Op deze manier is dat een behoorlijke verspilling van je tijd.quote:Op zondag 29 september 2013 14:44 schreef edeltrein1234 het volgende:
Tribalwars heeft volgens mij een doel. En hij stopt niet voordat hij dat doel bereikt heeft. Ook al kost dat hem veel moeite. Zo zie ik het in of denk jullie dat het anders is.
Waar heb je het in godsnaam allemaal over man... mischien tijd voor een weekje vakantie van fok..quote:Op zondag 29 september 2013 14:28 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ja maar voor jouw is een flimpje met debuked al genoeg om dat joch van 17 jaar onderuit te halen. Terwijl dat filmpje ook wel misleidend kan zijn. Heb je daar wel eens aangedacht. Er bestaat natuurlijk ook desinformatie ook in nieuwe media. Daarom moet je ook altijd op passen waar je info vandaan haalt. Ik als hoge bejaarden kan dat weten. Ik lees ook geen kranten meer kijk geen tv meer maar trek er vooral op uit naar het bos naar het tuintje naar de biljard club. Jammer dat mensen altijd te ego zijn om te twijfelen aan zich zelf.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:33 schreef edeltrein1234 het volgende:
Nou lees dit forum al een paar jaar ja als je 77 jaar bent heb je tijd zat. En het valt mij op dat mensen elkaar kapot proberen te maken. Je kunt inderdaad wel een bepaald trol gedrag zien op het fok forum.
Je bent 77 en je Fok!t? Tof!quote:Op zondag 29 september 2013 13:28 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ja oke maar je moet een persoon niet op zijn leeftijd afreken. Ik ben 77 jaar ik kan ook nog genoeg ondernemen met de juiste wilskracht. Iemand van 17 a18 jaar kan slimmer zijn dan je denkt. En in een volwassenen kan dommer zijn door dat hij heel zijn leven geloofd heeft in leugens.
quote:Op zondag 29 september 2013 14:28 schreef edeltrein1234 het volgende:
Ja maar voor jouw is een flimpje met debuked al genoeg om dat joch van 17 jaar onderuit te halen. Terwijl dat filmpje ook wel misleidend kan zijn. Heb je daar wel eens aangedacht. Er bestaat natuurlijk ook desinformatie ook in nieuwe media. Daarom moet je ook altijd op passen waar je info vandaan haalt. Ik als hoge bejaarden kan dat weten. Ik lees ook geen kranten meer kijk geen tv meer maar trek er vooral op uit naar het bos naar het tuintje naar de biljard club. Jammer dat mensen altijd te ego zijn om te twijfelen aan zich zelf.
Ook op FOK!?quote:Op maandag 30 september 2013 18:31 schreef Tingo het volgende:
Tuurlijk zijn er betaald trollen.
Wat denken jullie dat 100x 1000en medewerkers van de CIA,FBI,NSA,MI5,AIVD doen de hele dag?
Ze kunnen toch niet de hele tijd besteden om het jagen van terrorists-that-do-not-exist.
Nee - ze moeten toch werken om de volgende bullshit verhaal dat ze gaan iemand aansmeeren....en dat is meestal verzinnen achter 'n PC.
Jep. Zelfs in de Arena heb je tegenwoordig van die troolligans. En op werk ook al. Het lijkt tegenwoordig wel alsof iedereen betaald wordt om mij te trollen, elke keer als ik over de 3e wereld oorlog van morgen 1 oktober begin lachen ze me uit.quote:
Dan stop ik met FOK!quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Gray het volgende:
Het lijkt me fantastisch wannee zou blijken dat tribalwars en alle klonen1234 stiekem trolacties van Hyperviper zijn geweest.
Dan bouw ik een altaar voor die kerel.
Als dat het geval is, respect voor het consequent dezelfde taalfouten makenquote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Gray het volgende:
Het lijkt me fantastisch wannee zou blijken dat tribalwars en alle klonen1234 stiekem trolacties van Hyperviper zijn geweest.
Dan bouw ik een altaar voor die kerel.
Het zou me niet verbazen als we hadden bezoekers van bepaalde (in)security agencies.quote:
Ik zeg tegenwoordig ook regelmatig illuminti. Dat is pas ergquote:Op maandag 30 september 2013 22:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als dat het geval is, respect voor het consequent dezelfde taalfouten maken
*boks*quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig ook regelmatig illuminti. Dat is pas erg
Vast wel, die hebben ook een pc en FOK! heeft de grootse online community van nederlandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als we hadden bezoekers van bepaalde (in)security agencies.
Zo zeg ik tegenwoordig ipv klankschalen klankschelen. Erfenisje van xxxmarkxxx . Die heeft een moeder die met klankschelen werkt en die mee zou komen naar een meet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik verbeter m'n man zelfs als hij 'illuminati' zegt![]()
*kras*
Motorbloempje = Mquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik over 10 jaar bij MI5 werk zal ik hier ook nog wel posten
Eerst een paar jaar zoet met het Phd traject.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog niet. Mag voorlopig nog niet voor MI5 werken![]()
AIVD?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog niet. Mag voorlopig nog niet voor MI5 werken![]()
jeetje je bent zo jong en nu al op de hoogte van al die zeitgeist shit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja oke maar nog heb een vage uitleg
Tribalwars kan hierop niet reageren de komende maand.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef isildur25 het volgende:
[..]
jeetje je bent zo jong en nu al op de hoogte van al die zeitgeist shit.
hoe ben je zo op dat pad geraakt?ouders familie vrienden?
of helemaal zelf?
Heb je de post boven je gelezen? Beter even geen vragen stellen want je krijgt er geen antwoord op.quote:
haha heb je een telefoonnummertje voor me?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef destrovel het volgende:
Is goed verdienen hoor! Ben het een jaartje of 5 geweest. Nu gestopt omdat ik een betere functie heb gekregen bij de Bilderberg![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de verdiensten op level 4. Ik was lid van subgroep Delta, om milieubewegingen te verstoren.
Wel een van de betere groeperingen omdat die steun heeft van oliemaatschappijen.![]()
Meestal begin je als "Public Opinion Manager" bij de afdeling voor openbaar vervoer, maar dat verdient niet heel goed.
ja zag het later ja:)quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de post boven je gelezen? Beter even geen vragen stellen want je krijgt er geen antwoord op.
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef destrovel het volgende:
Is goed verdienen hoor! Ben het een jaartje of 5 geweest. Nu gestopt omdat ik een betere functie heb gekregen bij de Bilderberg![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de verdiensten op level 4. Ik was lid van subgroep Delta, om milieubewegingen te verstoren.
Wel een van de betere groeperingen omdat die steun heeft van oliemaatschappijen.![]()
Meestal begin je als "Public Opinion Manager" bij de afdeling voor openbaar vervoer, maar dat verdient niet heel goed.
Betaalde of betaalt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:39 schreef Barachem het volgende:
Het betaald erg lekker en het is leuk, dus waarom niet trollen?
Jullie hier zijn ook zo makkelijk tot happen te bewegen, lel.
JA!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |