abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:24:00 #26
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130898126
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:08 schreef Peter het volgende:
TS geeft zelf aan dat achterop wel het normale formaat platen zit. Verschillende platen voor en achter mag dus niet lees ik hierboven..
Het citaat hierboven gaat om de modellen 18.2 ("Amerikaans") en de 27.15 en 27.16 variaties, niet om de reguliere platen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 21:54:06 #27
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_130900112
Er staat nergens in de wetgeving dat je twee kentekenplaten van hetzelfde formaat moet voeren. Niet in de Wegenverkeerswet als in de APK keuringseisen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:38:01 #28
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_130903020
Gelukkig is Nederland dankzij oom agent weer een stukje veiliger geworden! Bedankt!!
pi_130903982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:38 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig is Nederland dankzij oom agent weer een stukje veiliger geworden! Bedankt!!
Natuurlijk moet het in Nederland kunnen dat iedereen zelf zijn vorm en maat van de kentekenplaat kan bepalen
pi_130909919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doe je moeilijk? Doe gewoon een normale kentekenplaat op die peniscompensatie op 4 wielen van je. :')
Als je dit al als peniscompensatie ziet.............in wat voor aftandse bak moet je dan wel niet rijden om dit anders te zien?
pi_130910007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef exlurker het volgende:

[..]

Natuurlijk moet het in Nederland kunnen dat iedereen zelf zijn vorm en maat van de kentekenplaat kan bepalen
Ja, natuurlijk moet het niet uitmaken welke van de officiël maten je waar hangt.
pi_130915085
Buiten dat een langwerpige plaat me veel netter lijkt dan de vierkante die erop zit, vraag ik me af waarom er een stuk rioolleringspijp uit je bumper steekt. :?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_130920904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Buiten dat een langwerpige plaat me veel netter lijkt dan de vierkante die erop zit, vraag ik me af waarom er een stuk rioolleringspijp uit je bumper steekt. :?
Godskolere zeg, wat een flutopmerking. En dan ook nog riolering totaal verkeerd geschreven; :') dekt de lading nog niet eens.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_130921093
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:09 schreef FransDeens het volgende:
Godskolere zeg, wat een flutopmerking. En dan ook nog riolering totaal verkeerd geschreven; :') dekt de lading nog niet eens.
Dat laatste ligt aan de spellingcontrole van Google Chrome. Probeer maar. :D

-> 'Riooleringspijp' krijg je als correcte spelling 'Rioolleringspijp'

Evengoed is het geen porem. (Je rijdt op zijn vriendelijkst gezegd compleet voor lul). Dus dichtmaken dat gat, rechthoekige kentekenplaat erop, en dan is het best een nette auto.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 07-09-2013 17:27:58 ]
pi_130926980
Ik begrijp uit alle opmerkingen dat oom agent mij waarschijnlijk niet terug gaat bellen, al hoop ik van wel om te melden dat hij niet gelijk had. Helaas zat die rioolleringspijp er al in, en deze bumpers zijn vrij lastig te vinden dus ik moest het ermee doen en dat gat maak je niet zomaar dicht. En dat gat voorop moet dus een gat voor de (koude)luchttoevoer van de motor voorstellen.
pi_130927256
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik begrijp uit alle opmerkingen dat oom agent mij waarschijnlijk niet terug gaat bellen, al hoop ik van wel om te melden dat hij niet gelijk had. Helaas zat die rioolleringspijp er al in, en deze bumpers zijn vrij lastig te vinden dus ik moest het ermee doen en dat gat maak je niet zomaar dicht. En dat gat voorop moet dus een gat voor de (koude)luchttoevoer van de motor voorstellen.
OH, een luchtinlaat zeg maar. (Zit dat onder de kap nog ergens op aangesloten, of is het gewoon een loze pijp?)

Evengoed denk ik dat als je toch een boete krijgt, die gewoon moet laten voorkomen, laat dan de rechter maar beslissen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:51:05 #37
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130927318
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef kapiteintje het volgende:
Wat doe je moeilijk? Doe gewoon een normale kentekenplaat op die peniscompensatie op 4 wielen van je. :')
dat plus

teringhuillie

plus

mooi dat je in bak bent gekomen voor je kentekenplaten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')