SIGH,saai.quote:
TVs worden net zoals platenspelers. Staat leuk in de huiskamer, maar echt gebruiken doe je 't niet meer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Worden je ouders niet moe van je? Wanneer je een TV hebt hoef je er overigens geen gebruik van te maken hoor. Die van mij staat ook nooit aan.
Ook ? Als in, dus wél ook daadwerkelijk gedaan ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:10 schreef Tingo het volgende:
Ook.
'Ze' - (the powers that be) 'muddy the waters' tussen wat is waar en niet waar,wat is realiteit en fantasie/drama, Tis allemaal expres gedaan om mensen te houden in de war.
Ach ja - Ik herinner 'n tijd heel lang geleden wanneer 'n documentary was 'n documentary - en niet 'n drama documentary.
"In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true"
David A.McGowan
Logisch gevolg natuurlijk. Eerst maak je me lekker met dat er mensen zijn die dat doen, dan denk ik uiteraard als eerste aan personen als jij.quote:
Ik denk dat hij is in iedere geval op het goede pad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:01 schreef .SP. het volgende:
Tribalwars is ook een betaalde troll, hij praat zo'n onzin dat niemand aluhoedjes serieus neemt. Hij ondermijnt de geloofwaardigheid van de echte BNWers.
Ik bedoel dat er hier flink getrololo'd wordt. En niet betaald door wie dan ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je kunt het niet met zekerheid zeggen.
Ik wist wat jij bedoelde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er hier flink getrololo'd wordt. En niet betaald door wie dan ook.
En nee, ik denk niet dat tribalwars een troll is. Die meent alles wat hij zegt serieus.
Klopt. Kan je niet met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wist wat jij bedoelde.
Maar je kunt het gewoon niet met zekerheid zeggen. Kan gewoon niet.
Ja zeker. Ik zal me helemaal niet verbazen als zoiets als CIA zit achter 911 (half)truth movement.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook ? Als in, dus wél ook daadwerkelijk gedaan ?
.. en tussen simpelweg opheldering geven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zie overigens een verschil tussen betaald trollen en betaald een bepaalde mening proberen te propageren.
Dat ook natuurlijk, al ben ik hier nog niemand tegengekomen die namens het IDF postte.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
.. en tussen simpelweg opheldering geven.
Zie het als de webcareafdelingen van bedrijven die hier ook een account hebben.
Klagen in klaagbaak over je aankoop of de service? Ze melden zich hier graag aan om een antwoord/weerwoord te geven
Jij bent de enige die hier opheldering kan geven als ik naar je sig kijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klagen in klaagbaak over je aankoop of de service? Ze melden zich hier graag aan om een antwoord/weerwoord te geven
En toch, ongezien, lijkt het me een chick.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier opheldering kan geven als ik naar je sig kijk.
De meeste mensen op fok doen het ook gratis.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:
Voor de military 'intelligence' gemeenschap is het makkelijk om trolls te recruiten.
Ze gaan voor mensen met 'n bepaalde (extreem) politiek mening die niet erg slim zijn en heeft geld nodig,Er zijn types die zullen t heel spannend te doen en krijgen ze 'n lekker gevoel van belang erbij....waarschijnlijk doen het gewoon gratis....dan kunnen ze 'n beetje gaan fantasieren over een of andere shitty hollywood film of computer game vol met sensationalistische geweld.
of zoiets.
Het gebeurt wel.
Vrouwenemancipatie he. Tot in de hoogste kringen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:41 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
En toch, ongezien, lijkt het me een chick.
Maar dan omgekeerd toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kijk aan, nog meer overeenkomsten met complotdenkersquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:
,Er zijn types die zullen t heel spannend te doen en krijgen ze 'n lekker gevoel van belang erbij....waarschijnlijk doen het gewoon gratis....dan kunnen ze 'n beetje gaan fantasieren over een of andere shitty hollywood film of computer game vol met sensationalistische geweld.
of zoiets.
Soort creatieve vorm van educatie?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)rosceptic-surge.html
Interessant wel.
Analyse ben ik helemaal voor, meeposten ook wel, zeker als het gaan om verduidelijken.tof.
Daar wil ik wel aan meedoen. Jammer alleen dat het als trollen gezien wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |