Je zou zeggen van wel, alleen jammer dus dat alles wat afwijkt als trollen wordt gezien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Soort creatieve vorm van educatie?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jaren terug was ik gevraagd om lid te worden van t vrijmetselaars.Grappig was dat.
En ik weet van zeker dat de vrijmetselaars denken dat ze zijn boven de wet.
Veel politie agenten zijn vrijmetselaars.
Inderdaad Je kan je gewoon aanmelden.quote:Op maandag 16 september 2013 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn ook veel politie agenten Joods, negers, blank, blond, Moslim, Christen en ze hebben vaak ook twee benen. Die denken ook dat ze boven de wet staan, die mensen met twee benen.
Verder wordt je niet gevraagd voor de Vrijmetselarij, je gaat daar uit vrije wil eventueel bij. Je wordt niet gerekruteerd oid.
Ik was gevraagd.quote:Op maandag 16 september 2013 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er zijn ook veel politie agenten Joods, negers, blank, blond, Moslim, Christen en ze hebben vaak ook twee benen. Die denken ook dat ze boven de wet staan, die mensen met twee benen.
Verder wordt je niet gevraagd voor de Vrijmetselarij, je gaat daar uit vrije wil eventueel bij. Je wordt niet gerekruteerd oid.
Ik vraag ook wel eens mensen of ze interesse hebben om bij de hardloopclub te komen rennen.quote:
Ik vraag ook mensen als ze willen naar de kroeg of 'n gig.quote:Op maandag 16 september 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens mensen of ze interesse hebben om bij de hardloopclub te komen rennen.
Dito voor boogschieten.quote:Op maandag 16 september 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vraag ook wel eens mensen of ze interesse hebben om bij de hardloopclub te komen rennen.
Nou dan, zo bijzonder is zo'n uitnodiging dus niet.quote:Op maandag 16 september 2013 09:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vraag ook mensen als ze willen naar de kroeg of 'n gig.
Ben net weer begonnen met hardlopen, waar is dat?quote:Op maandag 16 september 2013 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon in het Verenigd Koninkrijkquote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben net weer begonnen met hardlopen, waar is dat?
btw.
Merk dat jij opeens bent overkomen waaien vanuit (School & Studie forum) .. is erg verdacht
Ik vond het ook niet zo bijzonder - ik zei t gewoon.quote:Op maandag 16 september 2013 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou dan, zo bijzonder is zo'n uitnodiging dus niet.
Nah chatten over hardlopen is niet mijn ding.quote:Op maandag 16 september 2013 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon in het Verenigd Koninkrijkdus hier komen rennen zou voor jou niet zo handig zijn
We hebben wel een FOK! Hardloopclubje: LIF / [Hardlopen] #598 - Thuistrainen: een rondje keukentafel in 5:30
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was wel gevraagd....and I don't give a flying fck if people beleive it or not.quote:
Uitgenodigd door een kennis of gerekruteerd door een vreemde. Heel verschil.quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik was wel gevraagd....and I don't give a flying fck if people beleive it or not.
Twas gewoon grappig want ik ben helemaal niet het type voor.
Eerlijk gezegd - ik heb toch niet veel interesse in.quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uitgenodigd door een kennis of gerekruteerd door een vreemde. Heel verschil.
Je deed het een beetje voorkomen alsof er geronseld wordt . Hetgeen niet zo is.quote:Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd - ik heb toch niet veel interesse in.
No I didn't - I was stating a fact rather than anything else.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je deed het een beetje voorkomen alsof er geronseld wordt . Hetgeen niet zo is.
Let's agree to disagree dan maar ok?quote:Op maandag 16 september 2013 14:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
No I didn't - I was stating a fact rather than anything else.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |