Bij vrouwen ligt dat iets anders vind ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja, ik heb een hele goeie vriendin, en zij is Marokkaanse.
Nee?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Vind je het dan niet raar als je naar de zee bv gaat, of op reis
Ik heb respect voor alle religies. Alleen zou ik het niet zien zitten om hand in hand te lopen met een gesluierde vrouw. Ik zou mij daar niet prettig bij voelenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik had verwacht dat een religieus persoon als jij juist wel respect zou hebben voor iemand die zo open is over haar geloof, ts. tegenvallertje weer heur.
Gesluierd is net wat anders dan een hoofddoekje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:31 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Ik heb respect voor alle religies. Alleen zou ik het niet zien zitten om hand in hand te lopen met een gesluierde vrouw. Ik zou mij daar niet prettig bij voelen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gesluierd is net wat anders dan een hoofddoekje.
Dat is toch niet erg zolang ze een bikini aan heeftquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:35 schreef ntm het volgende:
Waarom zou je het raar vinden als man als je vrouw gesluierd op het strand ligt. Jij wilt dat iedereen haar half naakt kan bewonderen? Is toch juist leuker als ze dat allemaal alleen voor jou bewaard?
Idd, al denk ik wel dat die types best preuts zijn wanneer je alles mag uitpakken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:35 schreef ntm het volgende:
Waarom zou je het raar vinden als man als je vrouw gesluierd op het strand ligt. Jij wilt dat iedereen haar half naakt kan bewonderen? Is toch juist leuker als ze dat allemaal alleen voor jou bewaard?
Bij verliefdheid vervagen alle grenzen en bestaat alleen maar dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:12 schreef zwaaien het volgende:
Iets waar ik net over nadenk
Ik denk persoonlijk van niet.
Bevriend: weet het toch niet hoor... met bevriend bedoel ik dan echt vrienden hé, niet gewoon vriendelijk doen. Bovendien zou ik me erg ongemakkelijk door voelen op straat denk ik. Denk dat mensen me zouden aanstaren op straat en daar hou ik niet van.
Verliefd: Misschien kan ik er wel verliefd op worden, maar een relatie zou niet lukken. Alweer dat 'straatprobleem', ik denk dat mensen mij vreemd zouden aankijken als ik met een gesluierde moslima hand in hand loop. Ik weet wel dat ik me daar niets moet over aantrekken maar ik zou het zelf ook niet echt leuk vinden. Bovendien als we bv uitstapje doen naar de zee of we gaan op reis naar Frankrijk, Italië dan klinkt het me niet leuk als mijn vrouw gesluierd op het strand ligt. Bijkomend probleem: zij zal verwachten dat haar kinderen naar de moskee gaan later terwijl ik toch liever heb dat ze naar de kerk gaan.
Geef jullie mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |