakken
Nope. Het scheelt brood veel meer tijd dan het de kassa tijd kost.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus brood plakt de stikker niet meer?
Je bespaart uren bij brood en geeft vervolgens die uren aan kassa
Het heeft zeker voordelen voor de klant en de AH, maar AH is altijd een servicesupermarkt geweest en daar doen ze hiermee een beetje afbreuk aan. Maargoed, ze willen graag naar de laagste prijs en dat kan je ze in de huidige economische omstandigheden natuurlijk niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:23 schreef JesseW het volgende:
[..]
Nope. Het scheelt brood veel meer tijd dan het de kassa tijd kost.
De broodjes hoeven ook niet meer ingepakt te worden. De kassa krijg/heeft een keuze menu waar alle plaatjes van de broodjes op staan, deze tikken ze dan aan. Werkt het zelfde als bierkratten aan slaan. Kost niet zo veel tijd als broodjes inpakken.
Het is ook wel in het voordeel van de klant: de klant bepaald nu heel gemakkelijk zelf hoeveel de klant er neemt per soort zonder dat het personeel de pakjes moet ompakken.
Hierop gaat AH ook omzet missen. Nu pakt een klant toch 2 broodjes mee, in plaats van de ene die hij/zij eigenlijk wildequote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef bigbass het volgende:
En brood krijgt van die stomme stortbakken en geen ingepakte broodjes meer als ik het goed begreep. Dus caissières die broodjes moeten gaan opzoeken in het systeem en gedoe bij de kassa. Ik snap dat het goed is voor de uren, maar het ziet er ook minder mooi uit en ik vind het altijd een beetje vies, mensen zitten te vaak met hun handen in die bakken
Oh, weet niet hoe het kassasysteem werktquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:23 schreef JesseW het volgende:
[..]
Nope. Het scheelt brood veel meer tijd dan het de kassa tijd kost.
De broodjes hoeven ook niet meer ingepakt te worden. De kassa krijg/heeft een keuze menu waar alle plaatjes van de broodjes op staan, deze tikken ze dan aan. Werkt het zelfde als bierkratten aan slaan. Kost niet zo veel tijd als broodjes inpakken.
Het is ook wel in het voordeel van de klant: de klant bepaald nu heel gemakkelijk zelf hoeveel de klant er neemt per soort zonder dat het personeel de pakjes moet ompakken.
Is nu inderdaad zo voor bier en groente. Geen PLU codes meer onthouden, maar gewoon het juiste plaatje indrukken. Volgens mij is het alleen voor appels nog niet zo, omdat die er bijna hetzelfde uit zien allemaal.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, weet niet hoe het kassasysteem werkt
Heb je hier toevallig een bron van? Heb hier nog niks over gehoord en vind het echt een rukidee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef bigbass het volgende:
Ik kreeg deze foto van een collega:quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een bron van? Heb hier nog niks over gehoord en vind het echt een rukidee.
Maar dan hoop ik dat ze wel van die grijptangen krijgen..quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik kreeg deze foto van een collega:
[ afbeelding ]
"vanaf volgende week gaat de broodafdeling een grabbelboel worden"
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef d4v1d het volgende:
Nu kan iemand gewoon met zijn hand waarin die zojuist gehoest heeft een broodje pakken..
.. Hij zou er zelfs op kunnen spugen als die wil
Die krijgen ze sowieso, mensen ze laten gebruiken is een ander verhaalquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef d4v1d het volgende:
Maar dan hoop ik dat ze wel van die grijptangen krijgen..
Ik vind het nu al niksquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik kreeg deze foto van een collega:
[ afbeelding ]
"vanaf volgende week gaat de broodafdeling een grabbelboel worden"
Het verschil niet weten tussen een perzik en nectarinequote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Zal ook wel een puinhoop bij de kassa worden. De gemiddelde caissière zal niet zo snel - en zeker op drukke momenten - het verschil tussen verschillende broodjes herkennen. Zo gaat het al jaren fout met de perziken en nectarines Denk nu bijvoorbeeld aan pistolet bruin en puur en eerlijk pistolet. Maar ook de verschillende soorten croissants...
Ja, het is heel moeilijk voor sommigenquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen een perzik en nectarine
Watquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Zal ook wel een puinhoop bij de kassa worden. De gemiddelde caissière zal niet zo snel - en zeker op drukke momenten - het verschil tussen verschillende broodjes herkennen. Zo gaat het al jaren fout met de perziken en nectarines Denk nu bijvoorbeeld aan pistolet bruin en puur en eerlijk pistolet. Maar ook de verschillende soorten croissants...
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.distrifood.nl/(...)s-gestolen-1345106W/
Watdoeteenvulploegleider weet jij hier meer van?
Iets met peanuts en monkeysquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:12 schreef d4v1d het volgende:
Hier stond vandaag half van de vruchtensappen verkeerd.
ER HING ZELFS EEN FUCKING GROOT KAARTJE VAN DE BONUS VOOR MET WAT ERIN MOEST![]()
Godverdomme het denkvermogen van sommige collega's is laag
Het is ook lastig om die sappen netjes te houden. Van de bovenkant zien ze er bijna allemaal hetzelfde uit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
bancarella met sappen is hier ook een rotzooi, alles staat beetje door elkaar
truequote:Op zaterdag 7 september 2013 21:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is ook lastig om die sappen netjes te houden. Van de bovenkant zien ze er bijna allemaal hetzelfde uit.
Wie gaat dat dan ook per soort neerzetten? Gewoon erin kwakken en beetje netjes en recht houden. Maar om alle soorten bij elkaar te houden, net stapje te ver.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
bancarella met sappen is hier ook een rotzooi, alles staat beetje door elkaar
Is dit in alle AH filialen volgende week? Of kan het langer duren bij sommige filialen voordat die bakken komen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
[..]
Die krijgen ze sowieso, mensen ze laten gebruiken is een ander verhaal
Het stond dus juist niet in lijnenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wie gaat dat dan ook per soort neerzetten? Gewoon erin kwakken en beetje netjes en recht houden. Maar om alle soorten bij elkaar te houden, net stapje te ver.
Ik heb het vermoeden dat dit een pilot gaat zijn voor een of meerdere filialen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Is dit in alle AH filialen volgende week? Of kan het langer duren bij sommige filialen voordat die bakken komen?
De schapstickers zijn gescheurd , hangen op het schap en de "in prijs verlaagd" barkers hangen er voor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:05 schreef JesseW het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon zondag ochtend (als je dicht bent) met een groepje serieuze mensen uit de vulploeg eerder komen om die kaartjes er voor te knallen. Iedereen de kaartjes van zijn/haar gangpad, zonder vragen van klanten, die kaartjes er voor doen. Kost per uur misschien wel wat meer, maar ik denk dat je onder de streep minder kwijt bent aangezien iedereen maandag weer naar school moeten en er alleen fulltimers over blijven (gok ik).
quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:15 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Is dit in alle AH filialen volgende week? Of kan het langer duren bij sommige filialen voordat die bakken komen?
Heb vanavond meer info gekregen en we zijn inderdaad een pilot. Maar bereid je maar vast voor op over een paar weken (of maanden), mocht het aan slaan...quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat dit een pilot gaat zijn voor een of meerdere filialen.
Je bedoeld neem ik aan de schapstoppers. Want barkers ga je niet krijgen. De schapstoppers kwamen bij ons om 19:30 aan.quote:Op zondag 8 september 2013 02:45 schreef Questionmarks het volgende:
Prijswijzigingen gedaan bij ons, de barkers hebben we niet ontvangen voor 1800... dus zal maandagochtend voor 0800 komen.
Meten over de borstquote:Hoe moest de teamleider kleding ook al weer gemeten worden? Ik moet voor donderdag mijn maat opgeven.
Dan zal Vers vooruit Brood nog wel even geparkeerd gaan worden.quote:Op zondag 8 september 2013 04:21 schreef bigbass het volgende:
[..]
[..]
Heb vanavond meer info gekregen en we zijn inderdaad een pilot. Maar bereid je maar vast voor op over een paar weken (of maanden), mocht het aan slaan...
Ja hoe "dom" kan je zijn. Sowieso waarom konden de "Schapstoppers" niet gewoon in de communicatiecontainer mee.quote:Op zondag 8 september 2013 10:19 schreef Halldor het volgende:
Operationeel is het in prijs verlaagd weer een hel, er is iemand vergeten om ook de barkers te leveren, er staat nu een taakbericht op plaza.
Hij bedoelt inderdaad de actiebarkers - zie ook het plaza bericht.quote:Op zondag 8 september 2013 10:26 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je bedoeld neem ik aan de schapstoppers. Want barkers ga je niet krijgen. De schapstoppers kwamen bij ons om 19:30 aan.
Barkers gaan helemaal niet komen zaterdag of maandag. Je word later geïnformeerd. Daarom dus de vraag.quote:Op zondag 8 september 2013 10:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij bedoelt inderdaad de actiebarkers - zie ook het plaza bericht.
Ik dacht dat je bedoelde dat je de barkers helemaal niet gaat krijgenquote:Op zondag 8 september 2013 10:35 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Barkers gaan helemaal niet komen zaterdag of maandag. Je word later geïnformeerd. Daarom dus de vraag.
Volgens mij is het een L dan. Maar als je gewoon 100 doorgeeft kunnen ze het voor je checken op het blaadjequote:Op zondag 8 september 2013 10:45 schreef Questionmarks het volgende:
Bedoelde inderdaad de schapstoppers, die hebben we nog niet gekregen.
Meten over de borst, 100cm kom ik uit, vast een XL'tje
Ik denk eerlijk gezegd niet dat wij die nieuwe kleding gaan krijgen, ondanks dat ze hoger willen scoren op zichtbaarheid leiding.quote:Op zondag 8 september 2013 10:50 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Volgens mij is het een L dan. Maar als je gewoon 100 doorgeeft kunnen ze het voor je checken op het blaadje
De opgave van al mijn teamleiders is de deur uit
Franchise maakt de keuze zelf of ze het willen.quote:Op zondag 8 september 2013 10:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat wij die nieuwe kleding gaan krijgen, ondanks dat ze hoger willen scoren op zichtbaarheid leiding.
Die nieuwe naamkaartjes heb ik ook niet meer gezien nadat ze zijn binnengekomen
Ja, ik weet het.quote:Op zondag 8 september 2013 10:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Franchise maakt de keuze zelf of ze het willen.
Ach de vraag is wat kost het zo duur zal het ook weer niet zijn ....quote:Op zondag 8 september 2013 10:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Ze zeggen altijd dat ze mee willen met WWM, tot het geld gaat kosten heb ik het idee
Die nieuwe leiding naambadges hebben we wel ontvangen, maar gebruiken ze ook niet. Wij hebben die ijzeren badges.quote:Op zondag 8 september 2013 10:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat wij die nieuwe kleding gaan krijgen, ondanks dat ze hoger willen scoren op zichtbaarheid leiding.
Die nieuwe naamkaartjes heb ik ook niet meer gezien nadat ze zijn binnengekomen
Ik ben gisteren ook gebeld of ik om 7 uur kon beginnen. Moest me wel in allerlei bochten wringen en tussendoor ook nog even m'n zoontje naar school brengen, maar het is gelukt. En dan op 3 uur tijd 1200 prijswijzigingen aanbrengenquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef Hallyu het volgende:
Het verwachte telefoontje van mijn AH is net ontvangen. Of ik maandagochtend (half 7) wou beginnen met 1200 prijswijzigingen.
Vroeg ze aan mij wie er nog meer geschikt zou zijn om mee te helpen. Tja, als ik de enige ben die het in de afgelopen twee jaar die dingen gedaan heb is dat nogal moeilijk te zeggen, he.
Uiteindelijk trouwens onderhandelt tot 7 uur, om te beginnen.
Goede vraag. Naast altijd kloppende prijzen de personeelskosten. voor het wijzigen ervan.quote:Op zondag 8 september 2013 14:17 schreef Janneke141 het volgende:
Wat zou de terugverdientijd van ebars zijn?
Of de kosten voor het vervangen van prijskaarthouders voor alle resterende Baarn-II/XL winkels.quote:Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef ikbenschipper het volgende:
Goede vraag. Naast altijd kloppende prijzen de personeelskosten. voor het wijzigen ervan.
Geloof dat ze de kosten voorlopig te hoog vinden.
Geloof me; alle mogelijke instellingen hebben we al geprobeert, zonder succes.quote:Op zondag 8 september 2013 15:56 schreef Fivel het volgende:
Met de juiste instellingen als je gaat printen lukt het. Kijk even in handboek welke instellingen je moet hebben.
quote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe gaat het inmiddels? Kan je je gezicht al weer iets bewegen?
Welk type printer hebben jullie? Als jullie meerdere hebben dan zou ik eens een ander proberen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:54 schreef joey_k het volgende:
[..]
Geloof me; alle mogelijke instellingen hebben we al geprobeert, zonder succes.
Uiteindelijk via ssc ncr gecontacteerd te hebben kregen we te horen dat dit niet mogelijk is, en ook op termijn niet mogelijk zal zijn
De nieuwe Brother (typenr weet ik zo even niet)... Welke intstelling we ook proberen, het blijft steeds hetzelfde. (Stickers worden steevast over de perforatielijn geprint)..quote:Op zondag 8 september 2013 17:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Welk type printer hebben jullie? Als jullie meerdere hebben dan zou ik eens een ander proberen.
Jullie hebben maar 1 type printer in het filiaal?quote:Op zondag 8 september 2013 17:27 schreef joey_k het volgende:
[..]
De nieuwe Brother (typenr weet ik zo even niet)... Welke intstelling we ook proberen, het blijft steeds hetzelfde. (Stickers worden steevast over de perforatielijn geprint)..
Wij hebben ook maar eentje (HP) die op het netwerk aangesloten is. Verder een kopieerapparaat voor de medewerkers en eentje voor de klanten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:31 schreef mujentas het volgende:
Jullie hebben maar 1 type printer in het filiaal?
Nee, 2. Brother en Hp ... De Hp staat echter in het telkantoor. Ook op de Hp is het correct printen niet voor elkaar te krijgen.. Antwoord van NCR zei mij al genoeg...quote:Op zondag 8 september 2013 17:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 1 type printer in het filiaal?
Degene die daarvoor verantwoordelijk is, krijgt inderdaad een plekje in de hall of shame. Wat een aanfluiting is dat zeg! Advies is om langloop eraf te halen totdat je genoeg barkers hebt...quote:Op zondag 8 september 2013 17:13 schreef Schuimpjes het volgende:
We hebben alleen veel te weinig actiebarkers. De persoon die voor die uitlevering verantwoordelijk is zal wel even bij Cees langs mogen komen denk ik
Welk type is die hp?quote:Op zondag 8 september 2013 18:04 schreef joey_k het volgende:
[..]
Nee, 2. Brother en Hp ... De Hp staat echter in het telkantoor. Ook op de Hp is het correct printen niet voor elkaar te krijgen.. Antwoord van NCR zei mij al genoeg...
Trouwens waarvoor vroeg je laatst nou mijn Ahold mail adres als ik vragen mag?
Mocht er zo'n programmaatje doorgestuurd worden, dan heb ik ook wel interesse!quote:Op zondag 8 september 2013 18:06 schreef Halldor het volgende:
Joey, heb jij inmiddels al die wise_login_historie tool? Gisteravond was er weer een HT kwijt
Rust er een vloek op dat bestand ofzoquote:Op zondag 8 september 2013 18:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Welk type is die hp?
Wij hebben 4 verschillende en op allemaal kunnen schapstickers worden geprint.
Ik heb zeker je mail adres gevraagd ivm het wise login historie bestandje? Ik was wat te impulsief. Sorry.
Niet echt, maar ik realiseerde mij dat het wellicht wat gevoelig ligt.quote:Op zondag 8 september 2013 18:56 schreef joey_k het volgende:
[..]
Rust er een vloek op dat bestand ofzo
Hadden we deze al niet eens eerder gezien?!quote:
Die is idd al oud.quote:Op zondag 8 september 2013 19:50 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Hadden we deze al niet eens eerder gezien?!
Ja, maar toen was er een rc met melk ipv appelsientje. Heb gisteren overigens de prijswijzigingen van sappen gedaan en die Dubbeldranken gingen wel aardig omlaag, iets van 15-20 cent; terwijl AH huismerk duodrank een cent goedkoper werd.quote:
Ik durf toch te zweren dat de shots hetzelfde zijn, dus waarschijnlijk is enkel de verpakking veranderd door iemand die goed is met edittenquote:Op zondag 8 september 2013 20:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er een rc met melk ipv appelsientje. Heb gisteren overigens de prijswijzigingen van sappen gedaan en die Dubbeldranken gingen wel aardig omlaag, iets van 15-20 cent; terwijl AH huismerk duodrank een cent goedkoper werd.
Dus je gaat hem niet delen? Hoe kom je er aan als ik vragen mag?quote:Op zondag 8 september 2013 19:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik realiseerde mij dat het wellicht wat gevoelig ligt.
Ik was net in de winkel om even de camerabeelden van vrijdag te branden (morgen even aangifte doen). Liep er weer zo'n jongen te jatten. Gelijk maar even aangehouden en is afgevoerd.
Epic Quote: Brengen jullie mij straks naar huis? (jongen aan de politie)
Klopt dat denk ik ook op Youtube staat de oude ook wel.quote:Op zondag 8 september 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik durf toch te zweren dat de shots hetzelfde zijn, dus waarschijnlijk is enkel de verpakking veranderd door iemand die goed is met editten
http://www.nu.nl/economie(...)upermarktoorlog.htmlquote:'Medewerkers betalen prijs supermarktoorlog'
Medewerkers betalen de prijs voor de prijsverlagingen die supermarkten doorvoeren.
Dat schrijft CNV Dienstenbond zondag in een reactie op het nieuws dat Albert Heijn vanaf maandag de prijs van zo'n duizend producten gaat verlagen. Enkele andere supermarktketens hebben al laten weten daarin mee te gaan.
Volgens CNV proberen winkeliers al jaren op alle mogelijke manieren te besparen op personeelskosten en nemen ze daarbij regelmatig een loopje met de cao.
Daarnaast is er nog steeds sprake van leeftijdsdiscriminatie, waarbij 16-jarigen de banen van de 19-jarigen innemen. ''Verkopen zonder marges of zelfs daaronder kan geen enkele winkel. De supermarktmedewerker betaalt uiteindelijk de goedkope boodschappen voor de consument'', aldus cao-onderhandelaar Fedde Monsma.
Onder de supermarkt-cao vallen ruim 260.000 medewerkers die werken in meer dan 5500 supermarktbedrijven, meldt CNV.
Door: ANP
quote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Hallyu het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)upermarktoorlog.html
Ze hadden geen geld voor een nieuwe reclamequote:Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef ikbenschipper het volgende:
De nieuwe is wel korter er is een stukje uit gehaald. Voor de rest. Zie je ook dat als je de pakken even goed bekijkt ze net zo lang zijn terwijl dubbeldrank veel korter is normaal
Hypocriet.quote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Denk dat het op korte termijn makkelijker was (en goedkoper) om het oude filmpje aan te passen. Een reclamefilmpje opnemen en geschikt maken voor de televisie duurt dagen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze hadden geen geld voor een nieuwe reclame![]()
Is Polen die banen van Nederlanders innemen dan ook discriminatie?quote:Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Dat hangt van de reden af.quote:Op zondag 8 september 2013 20:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is Polen die banen van Nederlanders innemen dan ook discriminatie?
Is het dan ook discriminatie als je een 50-jarige bouwvakker wegstuurt en daarvoor in de plaats een 25-jarige bouwvakker aanneemt?
25 jaar is goedkoper lijkt mij, en in dit geval verzet die meer werk. (19 jarige in een AH zullen denk ik wel wat meer doen dan 16 jarige, maargoed.. )quote:
Dat hoeft ook niet per sé, hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
25 jaar is goedkoper lijkt mij, en in dit geval verzet die meer werk. (19 jarige in een AH zullen denk ik wel wat meer doen dan 16 jarige, maargoed.. )
Maak eens een screenshot van je loonstrook, uiteraard zonder je persoonlijke gegevens.quote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef Wazzim het volgende:
Weet iemand hoe dat all-in loontarief precies werkt? Ik heb een vast contract van 4 uur (zover ik weet) maar krijg gewoon 5,55 per uur (19 jaar).
Is dat omdat ik een ouder contract heb? En zo ja, hoe krijg ik dan de rest die 32%?
Dat geld is uitgegeven aan de prijsverlagingen (en de inzet van personeelquote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op je loonstrook staat ookquote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef Wazzim het volgende:
Weet iemand hoe dat all-in loontarief precies werkt? Ik heb een vast contract van 4 uur (zover ik weet) maar krijg gewoon 5,55 per uur (19 jaar).
Is dat omdat ik een ouder contract heb? En zo ja, hoe krijg ik dan de rest die 32%?
quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot van je loonstrook, uiteraard zonder je persoonlijke gegevens.
Ach waarom een nieuwe maken.... Deze deelt de boodschap even goed mee. Je ziet wel vaker reclames terugkomen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah ok, lekker slim van mij om dat te missenquote:Op zondag 8 september 2013 20:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Op je loonstrook staat ook
Afrekening ADVuren
Afrekening Vakantieuren
Voorschot vakantiegeld
Voorschot winstuitkering
Als je die 4 componenten optelt bij je gewerkte uren en TVT-uren. Krijg je je uurloon
Van wat ik heb gezien bij de 2 filialen waar ik werk/heb gewerkt wordt enkel het contract van werknemers die de kutklusjes doen verlengt naar een vast contract. Dingen die ze niet zomaar een andere werknemer kunnen laten doen (bij mij was dat bv. nachtdienst).quote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Emm16 het volgende:
Meh, een goede collega van me haar contract is niet meer verlengd, dat terwijl ze bijna 18 wordt.
Dat is tegenwoordig de realiteit, na 3 verlengingen word je afgeserveertquote:Op zondag 8 september 2013 20:56 schreef Emm16 het volgende:
Meh, een goede collega van me haar contract is niet meer verlengd, dat terwijl ze bijna 18 wordt.
Bij ons krijgen mensen op Verkoop heel makkelijk een OT, omdat wij met een groot tekort kampen. Van mij mogen ze de halve afdeling naar huis sturen, terwijl bij Verkoopklaar en in mindere mate Verkoopafhandeling een aantal goede mensen rondlopen die een OT verdienen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef Wazzim het volgende:
Van wat ik heb gezien bij de 2 filialen waar ik werk/heb gewerkt wordt enkel het contract van werknemers die de kutklusjes doen verlengt naar een vast contract. Dingen die ze niet zomaar een andere werknemer kunnen laten doen (bij mij was dat bv. nachtdienst).
Als ze heel hard iemand nodig hebben dan heb je een kans..quote:Op zondag 8 september 2013 21:10 schreef cluelezz het volgende:
Heeft het eigenlijk zin om te sollicteren als 25-jarige naar medewerker vleesafdeling, zonder relevante werkervaring?
Ik denk niet dat dat verstandig is. Laten we wel wezen, ik had hem alleen aan ikbenschipper beloofdquote:Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Halldor het volgende:
[..]
Dus je gaat hem niet delen? Hoe kom je er aan als ik vragen mag?
Kort dagje dusquote:Op zondag 8 september 2013 21:39 schreef Hallyu het volgende:
Ik mag hopen dat ze in ieder geval die prijsstickers alvast gescheurd hebben als ik daar morgen om 7 uur aan kom. Zal maar eens vroeg gaan slapen trouwens. 6 uur opstaan (en na het werken nog meteen school tot ong. 6).![]()
Geef ze maar aan onsquote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Leuk komen morgen 6 zakken met houders binnen.
Alleen hadden we die dus niet nodig..... Geld verspilling.
quote:Er is inmiddels geïnventariseerd hoeveel voorraad actiebarkers op de DC’s beschikbaar is. Helaas blijkt dit te weinig te zijn om centraal te kunnen naleveren. Jouw winkel ontvangt daarom geen nalevering.
Wij morgen 3 zakken kleine houders en 3 zakken grote houders. We hebben nog een paar zakken liggen dus hopelijk gaan we het redden.quote:Op zondag 8 september 2013 21:47 schreef ikbenschipper het volgende:
Leuk komen morgen 6 zakken met houders binnen.
Alleen hadden we die dus niet nodig..... Geld verspilling.
Ik mag hopen dat het enige selectiecriteria is dat er geen voorraad op het DCT is (voor ons dan). "Gewoon" lukraak filialen selecteren zou een naaistreek zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Waar zouden ze zo'n nalevering dan op baseren he.
Wij ook idd.quote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij morgen 3 zakken kleine houders en 3 zakken grote houders. We hebben nog een paar zakken liggen dus hopelijk gaan we het redden.
Misschien dat franchise voorrang krijgt. Ik zag in ieder geval een hoop franchisers in de lijst staan. En daarnaast misschien de grote filialen?quote:Op zondag 8 september 2013 21:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het enige selectiecriteria is dat er geen voorraad op het DCT is (voor ons dan). "Gewoon" lukraak filialen selecteren zou een naaistreek zijn.
Dan gooi ik het kaartje weg, simpel.quote:Op zondag 8 september 2013 21:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wij ook idd.
Het probleem van die kaarten is dat sommige er gewoon niet op passen, vooral bij drog gaat 1 bord voor zo'n 3 a 4 producten...
Grotere filialen zou misschien ook nog wel een reden kunnen zijn. Vind het wel weer typisch voor Albert Heijn: Idee voor de actie: 8. Uitvoering: 4.quote:Op zondag 8 september 2013 21:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat franchise voorrang krijgt. Ik zag in ieder geval een hoop franchisers in de lijst staan. En daarnaast misschien de grote filialen?
Idee voor de actie: 3/10. Uitvoering: -10/10.quote:Op zondag 8 september 2013 21:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Grotere filialen zou misschien ook nog wel een reden kunnen zijn. Vind het wel weer typisch voor Albert Heijn: Idee voor de actie: 8. Uitvoering: 4.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Idee voor de actie: 3/10. Uitvoering: -10/10.
Ik denk dat het gewoon op te korte termijn moest gebeuren waardoor er te weinig tijd was om bijvoorbeeld voor genoeg houders te zorgen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Idee voor de actie: 3/10. Uitvoering: -10/10.
Wat maakt het nou uit dat het een week langer duurt?quote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon op te korte termijn moest gebeuren waardoor er te weinig tijd was om bijvoorbeeld voor genoeg houders te zorgen.
Maar goed, nu krijg je half uitgevoerd werk of op zeer amateuristische wijze uitgevoerd werk. Stel het dan een weekje uit. Niemand die het merkt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon op te korte termijn moest gebeuren waardoor er te weinig tijd was om bijvoorbeeld voor genoeg houders te zorgen.
De concurrentie zit ook niet stil hoorquote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat het een week langer duurt?
De prijs is niet per stuk, maar per 50quote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef exelletor het volgende:
Heb even in dat bestand zitten kijken, maar wist niet dat die houders zo duur zouden zijn. Wij krijgen ook gewoon drie zakken grote en drie zakken kleine, die wij wel kunnen gebruiken.Het enige probleem is dat ons houdbaar pas om een uur of vijf komt. Maar als ze bij ons slim zouden zijn, zouden ze ook de actiehouders voor de actiekoppen even kunnen omwisselen voor de DNAH dingen(een paar honderd van die dingen liggen bij ons al maanden te stoffen), maar denk niet dat het zal gebeuren...
Die houders zijn volgens mij 11 euro voor 50 stuks.quote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef exelletor het volgende:
Heb even in dat bestand zitten kijken, maar wist niet dat die houders zo duur zouden zijn. Wij krijgen ook gewoon drie zakken grote en drie zakken kleine, die wij wel kunnen gebruiken.Het enige probleem is dat ons houdbaar pas om een uur of vijf komt. Maar als ze bij ons slim zouden zijn, zouden ze ook de actiehouders voor de actiekoppen even kunnen omwisselen voor de DNAH dingen(een paar honderd van die dingen liggen bij ons al maanden te stoffen), maar denk niet dat het zal gebeuren...
16.55 voor de grote houdersquote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die houders zijn volgens mij 11 euro voor 50 stuks.
Dat zijn Baarn II prijzen toch? Ik heb gister nog 100 DNAH houders besteld (toen wist ik nog niet dat er problemen waren, kansloze bestelling dusquote:Op zondag 8 september 2013 22:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
16.55 voor de grote houders
9.05 voor de kleine
Ja, ik dacht dat alle winkels er in stonden, maar er zijn meerdere tabbladen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat zijn Baarn II prijzen toch? Ik heb gister nog 100 DNAH houders besteld (toen wist ik nog niet dat er problemen waren, kansloze bestelling dus) voor om en na bij de 22 euro ex. verwerkingkosten.
Ja stroom 10 krijgen wij maandag, woensdag en vrijdag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat alle winkels er in stonden, maar er zijn meerdere tabbladen.
Krijgen jullie stroom 10 op maandag?
Dan valt het inderdaad nog mee.quote:Op zondag 8 september 2013 22:11 schreef mujentas het volgende:
De prijs is niet per stuk, maar per 50
Ik dacht dat het misschien daar van af hing omdat het bestand verwijst naar een ander excel bestand met de naam 'Winkels geen stroom 10 (1).xls'quote:Op zondag 8 september 2013 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja stroom 10 krijgen wij maandag, woensdag en vrijdag.
Wat hoort er in stroom 10 te zitten? Weet niet of wij die krijgen...quote:Op zondag 8 september 2013 22:21 schreef mujentas het volgende:
Ik dacht dat het misschien daar van af hing omdat het bestand verwijst naar een ander excel bestand met de naam 'Winkels geen stroom 10 (1).xls'
Notequote:Op zondag 8 september 2013 22:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat hoort er in stroom 10 te zitten? Weet niet of wij die krijgen...
Waarschijnlijker is dat de verdeling plaatsvindt op welke winkel als eerste geproduceerd wordt in het DC. Op een gegeven moment is het op en heb je als winkel pech.quote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Net dat excel bestand bekeken. Lijkt erop dat er vooral een tekort is aan DNAH actiebarkers en dat ze die gewoon hebben verdeeld op basis van welke vrachten als eerst uitgeleverd gaan worden.
Dat zeg ik in feite toch ook? Vrachten die eerst geleverd worden worden eerder geproduceerd dan vrachten die later geleverd wordenquote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is dat de verdeling plaatsvindt op welke winkel als eerste geproduceerd wordt in het DC. Op een gegeven moment is het op en heb je als winkel pech.
Ons filiaal(weliswaar Baarn-II) wordt pas om vijf uur beleverd, terwijl het volgens de planning minder dan een kwartiertje rijden is en wij hebben geen deelleveringen erbij zitten. Een filiaal hier in de buurt, wordt voor zover eerdere beleverd(denk wel 3x per dag), maar krijgt mooi geen houders.quote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat zeg ik in feite toch ook? Vrachten die eerst geleverd worden worden eerder geproduceerd dan vrachten die later geleverd worden
Maar ook stroom 10?quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ons filiaal(weliswaar Baarn-II) wordt pas om vijf uur beleverd, terwijl het volgens de planning minder dan een kwartiertje rijden is en wij hebben geen deelleveringen erbij zitten. Een filiaal hier in de buurt, wordt voor zover eerdere beleverd(denk wel 3x per dag), maar krijgt mooi geen houders.
De DNAH winkels krijgen allemaal 1 colli van die dingen. Die voorraad zal wel schaarser zijn dan die van de Baarn II winkels.quote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ons filiaal(weliswaar Baarn-II) wordt pas om vijf uur beleverd, terwijl het volgens de planning minder dan een kwartiertje rijden is en wij hebben geen deelleveringen erbij zitten. Een filiaal hier in de buurt, wordt voor zover eerdere beleverd(denk wel 3x per dag), maar krijgt mooi geen houders.
No idea.quote:
Die zag ik ook inderdaad hahahaquote:Op zondag 8 september 2013 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een mail van een of andere droeftoeter waar hij de pdf met prijswijzigingen en schapstickers kon vinden. Verstuurd aan alle MT's van Nederland. Echt serieus, lees de taakberichten.
Net als altijdquote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De DNAH winkels krijgen allemaal 1 colli van die dingen. Die voorraad zal wel schaarser zijn dan die van de Baarn II winkels.
Nevertheless, niets aan te doen. Gebeurt is gebeurt, ze zullen het vast wel meenemen in de evaluatie.
Die zullen dan wel dagelijks stroom 10 krijgen, maar die komt maar op één aflevermoment per dag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
No idea.Is wel een groot filiaal van een paar duizend vierkante meter dat ook nog eens een lekkere omzet draait.
Ik wilde eigenlijk ook nog met eenquote:
Je hebt gelijk. Is alleen een klein nuance-verschil met prioriteit van leveringen aan winkels en daarmee hun plaats in de productiecyclus van het DC.quote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik in feite toch ook? Vrachten die eerst geleverd worden worden eerder geproduceerd dan vrachten die later geleverd worden
Oke. Ik heb weinig weet van de processen en productiecyclussen op het DC. Had altijd het idee dat het filiaal dat het eerst beleverd wordt ook het eerder geproduceerd wordt. Dit is dus niet altijd het geval?quote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Is alleen een klein nuance-verschil met prioriteit van leveringen aan winkels en daarmee hun plaats in de productiecyclus van het DC.
Pffff ja wat is lezen toch moeilijk.quote:Op zondag 8 september 2013 22:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Kreeg vandaag trouwens een mail van een of andere droeftoeter waar hij de pdf met prijswijzigingen en schapstickers kon vinden. Verstuurd aan alle MT's van Nederland. Echt serieus, lees de taakberichten.
In grote lijnen wel, maar als er een tekort in de keten dreigt kunnen ze wel voorrangsregels inroepen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oke. Ik heb weinig weet van de processen en productiecyclussen op het DC. Had altijd het idee dat het filiaal dat het eerst beleverd wordt ook het eerder geproduceerd wordt. Dit is dus niet altijd het geval?
Hij had Cees of Sander in de CC moeten zettenquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
Richard kan beter gaan schoffelen op de sociale werkplaats.
hahahahahha, zou het een tl zijn of misschien zelfs de asm of smquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
Richard kan beter gaan schoffelen op de sociale werkplaats.
Lijkt mij trouwens wel leuk om een keer op een DC te kijken (en/of dagje meewerkenquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In grote lijnen wel, maar als er een tekort in de keten dreigt kunnen ze wel voorrangsregels inroepen.
Dit sowieso. En op bepaalde momenten is de voorraadstand van het DC optimaal en daar zitten de winkels met de hoogste prioriteit.quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In grote lijnen wel, maar als er een tekort in de keten dreigt kunnen ze wel voorrangsregels inroepen.
Valt niet via Google Mail te achterhalen in welke groepen hij is opgenomen (bijvoorbeeld ah.smXXX.group@ahold.com)quote:Op zondag 8 september 2013 22:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
hahahahahha, zou het een tl zijn of misschien zelfs de asm of sm
Ik heb in mijn vorige filiaal ooit eens een mailwisseling met een klant gezien die naar aanleiding van een klacht over ons filiaal een standaardantwoord van de klantenservice kreeg, daar niet mee akkoord ging en toen weer een standaardantwoord kreeg, en toen nog een keer. Uiteindelijk heeft ie in een boze bui Dick Boer gemaild (toen nog bij AH) en een paar dagen later had hij een pricing manager aan de lijn.quote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef mujentas het volgende:
Valt me nog mee dat hij niet direct even de vraag naar Sander heeft gestuurd
Die eerste lijners bij de klantenservice kunnen alleen standaard antwoorden geven, dus in die zin snap ik het wel. Je moet vaak flink wat moeite doen om iemand te spreken te krijgen die je echt wilt helpen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb in mijn vorige filiaal ooit eens een mailwisseling met een klant gezien die naar aanleiding van een klacht over ons filiaal een standaardantwoord van de klantenservice kreeg, daar niet mee akkoord ging en toen weer een standaardantwoord kreeg, en toen nog een keer. Uiteindelijk heeft ie in een boze bui Dick Boer gemaild (toen nog bij AH) en een paar dagen later had hij een pricing manager aan de lijn..
Klein detail wat ik vergat, totaal ongerelateerd aan zijn vraag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die eerste lijners bij de klantenservice kunnen alleen standaard antwoorden geven, dus in die zin snap ik het wel. Je moet vaak flink wat moeite doen om iemand te spreken te krijgen die je echt wilt helpen.
Op de Klantenservice en het SSC zitten dezelfde mensen. Verklaard natuurlijk ook het feit dat de antwoorden altijd even kut zijnquote:Op zondag 8 september 2013 22:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Klein detail wat ik vergat, totaal ongerelateerd aan zijn vraag.
Een beetje alsof je een vraag aan het SSC stelt, maar dan net wat erger.
Dan stel je een vraag, en dan copypasten ze een antwoord totaal ongerelateerd aan je vraagquote:Op zondag 8 september 2013 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Op de Klantenservice en het SSC zitten dezelfde mensen. Verklaard natuurlijk ook het feit dat de antwoorden altijd even kut zijn
Ja, laatst kreeg ik een antwoord dat gewoon NIKS met de vraag te maken had. Stuurde ik een reply en kreeg als antwoord: "Ja sorry, dit antwoord was voor een ander filiaal bedoeld". Maar toen had ik nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 8 september 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dan stel je een vraag, en dan copypasten ze een antwoord totaal ongerelateerd aan je vraag
quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef joey_k het volgende:
Ghe ghe... mijn nieuwste aanwinst werkt nu ook....
Nu eens zien wat we hier mee kunnen:
[ afbeelding ]
Wat kan je er mee? Niks?quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
De handboeken volgen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik heb geloof ik weer een moeilijke vraag gesteld aan het SSC. Gaat over BOL-stagieres.
De handboeken werden 1,5 maand geleden aangepast hierop. Nu moest je een formulier invullen en opsturen voor hun betaling. De handboeken melde alleen niet dat je de uren niet meer in R&R moest boeken.
Hier stelde ik een vraag over of ik nu wel of niet de uren in R&R moest zetten. Het antwoord was dat mijn aanname klopte en je de uren niet moest boeken in R&R. Tevens zouden de handboeken hierop worden aangepast. Lees ik vorige week de handboeken zijn ze aangepast. Maar nu moet ik de uren wel weer in R&R zetten. Nu weet ik nog steeds niet wat ik moet doen
Verlengstuk?quote:Op zondag 8 september 2013 23:04 schreef joey_k het volgende:
[ afbeelding ]
Die is er al uitquote:Op zondag 8 september 2013 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
De handboeken volgen.
Misschien even een SSC er achteraan om te checken of ze niet een foutje gemaakt hebben.
Thuis spelen alsof je bij Albert Heijn aan het zelfscannen bentquote:Op zondag 8 september 2013 23:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat kan je er mee? Niks?
Overigens een gevalletje van geld te veel.
Hij heeft zeker ook zo'n kartonnen winkeltje gekocht compleet met accessoires?quote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Thuis spelen alsof je bij Albert Heijn aan het zelfscannen bent
Hoe moet ik dat wetenquote:Op zondag 8 september 2013 23:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij heeft zeker ook zo'n kartonnen winkeltje gekocht compleet met accessoires?
Maar je vraagt het aan mijquote:
Er ontbreekt alleen nog een handscannerquote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef mujentas het volgende:
Zie hem zitten die eindbaas
[ afbeelding ]
Wat een baas die joeyquote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef mujentas het volgende:
Zie hem zitten die eindbaas
[ afbeelding ]
Wat denk je van zo vroeg mogelijk (uurtje of 7).quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ik me ziek moet melden? Moet morgen om 11 uur achter de kassa beginnen, maar ik heb het gevoel dat ik dat niet ga redden...
quote:Op maandag 9 september 2013 07:29 schreef bigbass het volgende:
Krijg net een berichtje dat onze complete brood afdeling onder water staat na dat leuke buitje van vannacht. Niet de eerste keer dat we lekkage hebben, maar aan de foto te zien wel het ergste so far. Ben benieuwd wat ik zometeen aantref.
Maar nog wel op fok zitten op dat tijdstip .............quote:Op maandag 9 september 2013 06:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat denk je van zo vroeg mogelijk (uurtje of 7).
Wat heb je?quote:Op maandag 9 september 2013 01:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ik me ziek moet melden? Moet morgen om 11 uur achter de kassa beginnen, maar ik heb het gevoel dat ik dat niet ga redden...
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 9 september 2013 08:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Maar nog wel op fok zitten op dat tijdstip .............
En? Kon je zwemmen?quote:Op maandag 9 september 2013 07:29 schreef bigbass het volgende:
Krijg net een berichtje dat onze complete brood afdeling onder water staat na dat leuke buitje van vannacht. Niet de eerste keer dat we lekkage hebben, maar aan de foto te zien wel het ergste so far. Ben benieuwd wat ik zometeen aantref.
Dan heb ik dat ookquote:Op maandag 9 september 2013 09:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Aan het tijdstip te zien last van insomnia
Collega Bigbass: Hey Bigbass, we hebben een bedrijfsuitje met de afdeling vandaag. Zin om mee te doen?quote:
Kan zijn dat de vloer niet helemaal waterpas is waardoor alles alsnog bij de broodafdeling blijftquote:Op maandag 9 september 2013 10:09 schreef mujentas het volgende:
Alleen de broodafdeling, of ook de rest van de winkel? Omdat de vloer namelijk vlak is en het water dus overal naartoe gaat.
Waarom is er niet meteen actie ondernomen na de eerste lekkage
Ik denk dat de 'complete brood afdeling onder water' gewoon een klein plasje isquote:Op maandag 9 september 2013 10:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan zijn dat de vloer niet helemaal waterpas is waardoor alles alsnog bij de broodafdeling blijft
Gok ik...
Ik ben benieuwd naar foto'squote:Op maandag 9 september 2013 10:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat de 'complete brood afdeling onder water' gewoon een klein plasje is
Helaas niet....quote:Op maandag 9 september 2013 10:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat de 'complete brood afdeling onder water' gewoon een klein plasje is
Het ziet er opzich wel netjes uit. Maar waar liggen de zakjes om die dingen in te pakken?quote:Op maandag 9 september 2013 14:00 schreef bigbass het volgende:
Vanochtend ook meteen even de afdeling verbouwd voor de nieuwe bakken. Ziet er best goed uit, maar we zitten naast een hogeschool en op piekmomenten is het niet bij te houden omdat de bakjes maar iets van 25 croissants kunnen hebben. En dan blijft iedereen ook nog langer staan, want ze moeten het zelf inpakken.
Denk dat het vooral even wennen is, reacties van klanten zijn over het algemeen positief.
[ afbeelding ]
Die hangen aan een staanpaal ernaast. Zal er vanmiddag even een foto van makenquote:Op maandag 9 september 2013 14:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het ziet er opzich wel netjes uit. Maar waar liggen de zakjes om die dingen in te pakken?
Hmm een systeem waar je het dus ook met je handen kan pakken. En er zit geen deksel op?quote:Op maandag 9 september 2013 14:00 schreef bigbass het volgende:
Vanochtend ook meteen even de afdeling verbouwd voor de nieuwe bakken. Ziet er best goed uit, maar we zitten naast een hogeschool en op piekmomenten is het niet bij te houden omdat de bakjes maar iets van 25 croissants kunnen hebben. En dan blijft iedereen ook nog langer staan, want ze moeten het zelf inpakken.
Denk dat het vooral even wennen is, reacties van klanten zijn over het algemeen positief.
[ afbeelding ]
Klopt, aantal klanten die even gingen voelen of her nog warm was...quote:Op maandag 9 september 2013 14:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm een systeem waar je het dus ook met je handen kan pakken. En er zit geen deksel op?
Weet nu al dat dit lekker hygiënisch wordt...
Kunnen ze beter een voorbeeld aan de Lidl nemen, die hebben mooie bakken waarbij je het niet met je handen kan pakken.
Mag hopen dat ze dit niet gaan veranderen voor AH's met een school vlakbij....
Kan je ze trouwens alleen van voor vullen?!?
Faal.
Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen bij de kassa straks.quote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef bigbass het volgende:
[..]
Klopt, aantal klanten die even gingen voelen of her nog warm was...
En inderdaad alleen van voren te vullen...
De voorkant kan wel omhoog open zodat je makkelijk kan navullen, maar het gat om de broodjes door te pakken is ruim groot genoeg voor een hand.
Snap echt niet dat ze niet voor het soort bakken zijn gegaan die ze nu bij de Lidl hebben. Zal wel goedkoper zijn dit...quote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef bigbass het volgende:
[..]
Klopt, aantal klanten die even gingen voelen of her nog warm was...
En inderdaad alleen van voren te vullen...
De voorkant kan wel omhoog open zodat je makkelijk kan navullen, maar het gat om de broodjes door te pakken is ruim groot genoeg voor een hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |