quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd. Vervolgens zit je om 02.00 uur nog steeds te fokken
Wie is wim?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik heb Wim al een tijdje niet voorbij zien komen
Duurt dan nog even tot het aankomt bij andere banken?quote:
Franchisequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Duurt dan nog even tot het aankomt bij andere banken?
Wimquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Een hele hele Goedenavond allen!
Lekker weer morgen, het is weekend, wat een combinatie!
Haha, die TT! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar het onderwerp van die conference call enzo.
Hey Wimquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Een hele hele Goedenavond allen!
Lekker weer morgen, het is weekend, wat een combinatie!
Haha, die TT! Ben inderdaad ook wel benieuwd naar het onderwerp van die conference call enzo.
Mwah, geld krijgen waar je voor werkt is altijd mooi! Hoe sneller en meer hoe beter, niet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Echt waar? Nog mooier.![]()
Ik voel me net een geldwolf.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mwah, geld krijgen waar je voor werkt is altijd mooi! Hoe sneller en meer hoe beter, niet?
10 dagen voor jou nog steeds! Mujentas werkt bij franchiser.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Echt waar? Nog mooier.![]()
Ik voel me net een geldwolf.
Wim werkt ook hard voor zijn geldquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Mwah, geld krijgen waar je voor werkt is altijd mooi! Hoe sneller en meer hoe beter, niet?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wim werkt ook hard voor zijn geld
Zit mobiel. fixedquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wim ook hard voor zijn geld?
Wat doet Wim?
Goedenavond!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:49 schreef Clauwvd het volgende:
En dat is reden genoeg
Goedenavond samen!
Ik zag een foto van jou voorbij komen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Fyi, ik heet geen wim.
Maar indd de OP klopt.
Hoop dat jij niet begint zoals hen?
Nee, Wim!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Sander natuurlijk![]()
![]()
!
http://www.oussoren.net/wp-content/uploads//2011/03/IMAG0246.jpgquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou voorbij komen.
Re-post ecen danquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zag een foto van jou voorbij komen.
Nee, daar staat Wim niet op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef Clauwvd het volgende:
[..]
http://www.oussoren.net/wp-content/uploads//2011/03/IMAG0246.jpg
De korting wordt niet verstrekt op: geneesmiddelen, tabaksartikelen, zuigelingenvoeding 0-12 maanden, boeken, staatsloten, postzegels, strippenkaarten, AH Spaarzegels en AH-cadeaubonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef donald500 het volgende:
Jeetje, wat maken jullie veel mee zeg met die winkeldieven bijvoorbeeld.
Morgen gaat mijn wekker ook weer om 07.00. -:( dus zo maar gauw gaan slapen.
En zondag om 12 beginnen.
Bedankt voor de opheldering over die personeelskaart, kan mijn moeder gewoon zelfscannen maandag.
Geld de korting ook over alcohol?
En sigaretten en bloemen?
Of word dat als uitzondering gezien?
Zal wel weer een druk dagje worden, op vrijdagavond en zaterdag is het net een wespennest bij ons, dat is soms echt niet leuk meer.
Maar ach, ik heb werk en ik heb het naar mijn zin, dus be happy.
Fijn (werk)weekend allemaal.
Hij hoeft zich niet aangesproken te voelen, want hij heet geen Wimquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef bigbass het volgende:
Die arme Wim. Komt hier een beetje om gezellig te doen, wordt hij alleen maar gepest.
Morgen voor het eerst sinds zo lang ik me kan herinneren een zaterdag vrij. Ik ga lekker een dagje naar Artis.
Per wanneer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:15 schreef Hallyu het volgende:
Ons filiaal gaat voortaan open op de zondag. Wat betekend dat alle promo en actie e.d. voortaan maandagochtend wordt gedaan. Waarschijnlijk van half 7 tot 8.
Vroegen of ik dus ook maandag ochtend wil werken. Ja, maar niet zo vroeg.
Ik voel jequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:15 schreef Hallyu het volgende:
Ons filiaal gaat voortaan open op de zondag. Wat betekend dat alle promo en actie e.d. voortaan maandagochtend wordt gedaan. Waarschijnlijk van half 7 tot 8.
Vroegen of ik dus ook maandag ochtend wil werken. Ja, maar niet zo vroeg.
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)prijzen-opnieuw.htmlquote:Albert Heijn verlaagt prijzen opnieuw
Albert Heijn gaat vanaf maandag de prijzen van ongeveer duizend artikelen verlagen. Dat bevestigt de supermarktketen zaterdag.
Onder meer thee, koffie, kattenvoer en mariakaakjes worden goedkoper. Het gaat vooral om A-merken, maar in sommige gevallen dalen de prijzen van het huismerk mee.
Sommige producten worden tot 20 procent goedkoper. Het gaat volgens Albert Heijn om een structurele prijsverlaging en niet om een kortingsactie. Het is niet duidelijk of de concurrenten meegaan.
Albert Heijn richt de kortingsaanval voorop op rivaal Lidl. ''Wij zien dat met name Lidl een heel stevige ontwikkeling doormaakt. We zien dat de klant acties en voordeel zoekt'', zegt topman Sander van der Laan in het AD zaterdag.
Geen prijzenoorlog
Een woordvoerster voegt eraan toe dat klanten het gevoel hebben ''dat ze bij Albert Heijn duurder uit zijn. Dat is de reden om de prijs te verlagen. We willen een signaal afgeven naar onze klanten. We zien dat het leven duurder is geworden.''
Eind 2003 kondigde Albert Heijn ook een grote prijsverlaging aan. Dat leidde tot een prijzenoorlog onder de supermarkten. Volgens Albert Heijn is de situatie deze keer anders. ''Dit verandert niets aan onze positie in de markt. Qua prijzen zitten we in het midden en blijven we in het midden zitten. Daarom denken we dat dit de markt niet in beweging zal brengen.''
Maandag voor 10 uur hequote:Op zaterdag 7 september 2013 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
Klopt helemaal. 20 uur per winkel succes allemaal de komende dagen met het hangen van prijsbordjes..
Ik blijf even wat langer thuis om na te denken over hoe en wanneer.
Nee moet nog ontbijten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:43 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
hahaha beidehandjes gegeten.
Of jullie bellen 20 uur aan mensen bij?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:17 schreef Halldor het volgende:
Het scheuren van DNAH stickers is echt een kut werk.
Dat wordt overwerken, Cees bedankt!
Bij bellen gaat niet lukken, misschien van andere afdelingen. Bijna iedereen die zaterdags kan/wil werken moet al. Dus de enige optie is langer doorgaan cq overwerkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Of jullie bellen 20 uur aan mensen bij?
Is uiteraard lastig, maar we moeten deze taken nu eenmaal uitvoeren.
Ik ga zo met de SM zitten en dan kijken we wel hoe we een en ander gaan regelen. Gaat uiteindelijk allemaal goedkomen.
Werken op zondag?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:56 schreef Halldor het volgende:
[..]
Bij bellen gaat niet lukken, misschien van andere afdelingen. Bijna iedereen die zaterdags kan/wil werken moet al. Dus de enige optie is langer doorgaan cq overwerken
En ook het halve land op de camping in Frankrijk zit en dus de krant niet leest en zo niets meekrijgt van de prijsverlagingen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:48 schreef mujentas het volgende:
vanmiddag maar eens even naar de planning kijken. Beter hadden ze dit eerder gedaan toen iedereen nog zomervakantie had van school
Vanaf 15 september. Is een beslissing van de gemeente dat voortaan alle supermarkten open mogen zijn ipv. de 5 die dat eerst alleen mochten.quote:
Te makkelijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:35 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje:
[ afbeelding ]
Krijgen jullie ook direct brood geleverd op zondag? Ik dacht namelijk dat tussentijdse aanpassingen niet mogelijk waren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:08 schreef Hallyu het volgende:
20 uur aan prijswijzigingen....?
Ik zal vast op het telefoontje wachten of ik kan komen werken om die dingen op te hangen.![]()
![]()
Leuk als je een van de heeeeel weinige in het filiaal bent die op normaal tempo prijswijzigingen kan doen (en de winkel uit zijn/haar hoofd kent e.d.).
[..]
Vanaf 15 september. Is een beslissing van de gemeente dat voortaan alle supermarkten open mogen zijn ipv. de 5 die dat eerst alleen mochten.
Tegenwoordig leest toch bijna niemand meer de krant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:34 schreef NJ het volgende:
[..]
En ook het halve land op de camping in Frankrijk zit en dus de krant niet leest en zo niets meekrijgt van de prijsverlagingen.
Vast wel. Ik volg het niet op de voet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:37 schreef monsterd. het volgende:
Hebben jullie geen telefoonnummer genoteerd waarop je de klant kunt bereiken dan?
Ja, sorry, dat was ik. Ik had 3 containers euroshopper bier besteld voor mijn vrijgezellenfeest, maar ze ging er op het laatste moment met de getuige vandoor. Doe je niks aan. Hou ze maar. Nou gr gr Ricardoquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vast wel. Ik volg het niet op de voet.
Weet wel dat de klant er vanochtend om 10 uur was, hij zou om 13:00 komenen de tweede helft om 21u
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Te makkelijk
https://www.google.nl/map(...)l=53.219963,6.566588
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat was ik. Ik had 3 containers euroshopper bier besteld voor mijn vrijgezellenfeest, maar ze ging er op het laatste moment met de getuige vandoor. Doe je niks aan. Nou gr gr Ricardo
Ik heb géén idee om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook direct brood geleverd op zondag? Ik dacht namelijk dat tussentijdse aanpassingen niet mogelijk waren.
Ik herkende het zo al. Had de Martini-toren nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
De MartiniToor'n was volgens mij ook wel hint genoeg, toch?
Het nieuws kijkt, de AD-app opent, Nu.nl bezoekt, het journaal op de radio luistert. Je snapt 't best wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tegenwoordig leest toch bijna niemand meer de krant.
1200, goedemorgen heyquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef Hallyu het volgende:
Het verwachte telefoontje van mijn AH is net ontvangen. Of ik maandagochtend (half 7) wou beginnen met 1200 prijswijzigingen.
Vroeg ze aan mij wie er nog meer geschikt zou zijn om mee te helpen. Tja, als ik de enige ben die het in de afgelopen twee jaar die dingen gedaan heb is dat nogal moeilijk te zeggen, he.
Uiteindelijk trouwens onderhandelt tot 7 uur, om te beginnen.
Ik dacht hierboven ergens zaterdag te hebben gelezen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef Hallyu het volgende:
[..]
En ook meteen deze maandag mee beginnen. Ik dacht dat we er wel de tijd voor zouden krijgen.
Wat een domme actie zeg..quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)prijzen-opnieuw.html
Ik zou als ik jou was gewoon zondag ochtend (als je dicht bent) met een groepje serieuze mensen uit de vulploeg eerder komen om die kaartjes er voor te knallen. Iedereen de kaartjes van zijn/haar gangpad, zonder vragen van klanten, die kaartjes er voor doen. Kost per uur misschien wel wat meer, maar ik denk dat je onder de streep minder kwijt bent aangezien iedereen maandag weer naar school moeten en er alleen fulltimers over blijven (gok ik).quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:41 schreef ikbenschipper het volgende:
Klopt helemaal. 20 uur per winkel succes allemaal de komende dagen met het hangen van prijsbordjes..
Ik blijf even wat langer thuis om na te denken over hoe en wanneer.
Dus brood plakt de stikker niet meer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef bigbass het volgende:
En brood krijgt van die stomme stortbakken en geen ingepakte broodjes meer als ik het goed begreep. Dus caissières die broodjes moeten gaan opzoeken in het systeem en gedoe bij de kassa. Ik snap dat het goed is voor de uren, maar het ziet er ook minder mooi uit en ik vind het altijd een beetje vies, mensen zitten te vaak met hun handen in die bakken
Nope. Het scheelt brood veel meer tijd dan het de kassa tijd kost.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dus brood plakt de stikker niet meer?
Je bespaart uren bij brood en geeft vervolgens die uren aan kassa
Het heeft zeker voordelen voor de klant en de AH, maar AH is altijd een servicesupermarkt geweest en daar doen ze hiermee een beetje afbreuk aan. Maargoed, ze willen graag naar de laagste prijs en dat kan je ze in de huidige economische omstandigheden natuurlijk niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:23 schreef JesseW het volgende:
[..]
Nope. Het scheelt brood veel meer tijd dan het de kassa tijd kost.
De broodjes hoeven ook niet meer ingepakt te worden. De kassa krijg/heeft een keuze menu waar alle plaatjes van de broodjes op staan, deze tikken ze dan aan. Werkt het zelfde als bierkratten aan slaan. Kost niet zo veel tijd als broodjes inpakken.
Het is ook wel in het voordeel van de klant: de klant bepaald nu heel gemakkelijk zelf hoeveel de klant er neemt per soort zonder dat het personeel de pakjes moet ompakken.
Hierop gaat AH ook omzet missen. Nu pakt een klant toch 2 broodjes mee, in plaats van de ene die hij/zij eigenlijk wildequote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef bigbass het volgende:
En brood krijgt van die stomme stortbakken en geen ingepakte broodjes meer als ik het goed begreep. Dus caissières die broodjes moeten gaan opzoeken in het systeem en gedoe bij de kassa. Ik snap dat het goed is voor de uren, maar het ziet er ook minder mooi uit en ik vind het altijd een beetje vies, mensen zitten te vaak met hun handen in die bakken
Oh, weet niet hoe het kassasysteem werktquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:23 schreef JesseW het volgende:
[..]
Nope. Het scheelt brood veel meer tijd dan het de kassa tijd kost.
De broodjes hoeven ook niet meer ingepakt te worden. De kassa krijg/heeft een keuze menu waar alle plaatjes van de broodjes op staan, deze tikken ze dan aan. Werkt het zelfde als bierkratten aan slaan. Kost niet zo veel tijd als broodjes inpakken.
Het is ook wel in het voordeel van de klant: de klant bepaald nu heel gemakkelijk zelf hoeveel de klant er neemt per soort zonder dat het personeel de pakjes moet ompakken.
Is nu inderdaad zo voor bier en groente. Geen PLU codes meer onthouden, maar gewoon het juiste plaatje indrukken. Volgens mij is het alleen voor appels nog niet zo, omdat die er bijna hetzelfde uit zien allemaal.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, weet niet hoe het kassasysteem werkt
Heb je hier toevallig een bron van? Heb hier nog niks over gehoord en vind het echt een rukidee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:45 schreef bigbass het volgende:
Ik kreeg deze foto van een collega:quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een bron van? Heb hier nog niks over gehoord en vind het echt een rukidee.
Maar dan hoop ik dat ze wel van die grijptangen krijgen..quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik kreeg deze foto van een collega:
[ afbeelding ]
"vanaf volgende week gaat de broodafdeling een grabbelboel worden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |