Het citaat hierboven gaat om de modellen 18.2 ("Amerikaans") en de 27.15 en 27.16 variaties, niet om de reguliere platen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef Peter het volgende:
TS geeft zelf aan dat achterop wel het normale formaat platen zit. Verschillende platen voor en achter mag dus niet lees ik hierboven..
Natuurlijk moet het in Nederland kunnen dat iedereen zelf zijn vorm en maat van de kentekenplaat kan bepalenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig is Nederland dankzij oom agent weer een stukje veiliger geworden! Bedankt!!
Als je dit al als peniscompensatie ziet.............in wat voor aftandse bak moet je dan wel niet rijden om dit anders te zien?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doe je moeilijk? Doe gewoon een normale kentekenplaat op die peniscompensatie op 4 wielen van je.
Ja, natuurlijk moet het niet uitmaken welke van de officiël maten je waar hangt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef exlurker het volgende:
[..]
Natuurlijk moet het in Nederland kunnen dat iedereen zelf zijn vorm en maat van de kentekenplaat kan bepalen
Godskolere zeg, wat een flutopmerking. En dan ook nog riolering totaal verkeerd geschreven;quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Buiten dat een langwerpige plaat me veel netter lijkt dan de vierkante die erop zit, vraag ik me af waarom er een stuk rioolleringspijp uit je bumper steekt.
Dat laatste ligt aan de spellingcontrole van Google Chrome. Probeer maar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:09 schreef FransDeens het volgende:
Godskolere zeg, wat een flutopmerking. En dan ook nog riolering totaal verkeerd geschreven;dekt de lading nog niet eens.
OH, een luchtinlaat zeg maar. (Zit dat onder de kap nog ergens op aangesloten, of is het gewoon een loze pijp?)quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik begrijp uit alle opmerkingen dat oom agent mij waarschijnlijk niet terug gaat bellen, al hoop ik van wel om te melden dat hij niet gelijk had. Helaas zat die rioolleringspijp er al in, en deze bumpers zijn vrij lastig te vinden dus ik moest het ermee doen en dat gat maak je niet zomaar dicht. En dat gat voorop moet dus een gat voor de (koude)luchttoevoer van de motor voorstellen.
dat plusquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doe je moeilijk? Doe gewoon een normale kentekenplaat op die peniscompensatie op 4 wielen van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |