SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Noord-Ierland 2-1 voor tegen de 10 van PortugalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Louis van Gaal moet echt wegHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Lambert gescoord
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
hIj doet het uitstekend. 6 van de 7 kwalificatiewedstrijden gewonnen. Alleen zit wel ontzettend te klooien met de selectie.quote:Young bloods everywhere....![]()
Van Gaal is het wel gewend om in de slotfase een 2-1 achterstand tegen Estland nog even recht te trekken, no spangg![]()
EstlandMaar wat wil je dan ook met die lachwekkende verdediging van Oranje
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://www.futhead.com/14/squads/32965/ als dit de stats zijn wordt dit mijn eerste team. Dafuq is er met die chem![]()
![]()
Dat bedoel ik ook. En ook meer omdat ik het gewoon een idioot vindquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:00 schreef wonton het volgende:
[..]
hIj doet het uitstekend. 6 van de 7 kwalificatiewedstrijden gewonnen. Alleen zit wel ontzettend te klooien met de selectie.
Hier schreef Toefjes het volgende:
![]()
wtf is er met het Nederlands elftal aan de hand. Heb niet gekeken, maar 2-1 achter staan
Feyenoord Rotterdam![]()
Bruma als enige CB en het eerste wat hij doet is met de bal het middenveld in dribbelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De jinx van DS2.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:02 schreef Fuszy het volgende:
wtf is er met het Nederlands elftal aan de hand. Heb niet gekeken, maar 2-1 achter staan
![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL 1-0
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Die zijn beter dan Estland hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ach het kan erger. Je zou bijvoorbeeld 2-1 achter kunnen staan tegen Noord fucking Ierland
E: Oh niet qua ranking maar voor mijn idee doen ze het beter in kwalificaties.![]()
Ik ben nog niet gewend aan die nieuwe links en die nieuwe chem. Ik dacht dat iedereen 10 chem had in dat team maar dat is niet zo.![]()
Ik ben voor België volgend jaar
Zo irritant dan ook met zo'n scheids die voor alles fluit en die Esten die alle blessures gaan faken..Dan is het nog vervelender om naar te kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Georgië - Frankrijk 0-0 FT is ook wel brak trouwens..typisch interlanddagje weer zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gelukkig heb ik nergens op gewedquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Georgië - Frankrijk 0-0 FT is ook wel brak trouwens..typisch interlanddagje weer zo![]()
![]()
Het is ook totaal geen bestorming ofzo na die 2-1..geen kans gezien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ja mijn -1.5 is wel een faal, maar die heb ik allang afgeschreven. Ik zit me nu als liefhebber en als Nederlander te ergerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nergens op gewedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben had besloten dat hij niet wilde spelen tegen Andorra :")Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Griekenland nog steeds 0-0 tegen LichtensteinHala Madrid !
nee hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef BDIL het volgende:
Griekenland nog steeds 0-0 tegen Lichtenstein
Voor je post lag hij er al in
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft BMI al een bal naar een medespeler gespeeld vandaag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staat op zwart uit protestquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef wieisboos het volgende:
De stream van sbs doet het niet eens.. net nadat mijn tv is ontploft
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://firstrownow.eu/wat(...)-fifa-wcq-2014-.htmlquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef wieisboos het volgende:
De stream van sbs doet het niet eens.. net nadat mijn tv is ontploft
[ afbeelding ]![]()
Weet niet of Wenger nog 100 miljoen onder zijn matras heeft liggen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Grindtegel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Gudmundsson van AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij heeft wel Raiola als zaakwaarnemer he dus Pogba kan zo weg gaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet of Wenger nog 100 miljoen onder zijn matras heeft liggen.
Zal mooi zijn als ze nog Benzema, Pogba en Begovic kunnen halen in de winter of volgende zomer.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
pingel lolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb mijn twijfels bij Benzema...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij heeft wel Raiola als zaakwaarnemer he dus Pogba kan zo weg gaan
Zal mooi zijn als ze nog Benzema, Pogba en Begovic kunnen halen in de winter of volgende zomer.![]()
Dat gevoel had ik dus ook..maar het valt meequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzema heeft echt heel veel talent als Wenger hem alleen al gemotiveerd krijgt heb je al een wereldspits.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels bij Benzema...
Vind het wel raar dat ze niet voor Kondogbia zijn gegaan.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Waarom wel? Aardig penaltytrauma heeft hij..mag bij Bayern ook niet meer.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom wel? Aardig penaltytrauma heeft hij..mag bij Bayern ook niet meer.![]()
![]()
Moet zeggen dat Dirk wel lekkere passes geeft afgelopen paar minuten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HoerenportugalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb die Markovic zien spelen tegen Sporting wat een solo's heeft hij zegquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Servië op 1-1 dankzij Mitrovic, groot talent samen met Markovic.
Mitrovic niet in de dbIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Kan EA lekker beginnen met een IF Ronaldo in de nieuwe webappAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Kuyt schwalbes gaat maken..dan weet je dat het kut isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
fypquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Als Kuyt meedoet..dan weet je dat het kut is'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Net als in FUT11 dus. In FUT12 was er volgens mij een IF Messi in de eerste week.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Kan EA lekker beginnen met een IF Ronaldo in de nieuwe webapp![]()
Matic Rood, optyfen![]()
Hala Madrid !
Ben zo wegquote:Hala Madrid !
Jammer dat België niet op tv is..dan maar ff stream nogAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Markovic erafHala Madrid !
nee vertelquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die heading van Mangala al gezien ?![]()
Inclusief 90 jumping een 1.88quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die heading van Mangala al gezien ?
te veel opties voor een beginners teamquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Inclusief 90 jumping een 1.88
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
hallo serven loverquote:
Hala Madrid !
Nu Ozil bij Arsenal speelt kan ik eindelijk van hem genieten zonder dat het Barca problemen oplevert
Esswein heeft bijna dezelfde stats, 3 meer defending en voor de rest precies dezelfde stats (op zijn kaart) maar doordat hij LM is heeft hij 71 overall.![]()
MirallasssssssssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Afellay heeft betere on-card stats dan in FUT 12-2 defending maar +4 passing. Valt mee dus die downgrade van 81 naar 79.
![]()
Van Gaal
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik hoor in die kolkende Schotse massa alleen nog maar "Woar is da feesjuh, hier is da feesjuh"![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zelfs die vind ik beter dan Willemsquote:
Die Feyenoorders waren vandaag een stuk slechter centraal achterin hoor..de tering![]()
Niet dat er ook maar iemand een voldoende verdiende verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel jammer ja..ook onverwacht. Hij zal wel als een held worden onthaald als hij terugkomt in Brusselquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Servië op 1-1 dankzij Mitrovic, groot talent samen met Markovic.
Mitrovic niet in de db
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met deze verdediging tegen Italie, brazilie, engeland, duitsland, frankrijk, argentinie![]()
![]()
snap niet waarom ze niet gewoon wat spelers een positie terughalen...
emanuelson - N. de jong - rekik? - van der wiel
die feyenoord falers en die mafkees van psv is echt 3x niks![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:55 schreef Michaelvanb het volgende:
Met deze verdediging tegen Italie, brazilie, engeland, duitsland, frankrijk, argentinie![]()
![]()
die feyenoord falers en die mafkees van psv is echt 3x niks edit: 4x niks![]()
Ja Nigel op CVquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:55 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
die feyenoord falers en die mafkees van psv is echt 3x niks![]()
Niets mis met Janmaat hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:55 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
die feyenoord falers en die mafkees van psv is echt 3x niksWij vormen tezamen gezellig een schaar.
die man speelt cdm, hij zal toch wel een man kunnen dekken. Die gast speelt tenminste op niveau.quote:
BMI heeft het al lastig tegen melvin platje oid
[ Bericht 0% gewijzigd door Michaelvanb op 06-09-2013 23:00:08 (jupiler) ]![]()
clubsss'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik dacht: leuk, 82 pace en 82 dribbling maar de rest van zijn stats zijn best wel slechthttp://www.futhead.com/14/players/6071/gai-assulin/
![]()
Dus, omdat Mascherano het degelijk kan moet nigel de jong het ook maar kunnen ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe lang is Mascherano ook al weer?
Is Douglas dan zo slecht ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
De Jong is veel te zwak in de lucht om CB te kunnen spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eredivisie spelers zijn het niveau dat bij het Nederlands elftal vereist is, gewoon niet gewend.
De jong kan prima een spits uitschakelen en heeft voldoende handelingssnelheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Janmaat vind ik gewoon prima. Over Vrij en Bruno moet ik jullie gelijk geven. Te matig voor het niveau dat we willen nastreven.Feyenoord Rotterdam![]()
Dreetje kom sykpe we gaan clubben.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
BMI heeft de potentie wel..De Vrij zie ik niet zo zitten,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom niet? koppen kunnen die paupers die er nu in staan ook niet, kan je beter iemand hebben die wel kan verdedigenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus, omdat Mascherano het degelijk kan moet nigel de jong het ook maar kunnen ?
Is Douglas dan zo slecht ?![]()
We hebben de WK finale gehaald met Mathijsen en Heitinga.
Dan vind ik Indi/Rekik en Bruma/De Vrij in potentie veel beter, ze moeten alleen meer ervaring op een fatsoenlijk niveau krijgen.
De Feyenoorders zijn nu bovendien even in een dipje, vorig jaar deden ze het nog prima bij Feyenoord én in Oranje.![]()
Maak er dan één.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
beneden heb ik al drama internet laat staan boven als ik dan draadloos moet.quote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Huilen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Tis al goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle 17.000 posts die hier elke dag worden gezet lees.![]()
haha dat zijn er echt geen 17000 hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alle 17.000 posts die hier elke dag worden gezet lees.![]()
![]()
Tis wel in scène gezet maar ik vind het een leuk bedachte en goed uitgevoerde poging tot een viral video.quote:![]()
quote:Konko staat over een paar jaar in het groene boekjequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik geef het twee maanden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Konko staat over een paar jaar in het groene boekje![]()
Konko zelf is wel weer konko goed
De LB's in Serie zijn wel kut omdat de goede allemaal LM zijn geworden (en De Sciglio RB is), dat wordt weer Criscito gebruiken.![]()
Nou nee niet echtquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]![]()
Jij bent de grootste konkomongool van dit forum.
Daarna kom ik.![]()
De Ceglie heeft wel een enorme downgrade gekregen en hij is nu ook LMquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef DutchSL het volgende:
De LB's in Serie zijn wel kut omdat de goede allemaal LM zijn geworden (en De Sciglio RB is), dat wordt weer Criscito gebruiken.![]()
![]()
Het is op zich wel terecht omdat konkoveel clubs daar het 3atb systeem hebben geadopteerd (al hadden ze ook LWB kunnen zijn).quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Ceglie heeft wel een enorme downgrade gekregen en hij is nu ook LM![]()
Dat kut 3-4-3 systeem ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef DutchSL het volgende:
De LB's in Serie zijn wel kut omdat de goede allemaal LM zijn geworden (en De Sciglio RB is), dat wordt weer Criscito gebruiken.
AJ![]()
Fucking Constant is nu de beste LB daarquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is op zich wel terecht omdat konkoveel clubs daar het 3atb systeem hebben geadopteerd (al hadden ze ook LWB kunnen zijn).![]()
Radu lijkt me wel prima though..med/high ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel echt lelijk dat Cavanda geen Belg is geworden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3atb
Wij spelen het ook in het echt, sloop je zoveel mensen mee
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
De ene Svensson van Mainz die vorig jaar 22 pace had heeft nu 42 pace en er is nu een nieuwe Svensson die ook 22 pace heeft en hij is ook CBhttp://www.futhead.com/14/players/776/michael-svensson/
![]()
wederom een hilarische post van ons aller DS2quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
De ene Svensson van Mainz die vorig jaar 22 pace had heeft nu 42 pace en er is nu een nieuwe Svensson die ook 22 pace heeft en hij is ook CBhttp://www.futhead.com/14/players/776/michael-svensson/
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wederom een hilarische post van ons aller DS2![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door pascal08 op 07-09-2013 00:30:31 ]![]()
Aquino + Uche =
evt nog Pereira erbij voor de Villarreal driehoek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als deze man nou een 3 of 4* skills had gehad..
http://www.futhead.com/14/players/8951/thievy/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet nodig joh lekker rennen gewoonquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Als deze man nou een 3 of 4* skills had gehad..
http://www.futhead.com/14/players/8951/thievy/![]()
EA is soms wel raar, geven ze een speler een TOTS kaart (dus vinden ze dat hij het heel goed gedaan heeft) en het volgende jaar downgraden ze hem gewoon.
Bv. Farfan.![]()
Dreetje BoltWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Degene die over de FUT IF's/TOTS etc gaan, gaan niet over de gewone ratings, dat doet een hele andere afdeling van EAquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:38 schreef DutchSL het volgende:
EA is soms wel raar, geven ze een speler een TOTS kaart (dus vinden ze dat hij het heel goed gedaan heeft) en het volgende jaar downgraden ze hem gewoon.
Bv. Farfan.![]()
En dat de CB's niet linken met de CAM is ook fijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:41 schreef wieisboos het volgende:
Deze link is geniaal
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Was dat bij alle formaties maar zo..quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:06 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
En dat de CB's niet linken met de CAM is ook fijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weet jij toevallig of ze van Duarte in FUT nou ook nog een CAM maken?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:41 schreef wieisboos het volgende:
Deze link is geniaal
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT geen idee.. Toen hij naar Ajax werd getransferd in de database is hij gelijk een CAM gemaakt, dus ik hoop het.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of ze van Duarte in FUT nou ook nog een CAM maken?![]()
Beterquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
FUT geen idee.. Toen hij naar Ajax werd getransferd in de database is hij gelijk een CAM gemaakt, dus ik hoop het.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 07-09-2013 09:52:50 ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stiekem wel een baasje die Thijs.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:32 schreef Tim86 het volgende:
Op basis van zijn online bulderlach zou je bijna denken dat BDIL en Thijs dezelfde persoon zijn![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bazenverdedigers met een kuitkeeper erachter..heb je er nog weinig aan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:50 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit mn standaard verdedigingsduo word
Kan je beter dat duo van Genk icm de keeper van Standard pakken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had het ook niet echt over de keeper. Maar hoezo kut? Hij is lang, dat is wat telt meestal. Zijn nog een paar keepers met betere stats wel om te proberen nog.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bazenverdedigers met een kuitkeeper erachter..heb je er nog weinig aan.![]()
Als ik die stats zo bekijk is het een veredelde brons..dat zijn toch gewoon baggerstatsquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had het ook niet echt over de keeper. Maar hoezo kut? Hij is lang, dat is wat telt meestal. Zijn nog een paar keepers met betere stats wel om te proberen nog.
Er is echt wel meer dan lengte hoor, dat was afgelopen jaar ook al zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die worden vast duurder dan Rodnei en Vorsah. Tevens zijn ze beide rechts. Dat kan mn autisme niet meer aan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bazenverdedigers met een kuitkeeper erachter..heb je er nog weinig aan.
Kan je beter dat duo van Genk icm de keeper van Standard pakken.![]()
Worden echt niet zo duur denk ik. Kan me niet voorstellen dat de Pro League dit jaar zo populair gaat worden ook. En pace van beide heren valt ook mee. Dan denk ik eerder aan Almeback/Kanu prijzen dan Donk prijzen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die worden vast duurder dan Rodnei en Vorsah. Tevens zijn ze beide rechts. Dat kan mn autisme niet meer aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha, kijk maar uit, dat doet zeerquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Brak naar de tandarts om gaatjes te vullen.![]()
![]()
We gaan eerst allebei op vakantie en dan kijken we daarna verder. Ze wilt eerst voor zichzelf uitvogelen of ze wel klaar is voor een relatiequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:20 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de date van Toefjes?Wordt dus niks. De vrije hand wordt gehanteerd in Turkije dus
![]()
![]()
Rechts of links?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We gaan eerst allebei op vakantie en dan kijken we daarna verder. Ze wilt eerst voor zichzelf uitvogelen of ze wel klaar is voor een relatieWordt dus niks. De vrije hand wordt gehanteerd in Turkije dus
Feyenoord Rotterdam![]()
En weer geld weggegooidquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We gaan eerst allebei op vakantie en dan kijken we daarna verder. Ze wilt eerst voor zichzelf uitvogelen of ze wel klaar is voor een relatieWordt dus niks. De vrije hand wordt gehanteerd in Turkije dus
Ik heb ook anderhalf jaar lang geld weggegooid maar zo moet je niet denken. Maar stiekem doe je dat tochquote:
Morge trouwens.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ben al 2 en een half jaar geld weg aan het gooienquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook anderhalf jaar lang geld weggegooid maar zo moet je niet denken. Maar stiekem doe je dat toch![]()
![]()
Goedemorgen.
haha, ik had gister een verjaardag en een jongen die vrij klein is en echt nooit wat drinkt, was dus helemaal de weg kwijt.
"Jongen, hoe gaat het met je konijn?"
"Konijn, ik heb toch helemaal geen auto jongen, hou je bek"
En toen werd 'ie door 2 vrienden naar huis gebracht en die werden weer door de vader van die jongen weer naar het feestje gebracht.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Jammer Toef, maar er komt wel weer een nieuwe! Heb je niet gewoon tegen d'r gezegd dat je ook gewoon kan blijven chillen, zonder dat je echt naar een relatie toe werkt?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik word over 2 uur opgehaald. Ga nu beginnen met de koffer inpakken. Net nog even lastminute 3 chille shirtjes gekocht bij de Stingquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mot gij dermee niet met uwe bakkes in turkije zitten?![]()
veel plezier ouwe baas!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word over 2 uur opgehaald. Ga nu beginnen met de koffer inpakken. Net nog even lastminute 3 chille shirtjes gekocht bij de Sting![]()
![]()
Ja, heb ik gezegd idd. Ik weet ook niet of ik een relatie met haar wil. Kun je pas kijken als je elkaar een paar keer gezien hebt. Vrouwen denken veel te moeilijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:28 schreef el-blanchito het volgende:
Jammer Toef, maar er komt wel weer een nieuwe! Heb je niet gewoon tegen d'r gezegd dat je ook gewoon kan blijven chillen, zonder dat je echt naar een relatie toe werkt?![]()
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word over 2 uur opgehaald. Ga nu beginnen met de koffer inpakken. Net nog even lastminute 3 chille shirtjes gekocht bij de Sting
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Veel plezier daar in Turkije!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank je welOver een weekje weer terug
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ooow ik dacht dat je haar al een paar x gezien had joh! Nouja, anders maar een Turkse schonequote:Op zaterdag 7 september 2013 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezegd idd. Ik weet ook niet of ik een relatie met haar wil. Kun je pas kijken als je elkaar een paar keer gezien hebt. Vrouwen denken veel te moeilijk.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Fijne vakantie Toefmeisterquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word over 2 uur opgehaald. Ga nu beginnen met de koffer inpakken. Net nog even lastminute 3 chille shirtjes gekocht bij de Stingbaasquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:27 schreef TBakkert het volgende:
Goedemorgen.
haha, ik had gister een verjaardag en een jongen die vrij klein is en echt nooit wat drinkt, was dus helemaal de weg kwijt.
"Jongen, hoe gaat het met je konijn?"
"Konijn, ik heb toch helemaal geen auto jongen, hou je bek"
En toen werd 'ie door 2 vrienden naar huis gebracht en die werden weer door de vader van die jongen weer naar het feestje gebracht.
Feyenoord Rotterdam![]()
Het mooiste was nog wel dat die vader ook nog zei dat hij hoopte dat die jongen echt heel veel last van een kater zou hebben. Dan gebeurt het daarna misschien nog 1 keer en dan heeft 'ie er op een gegeven moment wel genoeg van.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fijne vakantie Toefmeister
[..]
baas
dit en veel plezierquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Fijne vakantie Toefjes
Mo wil je mijn contract verlengen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Levert de bezorger van Bol.com ook op zaterdagen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
Fijne vakantie Toefjes
Mo wil je mijn contract verlengen?
Ja.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mijn pakketje is er nog niet. Hopen dat ze eens aan opschieten doen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:05 schreef Toefjes het volgende:
Vaarwel allemaal. We hebben gelachen![]()
Veel plezier en kom goed terug.
iets met middle of nowherequote:Op zaterdag 7 september 2013 12:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mijn pakketje is er nog niet. Hopen dat ze eens aan opschieten doen.![]()
sowiesoquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
Fijne vakantie Toefjes
Mo wil je mijn contract verlengen?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Maar de snelweg is vlakbij.quote:
Gisteren weer paar goede wedstrijden gespeeldquote:
Laatste allemaal gewonnenPaar goede kopgoals ook.
pics.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is deze, mijn comment op Arias heeft -3 gekregen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:
Geef dan ook de link van je video's erbij.
http://www.futhead.com/14/players/8428/juan-jesus/
godver het duurde veel te lang voordat ik die top comment door had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:28 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/8428/juan-jesus/
godver het duurde veel te lang voordat ik die top comment door had![]()
Je had ook een mooie bij When you were young.
"He doesn't look a thing like Jesus, but it probably is his name."
haha, want Zuid-Amerikanen.
Niet zeiken, de mijne -7.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is deze, mijn comment op Arias heeft -3 gekregen.![]()
![]()
Deze pacehoer is ook een stuk beter om mee te spelen dit jaar denk ik. Goede dribbling en redelijke crossing, vorig jaar was hij echt nutteloos.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
nice, nu al zin om tegen te spelenquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pacehoer is ook een stuk beter om mee te spelen dit jaar denk ik. Goede dribbling en redelijke crossing, vorig jaar was hij echt nutteloos.![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha kunnen ze het wel gaan downvoten, maar so far klopt het wel![]()
Manolev was beter.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha kunnen ze het wel gaan downvoten, maar so far klopt het wel![]()
Kanker pc ik gooi alle Windows rommel eruit en ga een iMac halen. Ik word helemaal gek.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mac sowiesoquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
Kanker pc ik gooi alle Windows rommel eruit en ga een iMac halen. Ik word helemaal gek.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Op mijn werk heb ik een mac, heb zelf macbook pro en werkt altijd goed. Deze windows bak toen gehaald omdat ik wat programma's nodig had maar sterf maar lekker met je windows.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Gewoon een Windows installeren met bootcamp of een virtual machine installeren met VMware. Heb echt zelden een Windows machine nodig tegenwoordig heb je van ieder stukje software wel een Mac variant.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
Op mijn werk heb ik een mac, heb zelf macbook pro en werkt altijd goed. Deze windows bak toen gehaald omdat ik wat programma's nodig had maar sterf maar lekker met je windows.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef Zhano het volgende:
Je moet wel echt een downie zijn om niet met Windows te kunnen werken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jij verneukt echt alle songteksten he? Dat zingt hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:31 schreef TBakkert het volgende:
Je had ook een mooie bij When you were young.
"He doesn't look a thing like Jesus, but it probably is his name."
haha, want Zuid-Amerikanen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja dat had ik ook op mijn macbook gedaan. Daarom. Ik ga gewoon die 27" halen met i7.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een Windows installeren met bootcamp of een virtual machine installeren met VMware. Heb echt zelden een Windows machine nodig tegenwoordig heb je van ieder stukje software wel een Mac variant.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik kan er mee werken, maar het werkt gewoon kut. OSx is gewoon 100 maal fijner.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:45 schreef Zhano het volgende:
Je moet wel echt een downie zijn om niet met Windows te kunnen werkenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dat eerste stuk wel, maar dat 2e deel is van een top comment, niet in het echte nummer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij verneukt echt alle songteksten he? Dat zingt hij helemaal niet.
Statsquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
best goeie stats voor 350 toch?Maar kan er prima mee door ja.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alleen die trackpad op de MacBook maakt zo'n ding al tig keer fijner. Kan er gewoon niet meer zonder.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan er mee werken, maar het werkt gewoon kut. OSx is gewoon 100 maal fijner.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oh.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat eerste stuk wel, maar dat 2e deel is van een top comment, niet in het echte nummer.Je hebt in ieder geval wel eens vaker teksten van The Killers verneukt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat heb ik ook, als ik op een andere laptop werk dan heb ik het gevoel alsof niets werktquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alleen die trackpad op de MacBook maakt zo'n ding al tig keer fijner. Kan er gewoon niet meer zonder.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh.Je hebt in ieder geval wel eens vaker teksten van The Killers verneukt.
ho wachtquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
StatsMaar kan er prima mee door ja.
ik zit een beetje in die fifa vibe jeweet
![]()
![]()
Wel weer mooi dat Fox Arsenal niet gaat uitzenden![]()
Ozils debuut
Deze gaat het worden denk ik:
iMac 27" met 3,4-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
16 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2x 8 GB
Fusion Drive van 3 TB
NVIDIA GeForce GTX 675MX met 1 GB GDDR5Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Leuk dat ze al dat voetbal hebben inderdaad, maar ze mogen ook wel eens prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:55 schreef poker4lifee het volgende:
Ozils debuut
Serieusquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:55 schreef poker4lifee het volgende:
Ozils debuut
Sport1 was zo veel beter he
![]()
![]()
Dat heeft ook met rechten te maken (van alle clubs worden zoveel wedstrijden per jaar wel/niet uitgezonden). Dit zal van te voren wel zo hebben vastgestaan, weinig flexibel daarquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk dat ze al dat voetbal hebben inderdaad, maar ze mogen ook wel eens prioriteiten stellen.
Goede SkySports stream is ook prima.![]()
Jammer dat het niet flexibel is dan inderdaad, want nu kun je je wedstrijdschema's maar moeilijk afstellen op belangrijke gebeurtenissen met betrekking tot zo'n club.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat heeft ook met rechten te maken (van alle clubs worden zoveel wedstrijden per jaar wel/niet uitgezonden). Dit zal van te voren wel zo hebben vastgestaan, weinig flexibel daar
Goede SkySports stream is ook prima.
Geld teveel?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
Deze gaat het worden denk ik:
iMac 27" met 3,4-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,9 GHz
16 GB 1600-MHz DDR3 SDRAM - 2x 8 GB
Fusion Drive van 3 TB
NVIDIA GeForce GTX 675MX met 1 GB GDDR5Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ziet er aardig overdreven uit iddquote:
Nee want ga ook nog een auto kopen.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik ga even een kappertje pakken denk ik. Gewoon in haar uitgang.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee manquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:02 schreef Dudeweiser het volgende:
als je het dan toch gaat laten splashen pat
[ afbeelding ]
Weer een kater?quote:
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: