Lets not - I was stating a fact. Maar zo boeijend is het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Let's agree to disagree dan maar ok?
Je probeerde gewoon interessant te doen en nu probeer je je er onderuit te praten. Geeft verder niet.quote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
No I didn't - I was stating a fact rather than anything else.
marokko.nl is een trollsitequote:Op maandag 16 september 2013 00:42 schreef PSV1990- het volgende:
Neem een kijkje op Marokko.nl ( nieuws hoekje ,MJA ) ,, Nederlandse volwassen mannen die in hun vrije tijd .continue ,24/7 mensen lopen te hersenspoelen door anti Islam topics te openen , evolutie propaganda ,en met dubbele accounts werken(doen alsof je een ex Moslim bent)
Illuminati, BNW, NWO, Bilderberg, Orwell, 1984, zijn allemaal van die termen en duistere dingen die mensen vooral bang maken, dat is dus mensen in verzet ertegen proberen te brengen, wat tot hun organisatie zal leiden via de politiek. Maar na twaalf jaar van ditzelfde soort propaganda en mensen gaan dit soort dingen kopieren (copycat gedrag), en wat krijg je dus, dat iemand soms onbewust een 'troll' kan zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Een paar topics geleden werden mensen ervan beschuldigd 'trolls' te zijn.
Sterker nog, was de bewering, er zouden mensen betaald worden om op internet de hele dag te gaan zitten reageren op dit soort fora om mensen 'slapend' te houden en steevast alles wat met BNW, illuminati en complottheorieën te maken heeft te ontkrachten en belachelijk te maken.
Ik ben wel benieuwd naar de bewijzen hiervoor en dergelijken.
Dus, tribalwars en anderen, enlighten us.
Ik denk dat de laatste zin toch wel impliceert dat zo'n werknemer niet mag trollen. Of dat hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
Als je riant betaald wilt trollen moet je bij de EU solliciteren:
http://esn.eu/working-at-(...)&utm_campaign=Buffer
Infiltreren op social media en de lof van Brussel prijzen.
Brussels lof, maar dan gewikkeld in een plakje propaganda.
'His/her task will be to create buzz (awareness, interest) around the activities of the Representation and EPIO, and to build engagement with interested communities in order to bring them closer to the EU debate, making use of relevant content in the official EU language(s) of the country. Some content will be created and scheduled in coordination with the EC/EP web teams. All social media interactions will be carried out according to an agreed and documented code of conduct.'
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste zin toch wel impliceert dat zo'n werknemer niet mag trollen. Of dat hoop ik tenminste.
Als er geen bewijs is dan is dat het bewijs, vervolgens is het tegenovergestelde van dat bewijs waar.quote:
Mischien weet ik zelf hoe het zit en is tribalwars een klok en klepel figuur dat net komt kijken?quote:Op zondag 29 september 2013 13:04 schreef edeltrein1234 het volgende:
Luister is waarom geven jullie die knul altijd ongelijk. Misschien weet hij wel hoe het zit. Maar is het door de propaganda niet in je hersenen door gekomen.
Tribal? Oh dat is een clown joh, die moet je niet serieus nemen. Zoals je zelf zegt: Hij is inderdaad door propaganda overspoeld en kan nu onmogelijk buiten z'n hokje denken.quote:Op zondag 29 september 2013 13:04 schreef edeltrein1234 het volgende:
Luister is waarom geven jullie die knul altijd ongelijk. Misschien weet hij wel hoe het zit. Maar is het door de propaganda niet in je hersenen door gekomen.
Het gaat dan ook niet om zn leeftijd maar om zijn kennis die hij tentoonstelt, en daarin is hij erg beperkt en onsamenhangend, ik draai al heel lang mee in dit wereldje.. dingen die hij neerkakt op fok zijn achterhaald en allang debunked, generalisaties of afkomstig uit de nutjobhoek.quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ja oke maar je moet een persoon niet op zijn leeftijd afreken. Ik ben 77 jaar ik kan ook nog genoeg ondernemen met de juiste wilskracht. Iemand van 17 a18 jaar kan slimmer zijn dan je denkt. En in een volwassenen kan dommer zijn door dat hij heel zijn leven geloofd heeft in leugens.
Besef jij wel hoe ongelovelijk onduidelijk je posts zijn? En daarnaast dat je totaal niks nuttigs te zeggen hebt wat al niet miljoenen keren gezegd is in welkander gerelateerd onderwerp..quote:Op zondag 29 september 2013 13:45 schreef edeltrein1234 het volgende:
Debunked kan ook gebeuren om mensen over te halen. Niet om de waarheid te tonen. Besef je dat wel.
Ok, die was wel grappig. Toegegevenquote:Op zondag 29 september 2013 14:28 schreef edeltrein1234 het volgende:
Jammer dat mensen altijd te ego zijn om te twijfelen aan zich zelf.
Integendeel. Ik ben soms ook des kinds en wil dolgraag dat wat jij zegt allemaal klopt en dat de wereld spannender is dan dat hij lijkt.quote:Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef edeltrein1234 het volgende:
En daarmee bedoel ik jouw ook ems. Denk dat je de harde waarheid niet aan kunt. Daarvan wordt je waarschijnlijk meteen kaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |