Er is sowieso niets te snappen van Euskaltel. Mooi dat je moeite doet hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sanchez ineens weer goed. Ik snap niet zoveel van Euskaltel. Landa zit er maar kort achter, die komt er dus eindelijk door na twee weken.
Is die van het klassement ?quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zat sowieso niet in die groep, alleen nog Kiryienka voor Team Sky.
Geen tegenspraak gewend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wist ook niet wat ie moest zeggen
Lollerattoquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lollerlovski. Wat is deze.
Hornerlovksiquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Lollerkowski naar Lollerlovski
Gewaagd.quote:
Wout Poels wint deze vuelta geen etappe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sinds Konig doe ik geen gewaagde meer.
U vraagt zij draaien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb ze Gilbert trouwens niet zien oppikken.
Ik wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ten Dam en Sanchez ook niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wout Poels wint deze vuelta geen etappe.
Nou, op mijn wenken bediend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat kan zo slinken als ie totaal instort.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ie nog maar 7 minuten voorsprong ofzo
Mss moet je nog even zo'n gewaagde post doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat kan zo slinken als ie totaal instort.
Oh laatmaar laatste km
Uran wint de vuelta niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mss moet je nog even zo'n gewaagde post doen
Froome ook niet.quote:
Ratto is een mens,quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewaagd. Ik denk dat iedereen behalve 1 iemand niet de Vuelta wint. Nu jij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |