abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130889957
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Of jou.
SIGH,saai.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130889971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Worden je ouders niet moe van je? Wanneer je een TV hebt hoef je er overigens geen gebruik van te maken hoor. Die van mij staat ook nooit aan.
TVs worden net zoals platenspelers. Staat leuk in de huiskamer, maar echt gebruiken doe je 't niet meer.
pi_130889993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:
Ook.
'Ze' - (the powers that be) 'muddy the waters' tussen wat is waar en niet waar,wat is realiteit en fantasie/drama, Tis allemaal expres gedaan om mensen te houden in de war.
Ach ja - Ik herinner 'n tijd heel lang geleden wanneer 'n documentary was 'n documentary - en niet 'n drama documentary.

"In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true"
David A.McGowan
Ook ? Als in, dus wél ook daadwerkelijk gedaan ?
pi_130889996
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

SIGH,saai.
Logisch gevolg natuurlijk. Eerst maak je me lekker met dat er mensen zijn die dat doen, dan denk ik uiteraard als eerste aan personen als jij.
Conscience do cost.
pi_130890001
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:01 schreef .SP. het volgende:
Tribalwars is ook een betaalde troll, hij praat zo'n onzin dat niemand aluhoedjes serieus neemt. Hij ondermijnt de geloofwaardigheid van de echte BNWers.
Ik denk dat hij is in iedere geval op het goede pad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_130890005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk het ook niet, maar je kunt het niet met zekerheid zeggen.
Ik bedoel dat er hier flink getrololo'd wordt. En niet betaald door wie dan ook.
En nee, ik denk niet dat tribalwars een troll is. Die meent alles wat hij zegt serieus.
pi_130890048
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik bedoel dat er hier flink getrololo'd wordt. En niet betaald door wie dan ook.
En nee, ik denk niet dat tribalwars een troll is. Die meent alles wat hij zegt serieus.
Ik wist wat jij bedoelde.

Maar je kunt het gewoon niet met zekerheid zeggen. Kan gewoon niet.
pi_130890094
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wist wat jij bedoelde.

Maar je kunt het gewoon niet met zekerheid zeggen. Kan gewoon niet.
Klopt. Kan je niet met zekerheid zeggen.
Je kunt wel met zekerheid zeggen dat er hier een paar flink aan het trollen zijn. En nee, ik noem geen namen, is duidelijk voor iedereen die hier leest.
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:17:45 #84
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_130890127
Nee, dit forum is natuurlijk niet interessant genoeg voor betaalde trollers. Bij de aanslagen in Boston zag je het al op twitter, mensen die alleen maar rare dingen er over tweette. Zo ook de foto van de 'verdachte' die op het gebouw zou staan.
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_130890143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ook ? Als in, dus wél ook daadwerkelijk gedaan ?
Ja zeker. Ik zal me helemaal niet verbazen als zoiets als CIA zit achter 911 (half)truth movement.
pi_130890170
Ik zie overigens een verschil tussen betaald trollen en betaald een bepaalde mening proberen te propageren.
pi_130890287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie overigens een verschil tussen betaald trollen en betaald een bepaalde mening proberen te propageren.
.. en tussen simpelweg opheldering geven.

Zie het als de webcareafdelingen van bedrijven die hier ook een account hebben.
Klagen in klaagbaak over je aankoop of de service? Ze melden zich hier graag aan om een antwoord/weerwoord te geven :)
Ja doei.
pi_130890342
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Klagen in klaagbaak over je aankoop of de service? Ze melden zich hier graag aan om een antwoord/weerwoord te geven :)
Dat ook natuurlijk, al ben ik hier nog niemand tegengekomen die namens het IDF postte.
pi_130890421
quote:

[..]

Jij bent de enige die hier opheldering kan geven als ik naar je sig kijk.
pi_130890623
Voor de military 'intelligence' gemeenschap is het makkelijk om trolls te recruiten.
Ze gaan voor mensen met 'n bepaalde (extreem) politiek mening die niet erg slim zijn en heeft geld nodig,Er zijn types die zullen t heel spannend te doen en krijgen ze 'n lekker gevoel van belang erbij....waarschijnlijk doen het gewoon gratis....dan kunnen ze 'n beetje gaan fantasieren over een of andere shitty hollywood film of computer game vol met sensationalistische geweld.
of zoiets.
Het gebeurt wel.
pi_130890760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij bent de enige die hier opheldering kan geven als ik naar je sig kijk.
En toch, ongezien, lijkt het me een chick.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:44:17 #92
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_130890827
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:
Voor de military 'intelligence' gemeenschap is het makkelijk om trolls te recruiten.
Ze gaan voor mensen met 'n bepaalde (extreem) politiek mening die niet erg slim zijn en heeft geld nodig,Er zijn types die zullen t heel spannend te doen en krijgen ze 'n lekker gevoel van belang erbij....waarschijnlijk doen het gewoon gratis....dan kunnen ze 'n beetje gaan fantasieren over een of andere shitty hollywood film of computer game vol met sensationalistische geweld.
of zoiets.
Het gebeurt wel.
De meeste mensen op fok doen het ook gratis.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_130890885
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:41 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

En toch, ongezien, lijkt het me een chick.
Vrouwenemancipatie he. Tot in de hoogste kringen.
pi_130891194
Ik denk dat het veel subtieler gaat. Er zullen vast wel opsporingsinstanties meekijken, en misschien dat ze hier ook af en toe wel eens meeposten, maar het is vooral kijken en observeren.

Misschien dat ze soms wat dingen gaan zeggen voor meer info, bij voorbeeld als iemand zegt dat hij bruggen wil gaan opblazen, dan denk ik dat er vast wel 'iemand' met 'suggesties' komt. Ruim van te voren opgezet, van te voren camera's en dergelijke installeren, en als iemand zegt 'ik ga bruggen opblazen', iemand doet een suggestie voor een brug, dan denk ik dat er al camera's hangen op het moment dat die post geplaatst is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 6 september 2013 @ 19:13:39 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_130891893
quote:

[..]

Maar dan omgekeerd toch?
Als een soort negatieve webcare? :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130892149
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:
,Er zijn types die zullen t heel spannend te doen en krijgen ze 'n lekker gevoel van belang erbij....waarschijnlijk doen het gewoon gratis....dan kunnen ze 'n beetje gaan fantasieren over een of andere shitty hollywood film of computer game vol met sensationalistische geweld.
of zoiets.
Kijk aan, nog meer overeenkomsten met complotdenkers 8-)
Conscience do cost.
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:45:20 #97
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_130903344
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html

Interessant wel.

Analyse ben ik helemaal voor, meeposten ook wel, zeker als het gaan om verduidelijken. :D tof.
Daar wil ik wel aan meedoen. Jammer alleen dat het als trollen gezien wordt :D
Soort creatieve vorm van educatie? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:46:19 #98
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130903387
ja klopt, ik ontvang 4 euro per post van de aivd
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:04:50 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_130904259
Het 'sturen' van informatie is dus een zeer belangrijk wapen.
Logisch dat 'ze' alles uit de kast trekken om te proberen dat te manipuleren.
Niet leuk en verwarrend :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_130978529
Dus eigenlijk kunnen we wel stoppen hier met al dat getroll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')