Zal toch niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:26 schreef muzas het volgende:
als mollema wint sla ik mn laptop stuk met een koekenpan,
quote:
Ja, dat begint ook wel een beetje typisch te worden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Mollema zoals verwacht weer netjes op het podium.
Idd. wéér podium.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Mollema zoals verwacht weer netjes op het podium.
Gewoon fantastisch gereden van Barguil.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, wat een knuppels, die anderen.
Had daarna vol door kunnen gaan, want ze hadden een gaatje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef TheArt het volgende:
Bauke anticipeerde wel goed op Martinez, maar die draaide zo vroeg weg dat hij al vroeg op kop zat.
Inderdaad op het goede moment gegaan en erg sterk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon fantastisch gereden van Barguil.
Mhua Santaromita zat op amper 5 meter en ook daarachter zat Nocentini op maar een meter of 5.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had daarna vol door kunnen gaan, want ze hadden een gaatje.
Belkin is een van de rijkste ploegen van het peleton maar Argos wint veel meer haha!!quote:
Ze zaten toen ook maar op een zucht van Barguil.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had daarna vol door kunnen gaan, want ze hadden een gaatje.
Zijn ze toch ook gewoon? Argos doet het veelal met buitenlanders.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Iets met Rabobank (Belkin) vlaggenschip van het Nederlandse wielrennen.
Spreekwoordelijk podium dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met een derde plek in een etappe kom je niet op het podium.
Gezien het sprintje uiteindelijk had hij nog best wat over. Had het misschien beter daar kunnen besteden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua Santaromita zat op amper 5 meter en ook daarachter zat Nocentini op maar een meter of 5.
Maar vind je dat Mollema het tactisch goed heeft aangepakt? Volgens mij moet je om te winnen in zo'n situatie òf aanvallen, òf linkeballen (in het sprintje werd Mollema alsnog geklopt).quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:28 schreef TheArt het volgende:
Bauke anticipeerde wel goed op Martinez, maar die draaide zo vroeg weg dat hij al vroeg op kop zat.
Netjes idd, kunnen niet zo veel (kleine) ploegen zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef Steven184 het volgende:
Argos weet wel in elke grote ronde dit jaar een etappe te winnen, knap voor een ploeg waarvan meerdere users hier vonden/vinden dat ze niet WT-waardig waren/zijn.
Dit is ook wel vrij opportunistisch. Ze hebben nog steeds op sommige gebieden te weinig kwaliteit en zijn te eendimensionaal om te kunnen zeggen dat ze WT-waardig zijn. Daar doet een toevalstreffer vandaag niet veel aan af.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef Steven184 het volgende:
Argos weet wel in elke grote ronde dit jaar een etappe te winnen, knap voor een ploeg waarvan meerdere users hier vonden/vinden dat ze niet WT-waardig waren/zijn.
Daarom winnen vaak de onbekende renners dergelijke etappes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:04 schreef Chiappucci het volgende:
Barguil had ook het geluk dat hij nog niet zo geviseerd werd als bijv. Mollema, Scarponi en Nocentini.
Feit is wel dat ze winnen. In de Giro, in de Tour, in de Vuelta. Toevalstreffer of niet, dat blijft knap.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is ook wel vrij opportunistisch. Ze hebben nog steeds op sommige gebieden te weinig kwaliteit en zijn te eendimensionaal om te kunnen zeggen dat ze WT-waardig zijn. Daar doet een toevalstreffer vandaag niet veel aan af.
Ze kunnen natuurlijk wel uitgroeien naar een WT-waardige ploeg. Er zit talent, ook bergop, zoals Barguil dus. Voor volgend seizoen heeft men al een paar klimmers gehaald, dus de toekomst ziet er wel goed uit.
Maar maakt je niet meteen WT-waardig. Wat geloof ik het punt was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Feit is wel dat ze winnen. In de Giro, in de Tour, in de Vuelta. Toevalstreffer of niet, dat blijft knap.
De manier waarop Mollema reed, kun je bijna niet winnen, of je moet Sagan heten (al werkte het zelfs voor hem in MSR niet al te best). Als hij anders had gereden had hij waarschijnlijk ook niet gewonnen, maar het had de kans wel groter gemaakt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef Chiappucci het volgende:
Weet niet of Mollema zoveel fout heeft gedaan. Totdat Barguil wegreed, ging alles volgens plan. Maar daarna keek iedereen naar Mollema en was de vogel gevlogen. Jammer, maar goed, je wint niet zomaar in zo'n kopgroep van 9 sterke renners.
in Zwitserland won hij anders nog welquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:43 schreef bianconeri het volgende:
Tja Mollema....
Leuke renner en boven alles een Grunniger. Kan echt goed wielrennen maar als het puntje bij paaltje komt is het altijd weer een niet voor Mollema.
Komt heel eind, maar afmaken gaat altijd echt gigantisch verkeerd.
Vandaag ook, laat ie alles gewoon lekker gaan, springt op verkeerde momenten. Hij mist gewoon iets voor het laatste stukje. Beetje slimheid en kracht
Zucht...quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:44 schreef franklop het volgende:
in Zwitserland won hij anders nog wel
Eendagsvlieg is op Mollema natuurlijk ook totaal niet van toepassing.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht...
Eendagsvlieg maakt nog niet dat hij het heeft ofzo.....
Je ziet het constant in finales of laatste kms daarvoor. Het gaat altijd op hele domme manieren mis.
Hij verliest het altijd al nog voor ze aanzetten, is dus automatisch al kansloos voor de echte finale.
Ligt eraan van hoever je het gat dicht rijdt. Maar goed, hoe dan ook komt er een aanval vanuit je rug.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Wombcat het volgende:
Die laatste meters dichtrijden zijn nu juist het makkelijkst. Vooral omdat de kopgroep de benen ook al stil hield.
Klopt. Maar als je zelf ook de benen stilhoudt en die aanval komt, moet je weer meer optrekken, wat ook weer energie kost.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ligt eraan van hoever je het gat dicht rijdt. Maar goed, hoe dan ook komt er een aanval vanuit je rug.
Juist als je als eerste bij het groepje aansluit heb je het meest vaart geminderd op het moment dat je voorbij gereden wordt door een demarrage van achteruit? Bijvoorbeeld als je achteraan rijdt, dan zie je uit het midden een demarrage komen, kan je langs de afremmende renners sturen en meteen in het wiel springen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je zelf ook de benen stilhoudt en die aanval komt, moet je weer meer optrekken, wat ook weer energie kost.
Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Zo'n Nocentini doet het wat mij betreft ook goed. Die had de etappe gewonnen als de anderen het dicht hadden gereden, wat soms ook gebeurt. En andere aanvallers doen het ook goed, alleen hadden pech dat op hen wel gereageerd werd.quote:Waarmee ik niet mee wil zeggen dat Mollema het uitstekend gedaan heeft, want er is maar eentje die het uitstekend gedaan heeft, dat is Barguil. Die ging op het goede moment, en dat is een combinatie van inzicht, mazzel en kunde (want je moet nog wel genoeg energie hebben om weg te komen en te blijven).
Als Nocentini het goed gedaan heeft, dan Mollema toch ook. Zover zat hij er niet achter op de finish.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist als je als eerste bij het groepje aansluit heb je het meest vaart geminderd op het moment dat je voorbij gereden wordt door een demarrage van achteruit? Bijvoorbeeld als je achteraan rijdt, dan zie je uit het midden een demarrage komen, kan je langs de afremmende renners sturen en meteen in het wiel springen.
[..]
Zo'n Nocentini doet het wat mij betreft ook goed. Die had de etappe gewonnen als de anderen het dicht hadden gereden, wat soms ook gebeurt. En andere aanvallers doen het ook goed, alleen hadden pech dat op hen wel gereageerd werd.
Alleen de tactiek veel gaten dichtrijden, maar niet zelf aanvallen... Weet jij veel voorbeelden van renners die op zo'n manier in een ontsnapping een etappe wonnen?
Niet per se.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist als je als eerste bij het groepje aansluit heb je het meest vaart geminderd op het moment dat je voorbij gereden wordt door een demarrage van achteruit?
Nu niet, dus nu niet goed gedaan.quote:Zo'n Nocentini doet het wat mij betreft ook goed. Die had de etappe gewonnen als de anderen het dicht hadden gereden, wat soms ook gebeurt.
Da's dus de factor mazzel die ik aanhaaldequote:En andere aanvallers doen het ook goed, alleen hadden pech dat op hen wel gereageerd werd.
Ik hou het niet precies bij, maar komt vaker voor dat de snelste in de groep op die manier wint. Je kunt je alleen wel afvragen of Mollema de snelste was in deze groep.quote:Alleen de tactiek veel gaten dichtrijden, maar niet zelf aanvallen... Weet jij veel voorbeelden van renners die op zo'n manier in een ontsnapping een etappe wonnen?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als Nocentini het goed gedaan heeft, dan Mollema toch ook. Zover zat hij er niet achter op de finish.
Nou als iemand het gat had dicht gereden, dan had Nocentini gewonnen en niet Mollema.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als Nocentini het goed gedaan heeft, dan Mollema toch ook. Zover zat hij er niet achter op de finish.
Het is overduidelijk dat je mazzel nodig hebt om te winnen. Maar mijn punt is dat je een tactiek kan hebben die je kans op winnen het grootst maakt. Als je bijvoorbeeld 10 km lang in je eentje op kop rijdt, heb je 0% kans om te winnen. Als je steeds in laatste wiel rijdt, heb je wel een kans om te winnen, namelijk als het toevallig een groepssprint wordt (die kans is niet groot, want zoals ik tijdens de etappe al zei eindigt zoiets vaak niet in een groepssprint). Als je aanvalt, heb je ook een kans om te winnen, als het toevallig na jouw aanval stilvalt. Als je zoals Mollema veel gaten dicht rijdt, maar niet aanvalt, heb je ook een kans om te winnen; namelijk als je met voorsprong de sterkste in de groep bent. Volgens mij is dat niet de tactiek dat je de grootste kans geeft om te winnen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet per se.
[..]
Nu niet, dus nu niet goed gedaan.
[..]
Da's dus de factor mazzel die ik aanhaalde
[..]
Volgens mij valt dat dus erg tegen. Als de kopgroep een voorsprong heeft die groot genoeg is, dan wordt de sprinter in dat groepje toch vaak vakkundig gesloopt, tot het moment dat hij weigert te reageren op een aanval, die dan vaak wegblijft. Of zoals Sagan in MSR, dat het wel lukt maar hij uiteindelijk te veel heeft gegeven en erop gelegd wordt in de sprintquote:Ik hou het niet precies bij, maar komt vaker voor dat de snelste in de groep op die manier wint. Je kunt je alleen wel afvragen of Mollema de snelste was in deze groep.
Dat is waar.quote:Maar dat hij nu geklopt werd in de sprint om de 2e plek door Nocentini hoeft niet alles te zeggen. Een sprint om de 1e plaats wordt anders gereden.
Je weet dat ik in mijn bericht niets anders constateer dan dat ze een vrij kleine ploeg zijn, meerdere users ze niet WT-waardig vonden en het zodoende knap dat ze in alle drie de grote rondes minimaal 1 etappe weten te winnen(En dat is niet evident met een vrij jonge ploeg in je debuutjaar op WT-niveau met al die extra koersen)?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is ook wel vrij opportunistisch. Ze hebben nog steeds op sommige gebieden te weinig kwaliteit en zijn te eendimensionaal om te kunnen zeggen dat ze WT-waardig zijn. Daar doet een toevalstreffer vandaag niet veel aan af.
Ze kunnen natuurlijk wel uitgroeien naar een WT-waardige ploeg. Er zit talent, ook bergop, zoals Barguil dus. Voor volgend seizoen heeft men al een paar klimmers gehaald, dus de toekomst ziet er wel goed uit.
Ik gaf in mijn eerdere bericht geen oordeel, ik stelde iets vast zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar maakt je niet meteen WT-waardig. Wat geloof ik het punt was.
Tsja, ik ben politicoloog dus misschien komt het daardoor, maar ik zie wielrennen altijd als game theory en zeker een aankomst met zo'n groepje. Mollema had met linkeballen misschien wel kans gehad tegen Nocentini, maar het had ook best gekund dat er daardoor te weinig achtervolgende kracht geweest was en Coppel-Martinez weggebleven waren. Of dat Nocentini daardoor wel iets gedaan zou hebben. Waardoor Mollema nog meer sprintkans gehad zou hebben. Nou ja, etc. ad inifinitum. En daarom is wielrennen zo'n leuke sport.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar vind je dat Mollema het tactisch goed heeft aangepakt? Volgens mij moet je om te winnen in zo'n situatie òf aanvallen, òf linkeballen (in het sprintje werd Mollema alsnog geklopt).
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef wimderon het volgende:
Weersverwachting voor morgen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Natte afdalingen. Daar gaat de top 10 van Pinot.
Leuk hoor dat een team als Euskaltel zogenaamd allrounder is, maar tegelijkertijd presteren ze belabberd. Als je naar de resultaten kijkt heeft Argos meer toegevoegde waarde dus liever een ploeg als Argos, dan een ploeg als Euskaltel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is natuurlijk vragen naar de bekende weg, Steven. Als je WT wil worden, wil je dus meedoen aan alle belangrijke koersen. Zeer gevarieerde koersen. Je kan dan niet aankomen met een ploeg met twee sprinters en verder vooral veel opvulling. In driekwart van de koersen zie je ze niet. Totaal niet. Dat vind ik niet WT-waardig. Ze fungeren vaak als pelotonvulling. Alleen met twee toppers een aantal sprints winnen is niet voldoende. Van alle ploegen die jij noemt, is het team van Argos het minst allround. Daar doet één klimtalent als Barguil met één mooie overwinning niet veel aan af.
Als je aan alle belangrijke koersen mee wil doen, moet je er mijns inziens ook voor zorgen dat je in een groot aantal koersen iets te zoeken hebt. Niet dat je in iedere koers mee moet doen om de overwinning, maar twee goede sprinters en verder wat talentjes is het andere uiterste.
twitter:Orica_GreenEDGE twitterde op zaterdag 07-09-2013 om 00:15:24With both @SamBewley and @simongerrans non-starters on Saturday, we'll line up with six riders for #LaVuelta stage 14. reageer retweet
Smeetsquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf kwart over 3 op de NOS met commentaar van Smeets en Ducrot.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanaf kwart over 3 op de NOS met commentaar van Smeets en Ducrot.
Eurosport.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Er is ook geen andere keuze: Sporza begint pas om kwart voor 5 omdat ze eerst Parijs-Brussel uitzenden.
Ah, Euskaltel aanvallen. Erg flauw. Als je naar de resultaten kijkt kijk je niet verder dan je neus lang is. Euskaltel kleurt al 20 jaar de koers. Ook dit jaar weer. Dat ze belabberd presteren is een feit. Overigens heb ik zelf meerdere malen aangegeven dat Euskaltel beter PCT kon worden met alleen maar Basken dan WT met dit team.quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Leuk hoor dat een team als Euskaltel zogenaamd allrounder is, maar tegelijkertijd presteren ze belabberd. Als je naar de resultaten kijkt heeft Argos meer toegevoegde waarde dus liever een ploeg als Argos, dan een ploeg als Euskaltel.
De aanvallers, inmiddels een voorsprong van 2.10quote:Luis Leon Sanchez (46), Graeme Brown (43), Philippe Gilbert (51), Steve Chainel (14) y Daniele Ratto (77)
Leuk groepjequote:Op zaterdag 7 september 2013 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De aanvallers, inmiddels een voorsprong van 2.10
Brown wint die sprint gemakkelijkquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:40 schreef FredWielergek het volgende:
Als ze voorop blijven, lijkt mij Sanchez de favoriet.
Denk het ook, verwacht vooral iets van Euskaltelquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:57 schreef Marcoss het volgende:
Sanchez is bergop de sterkste ja, maar er zijn genoeg ploegen die willen achtervolgen
Welk buikje?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:01 schreef Pedroso het volgende:
2 Belkins in de de kopgroep van 5, doen ze goed. Al zal Brown er wel snel afliggen, buikje zal wel in de weg zitten.
Kan de foto even niet vinden, is een aantal keer voorbijgekomen. Getruct of niet maar op die foto was ie niet bepaald de Koning van Biafra.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan de foto even niet vinden, is een aantal keer voorbijgekomen. Getruct of niet maar op die foto was ie niet bepaald de Koning van Biafra.
Getruct ja. Is ook de enige foto. En gezien z'n smile was dat voor de grap, beetje uitbuiken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan de foto even niet vinden, is een aantal keer voorbijgekomen. Getruct of niet maar op die foto was ie niet bepaald de Koning van Biafra.
Het was dan ook niet zo serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Getruct ja. Is ook de enige foto. En gezien z'n smile was dat voor de grap, beetje uitbuiken.
Gaf tijdens l'Ain al aan dat hij behoorlijk leeg aan het raken was na een zwaar seizoen, niet heel slim om hem dan nog te laten starten in een 2de grote ronde.quote:
En dan ook nog eens door naar het WK zometeenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaf tijdens l'Ain al aan dat hij behoorlijk leeg aan het raken was na een zwaar seizoen, niet heel slim om hem dan nog te laten starten in een 2de grote ronde.
NOS stream of wat?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:17 schreef FredWielergek het volgende:
Huh, ik krijg geen beeld, vanwege 'rechtenbeperking', jullie ook?
Waarom kunnen ze dat in Frankrijk wel iets beter regelen en in dat sloeber Spanje niet...quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
Nog geen beelden i.v.m. het slechte weer.
Heeft vooral met geld te maken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze dat in Frankrijk wel iets beter regelen en in dat sloeber Spanje niet...
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 07-09-2013 om 15:33:47Official broadcaster says we should have LIVE images from today's stage at 15:45 local time. Just 10 more mins of waiting. #LaVuelta reageer retweet
Mooi zo.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:35 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 07-09-2013 om 15:33:47Official broadcaster says we should have LIVE images from today's stage at 15:45 local time. Just 10 more mins of waiting. #LaVuelta reageer retweet
En Moreno is gelostquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:36 schreef wimderon het volgende:
Katusha heeft twee bruggenhoofden vooruitgestuurd.
Purito heeft weer een verse lading EPO naar binnen gespotenquote:Of course, all eyes will be on Joaquim “Purito” Rodriguez (Katusha). He lives in Andorra and knows he roads well. He is also looking for a stage victory and to revive his overall chances.
“Yesterday, I was going well. I have
found the sensations I like again. Today’s stage finishes close to my home. This is MY stage,” he said.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:27 schreef Marcoss het volgende:
LLS blijkbaar gevallen in de afdaling
Sanchez is afgestapt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:46 schreef FredWielergek het volgende:
Ratto 40 sec op Gilbert, (ik dacht dat Gilbert een betere klimmer was?) en waar Sanchez is is niet duidelijk
Jij moet ook echt elke hersenscheet hier neerzetten he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zon mooie etappe verkracht door die amateurs.
Wat moet je er dan neerzetten ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Jij moet ook echt elke hersenscheet hier neerzetten he?
In jouw geval: Helemaal niets.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wat moet je er dan neerzetten ?
Lees net: vanwege onderkoelingsverschijnselen, pffquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:48 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Nee...echt?? gaat niet lekker dan bij Belkin
Als je niets zinnigs te melden hebt, gewoon nietsquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 07-09-2013 om 15:44:21#LaVuelta - @LLEONSANCHEZ has abandoned the Vuelta: Hypothermia... reageer retweet
Niks.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het regent nounouquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:49 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Lees net: vanwege onderkoelingsverschijnselen, pff
Het was 9 gr op de top van die berg. Als je dan nog eens een rijwind in de afdaling erbij krijgt kan de gevoelstemperatuur best rond 0 liggen, of zelfs kouder.quote:
Spanjaarden kunnen niet tegen een beetje kou ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het was 9 gr op de top van die berg. Als je dan nog eens een rijwind in de afdaling erbij krijgt kan de gevoelstemperatuur best rond 0 liggen, of zelfs kouder.
Nee, alle Spanjaarden vallen dood van de fiets zodra het onder de 0 komtquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Spanjaarden kunnen niet tegen een beetje kou ?
Zijn 't ook niet. Zal wel een cameraman zn tape hebben ingeleverd onder het mom van "dan hebben we iig íets"quote:
Op 35s van het peloton zelfsquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
Valverde in de problemen volgens de ticker.
Prima, opdonderen met Spanjaardenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:10 schreef wimderon het volgende:
Valverde in de problemen volgens de ticker.
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 07-09-2013 om 16:17:12Basso lost ground in the bad weather and is now out of the race it seems... RT @NomesCiclisme #LaVuelta: Abandonament d'Ivan Basso (CAN). reageer retweet
Ik zag hem, en Scarponi, ook al langskomen op de ticker, maar 1 keertje maar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:17 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:mrconde twitterde op zaterdag 07-09-2013 om 16:17:12Basso lost ground in the bad weather and is now out of the race it seems... RT @NomesCiclisme #LaVuelta: Abandonament d'Ivan Basso (CAN). reageer retweet
tegen wie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch fijn om ome Mart weer tegen Martijn Ducrot te horen praten.
Het regent, Ratto daalt als een baas en gaat winnen, Valverde op achterstand, LLS heeft het koud.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:28 schreef heywoodu het volgende:
Alles tot nu toe gemist door Brussel
Iemand een korte situatieschets?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het regent, Ratto daalt als een baas en gaat winnen, Valverde op achterstand, LLS heeft het koud.
quote:At least five confirmed so far:
N. Nuyens Garmin Abandoned
L. Westra Vacansoleil Abandoned
W. Poels Vacansoleil Abandoned
L. Sánchez Belkin Abandoned
I. Basso Cannondale Abandoned
The latter two are confirmed as being for hypothermia.
Zijn ze er weer lekker op tijd bij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
De laatste 6 km is ook bij Sporza te zien.
Nee, het nieuwe wielrennen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef polderturk het volgende:
Zullen ze weer met z'n allen aan de doping zitten?
Kenneth! Het was zo lekker rustig zonder jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een koninkrijk voor mijn vrijheid.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een koninkrijk voor mijn vrijheid.
dit is niet de soort etappe dat je er het meeste mee opschiet. (al is een infuusje na de finish misschien wel fijn)quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:33 schreef polderturk het volgende:
Zullen ze weer met z'n allen aan de doping zitten?
Mart noemt hem anders ook Martijn.quote:
Johannes.quote:
Zo voelt Herbert zich dus tijdens de gemiddelde TdF etappe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zit horner er nou nog? Ik herken niemand meer..
Nee, maar ik ben blij dat je ze ook bazen vindt Kennethquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
De bazen van Team Sky hebben de laatste week verdacht weinig gepresteerd als ik het even rationeel bekijk.
Nibali, Sanchez, Rodriquez, Pozzovivo, Kyrienkaquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:42 schreef OProg het volgende:
Wie zitten er nu allemaal in 'de groep met favorieten'?
Pinot Nibali Joaquim Uran Kyrienka derest weet ik niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:42 schreef OProg het volgende:
Wie zitten er nu allemaal in 'de groep met favorieten'?
Geen Uran volgens mij hoor?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Pinot Nibali Joaquim Uran Kyrienka derest weet ik niet.
Horner natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nibali, Sanchez, Rodriquez, Pozzovivo, Kyrienka
Er is sowieso niets te snappen van Euskaltel. Mooi dat je moeite doet hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sanchez ineens weer goed. Ik snap niet zoveel van Euskaltel. Landa zit er maar kort achter, die komt er dus eindelijk door na twee weken.
Is die van het klassement ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zat sowieso niet in die groep, alleen nog Kiryienka voor Team Sky.
Geen tegenspraak gewend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wist ook niet wat ie moest zeggen
Lollerattoquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lollerlovski. Wat is deze.
Hornerlovksiquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Lollerkowski naar Lollerlovski
Gewaagd.quote:
Wout Poels wint deze vuelta geen etappe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sinds Konig doe ik geen gewaagde meer.
U vraagt zij draaien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ze Gilbert trouwens niet zien oppikken.
Ik wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ten Dam en Sanchez ook niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wout Poels wint deze vuelta geen etappe.
Nou, op mijn wenken bediend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat kan zo slinken als ie totaal instort.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie nog maar 7 minuten voorsprong ofzo
Mss moet je nog even zo'n gewaagde post doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat kan zo slinken als ie totaal instort.
Oh laatmaar laatste km
Uran wint de vuelta niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mss moet je nog even zo'n gewaagde post doen
Froome ook niet.quote:
Ratto is een mens,quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewaagd. Ik denk dat iedereen behalve 1 iemand niet de Vuelta wint. Nu jij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |