zo, gevarieerde maaltijd!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Broodje shoarma en broodje doner achter den kiezen, nu een koude pils. Het weekend is begonnen
er zat zelfs sla tussen!quote:
mallerd!quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Broodje shoarma en broodje doner achter den kiezen, nu een koude pils. Het weekend is begonnen
quote:
... met het gebruikelijke probleem dat bezorgdiensten de 3FM-studio niet kunnen vinden.quote:
ach, ik had ooit Indiaas besteld met de opmerking dat ik het zelf zou komen halen. op het moment dat ik de voordeur open staat er een grijze Liwwadder op een fiets met een plastic tassie met mijn voedsel!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... met het gebruikelijke probleem dat bezorgdiensten de 3FM-studio niet kunnen vinden.
Vooral de sushi-hut heeft daar regelmatig last van.
Ben je het alsnog zelf komen halen dus... uit je voortuin!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik had ooit Indiaas besteld met de opmerking dat ik het zelf zou komen halen. op het moment dat ik de voordeur open staat er een grijze Liwwadder op een fiets met een plastic tassie met mijn voedsel!
ik heb geen voortuin, ik sta meteen op straatquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben je het alsnog zelf komen halen dus... uit je voortuin!
Probleem van het Mediapark is dat alles hetzelfde huisnummer is (Sumatralaan 45), en daar kunnen bezorgdiensten niet goed tegen.
Die portier is allang wegbezuinigd joh, vooral 's avonds is het uitgestorven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen voortuin, ik sta meteen op straat
en das niet echt handig nee.....maar ze kunnen zich dan gewoon bij de portier melden toch?
SjannePaul dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die portier is allang wegbezuinigd joh, vooral 's avonds is het uitgestorven.
ja, die liveversie vind ik beter dan de radioversie of de versie zonder rapnegert!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |