SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutweer op komst en ik heb geen jas bijOud PSV'erquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn CAM voor een MLS team ook al gevonden: http://www.futhead.com/14/players/4564/lee-nguyen/![]()
![]()
Rotterdam is het al flink donker aan het worden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook als de zon schijnt hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rotterdam is het al flink donker aan het worden.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik haat nergens ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat ga je haten op rotterdam, bassieIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dit is alleen een bronze door zijn slechte defending stats maar die stats zijn te ziek (en niet alleen door de pace)http://www.futhead.com/14(...)%A9my-karabou%C3%A9/
![]()
Oh in Waalwijk is het al over. 2 minuten regen en één keer donder.dacht dat het veel meer zou zijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
het is weer duidelijk dat je eerst naar de skills hebt gekekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is alleen een bronze door zijn slechte defending stats maar die stats zijn te ziek (en niet alleen door de pace)http://www.futhead.com/14(...)%A9my-karabou%C3%A9/
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
het is weer duidelijk dat je eerst naar de skills hebt gekeken
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik kwam hem toevallig tegen toen ik keek naar spelers die uit dat land komen. Ga niet hatenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
het is weer duidelijk dat je eerst naar de skills hebt gekeken![]()
![]()
Kom clubben Ezelsquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Weet iemand hoe je toegang krijgt tot de webapp van FUT 14 op 15 september?
Moet je daarvoor fifa 14 pre-orderen of iets dergelijks?:)![]()
Volgens mij is daar nu DTM, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga weer passen, zo naar m'n ouders.
Ze zijn overigens weer lekker bezig op Zandvoort![]()
Gewoon naar de site gaan en inloggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:37 schreef BalotelliFan het volgende:
Weet iemand hoe je toegang krijgt tot de webapp van FUT 14 op 15 september?
Moet je daarvoor fifa 14 pre-orderen of iets dergelijks?
Moet je wel fut 13 hebben gespeeld misschien.![]()
Geen season ticket dit jaar dus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon naar de site gaan en inloggen.
Moet je wel fut 13 hebben gespeeld misschien.![]()
Mooi gebruik maken van beide opties dus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is om het spel 3 dagen eerder te kunnen spelen, dat is er ook nog.![]()
![]()
Dus als ik 15 september inlog op de webapp met mij fut 13 account, kan ik handelen en mijn loyalty packs openen, zonder dat ik fifa 14 heb besteld?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon naar de site gaan en inloggen.
Moet je wel fut 13 hebben gespeeld misschien.:)![]()
wat is watquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:39 schreef Grandesco het volgende:
Wat is deze
http://www.futhead.com/14/squads/12381/Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
zodat Toefjes tevreden isquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna ieder 90 pace en is amerikaans en brons.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:39 schreef Grandesco het volgende:
Wat is deze
http://www.futhead.com/14/squads/12381/gelijk maken.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je de Nederlandse silvers gezien dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna ieder 90 pace en is amerikaans en brons.![]()
Er zit gewoon veel pace in de MLS. Helaas zijn een aantal 4* skillers van vorig jaar wel weg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna ieder 90 pace en is amerikaans en brons.![]()
Ja, zo was het vorig jaar wel (behalve dat we van te voren er al op konden dankzij 5voor12)quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dus als ik 15 september inlog op de webapp met mij fut 13 account, kan ik handelen en mijn loyalty packs openen, zonder dat ik fifa 14 heb besteld?Ga ook dit jaar geen season ticket kopen hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mooi gebruik maken van beide opties dus?![]()
![]()
Trophy of the Dunes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nu DTM, toch?DTM is laatste weekend van deze maand.quote:- Avon Tyres British GT Championship
- HDI-Gerling Dutch GT Championship
- Burando Production Open
- German Tourenwagen Cup
- Dutch Renault Clio Cup
- Formido Swift Cup
- Supercar Challenge GT, GTB & Super GT
- Supercar Challenge Supersport & Sport
- Supercar Challenge Superlights
- Mini Challenge UK![]()
ik wel haha kutpauperquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, zo was het vorig jaar wel (behalve dat we van te voren er al op konden dankzij 5voor12)
[..]
Ga ook dit jaar geen season ticket kopen hoor![]()
Eredivisie heeft echt goede LM/LW's dit jaar Bakkali, Depay, Corona (5 ster skills!!!!) en Mokhtar!:)![]()
Johquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Eredivisie heeft echt goede LM/LW's dit jaar Bakkali, Depay, Corona (5 ster skills!!!!) en Mokhtar!
Goedemiddag![]()
Hier nog wat gebeurd? Pots en Trapz al aan de poepluiers?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Aha, nou zal wel leuk zijn me dit weer nuquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Trophy of the Dunes.
[..]
DTM is laatste weekend van deze maand.![]()
![]()
Hey Timmyquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag![]()
Hier nog wat gebeurd? Pots en Trapz al aan de poepluiers?
Neuh, alleen FIFA 14 stats hype (stats zijn steeds weer anders, nog niet definitief waarschijnlijk). Weet niet of je het al gezien hebt maar Bakkali en Rekik 73 bijvoorbeeld.![]()
De belangrijkste vergeet je gewoonquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Eredivisie heeft echt goede LM/LW's dit jaar Bakkali, Depay, Corona (5 ster skills!!!!) en Mokhtar!
Boetius![]()
DTM ga ik heenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Trophy of the Dunes.
[..]
DTM is laatste weekend van deze maand.![]()
![]()
Nice, nee niet gezien. Ik zag een link voorbij komen van Matt widz maar dan moest ik een account aanmakenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hey Timmy
Neuh, alleen FIFA 14 stats hype (stats zijn steeds weer anders, nog niet definitief waarschijnlijk). Weet niet of je het al gezien hebt maar Bakkali en Rekik 73 bijvoorbeeld.
Hoe bevalt het studentenleven? En hoe was het in Afrika eigk?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Stats staan op fifanow, futhead en udb.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice, nee niet gezien. Ik zag een link voorbij komen van Matt widz maar dan moest ik een account aanmaken
Hoe bevalt het studentenleven? En hoe was het in Afrika eigk?
Zit pas net een weekje op, beetje wennen maar wel prima.
Afrika was een top maand, wel snel voorbij![]()
![]()
Nope, nog een weekje...quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag![]()
Hier nog wat gebeurd? Pots en Trapz al aan de poepluiers?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah oke chillquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stats staan op fifanow, futhead en udb.
Afrika was een top maand, wel snel voorbijJa wennen is het zeker, maar zoveel beter dan Middelbaar
Good luck manquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De stats van jp flathead zijn denk ik het meest betrouwbaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stats staan op fifanow, futhead en udb.
Afrika was een top maand, wel snel voorbij![]()
Geen clubs dus
Hala Madrid !
Outpost spelen zekerquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:05 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee, sorry man, ben even met andere dingen bezig!Hala Madrid !
fapfapfapquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hey Timmy
Neuh, alleen FIFA 14 stats hype (stats zijn steeds weer anders, nog niet definitief waarschijnlijk). Weet niet of je het al gezien hebt maar Bakkali en Rekik 73 bijvoorbeeld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik was Sokratis bijna vergeten.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Toch wel ongeveer mijn favo team van dit jaar.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Candreva, Hernanes en Klose stellen niet teleur in 14.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Is er al iets meer bekend over Legendary spelers ?Hala Madrid !
Helaas een midgetquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:24 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/7384/manoel/
FIFA 11 tijden helaas wel goldHier schreef Toefjes het volgende:
Die Kim Kwang Suk.
Wat een bazenstats tx. Weet je of ik ergens anders de volledige team van Galatasaray kan zien?quote:![]()
Vertonghen - Kaboul.
http://www.futhead.com/14/clubs/galatasaray-sk/quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:28 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wat een bazenstats tx. Weet je of ik ergens anders de volledige team van Galatasaray kan zien?
Nu stop ik.![]()
quote:!
Hala Madrid !
Nee, maar wel in FUT 12quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je hem geprobeerd in FUT 11 ?Hier schreef Toefjes het volgende:
Zit nog bij Sporting natuurlijk, transfers zijn nog niet verwerkt.quote:
http://www.futhead.com/14/players/11020/bruma/![]()
Wrm geen silver dat zou zoooo veel mooier zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit nog bij Sporting natuurlijk, transfers zijn nog niet verwerkt.
http://www.futhead.com/14/players/11020/bruma/![]()
heeft ie 4 of 5*?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt toch wel 1 van me favorieten. Volgde deze gast al toen hij bij Shaktar speelde, echt fan ervan'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
Muriel.![]()
Wel echt nog beter geworden. 4* skills + Weak foot.
Die lijnen zijn echt wel lelijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Muriel.![]()
Wel echt nog beter geworden. 4* skills + Weak foot.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
4
Alleen Neymar is ook nog een optieah jammer. true maar Neymar wel weer veel duurderquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Passen inderdaad ook totaal niet bij het veld.quote:
Ik vind jullie lijntjes wel veel mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Spelers met 4* skills en 5* weak foot zijn sowieso altijd bazen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
4* skills en 5* weakfoot
Muriel doet het ook goed bij Udinese, gaat dit jaar wsl vaker scoren dan Di Natale.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Muriel.![]()
Wel echt nog beter geworden. 4* skills + Weak foot.![]()
Ze verzieken de hybrid mogelijkheden wel behoorlijk door zowat elke positie aan elkaar te linken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
die CAM in 4231 is echt absurd, zoveel linksquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:41 schreef Revontulet het volgende:
Ze verzieken de hybrid mogelijkheden wel behoorlijk door zowat elke positie aan elkaar te linken.![]()
![]()
LongshotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Waarschijnlijk eindelijk van dat kut Arsenal shirt af. Een maat te klein kopen en daar pas na een tijdje achter komen. #achterlijk
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:42 schreef Djeetje het volgende:
LongshotsHeb nog nooit een long shot erin geschotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Chill, aangezien ik langer ben ging ik er vanuit dat ie te klein was voor mij. Anders had ik je wel verlostquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef Fuszy het volgende:
Waarschijnlijk eindelijk van dat kut Arsenal shirt af. Een maat te klein kopen en daar pas na een tijdje achter komen. #achterlijk
![]()
![]()
1 met Ozil halen imoquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef Fuszy het volgende:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neinquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:44 schreef zerokil het volgende:
Hoeft je speler geen exacte opstelling meer te hebben?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:44 schreef zerokil het volgende:
Hoeft je speler geen exacte opstelling meer te hebben?![]()
Toch maar wel weer FIFA kopen voor FUT denk ik.
Heel het jaar met NL silvers spelen
Feyenoord Rotterdam![]()
gifcamquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
Met welke site kon je gifjes maken van een video ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
www.lemonparty.orgquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef Djeetje het volgende:
Met welke site kon je gifjes maken van een video ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Qua lengte viel het wel mee, maar ik heb sowieso het probleem met shirts atm. Heb een redelijk brede bouw en train ook nog 3x per weekquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Chill, aangezien ik langer ben ging ik er vanuit dat ie te klein was voor mij. Anders had ik je wel verlost. Dan zit die bij mijn schouders en oksels enorm kut. Wel jammer want ik vind het een echt vet shirt
Feyenoord Rotterdam![]()
Is er al iets bekend over het speltempo van FUT dit jaar? Als het weer zo'n flipperkast is ben ik er snel klaar mee denk ik
Feyenoord Rotterdam![]()
Ahh bezem wats dezequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:47 schreef strakkeman het volgende:
Arda wordt in januari 86 gemaakt door EA en nu wee 84 waar slaat dit opFeyenoord Rotterdam![]()
Stuur ze even een berichtjequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:47 schreef strakkeman het volgende:
Arda wordt in januari 86 gemaakt door EA en nu wee 84 waar slaat dit opIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Futhead down. Slechte server. Die hebben geen mensen die doneren.
Spelers laden duurt 5 minquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:47 schreef TBakkert het volgende:
Futhead down. Slechte server. Die hebben geen mensen die doneren.![]()
Zo jammer dat dit spel gescript is. 3-1 in de rust, sta ik voor.
Neymar maakt de 3-2 en opeens begin ik kaarten te krijgen, komen mijn passes niet meer aan en begint mijn verdediging raar te doen.
Lescott tegen Neymar in 90e min en Neymar duwd Lescott gewoon opzij en scoort.
Kan iemand mij vertellen waarom deze gescripte onzin er inzit?![]()
Wie is Gofferedorie dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gofferedorie, Vilhena en Boëtius hebben leuke stats
Omdat EAids.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef Pino0 het volgende:
Neymar maakt de 3-2 en opeens begin ik kaarten te krijgen, komen mijn passes niet meer aan en begint mijn verdediging raar te doen.
Geen idee. Ik zou voorstellen de familie van de EA mensen te verzamelen, alvorens ze iets vreselijks aan te doen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:50 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb een shirt en broekje van toen Eduardo nog bij Arsenal speelde
Hala Madrid !
Kon dat maarquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou voorstellen de familie van de EA mensen te verzamelen, alvorens ze iets vreselijks aan te doen.![]()
![]()
Kindermaat 164?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een shirt en broekje van toen Eduardo nog bij Arsenal speelde![]()
![]()
Toefjes, wanneer ga jij eigenlijk op vakantie?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou voorstellen de familie van de EA mensen te verzamelen, alvorens ze iets vreselijks aan te doen.
Kim Kwang Suk is beter.quote:
We gaan allemaal dood.
quote:
Nee Lquote:2009/2010
Hala Madrid !
Waarom heeft WeFut nog geen stats en Futhead wel?Hier schreef Toefjes het volgende:
Luie beheerdersquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:54 schreef detennismaster het volgende:
Waarom heeft WeFut nog geen stats en Futhead wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Omdat futhead ze cadeau krijgt van fifanow en wij nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:54 schreef detennismaster het volgende:
Waarom heeft WeFut nog geen stats en Futhead wel?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Morgenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes, wanneer ga jij eigenlijk op vakantie?![]()
![]()
Hoelang ?quote:
Hala Madrid !
Ja, al die Gabonese paceteams.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:57 schreef strakkeman het volgende:
in plaats van wellinton gaat iedereen nu met aubumeyang spelen![]()
jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:57 schreef strakkeman het volgende:
in plaats van wellinton gaat iedereen nu met aubumeyang spelenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
8 Dagen maar. Anders zou ik in de knel komen met de release van de webapp.Baas
en het tamperen
Hala Madrid !
Nou ja, eigenlijk was 11 dagen om eerlijk te zijn te duurquote:Of meer te veel risico. Ik ken mijn reisgezelschap niet. Als ik nou een leuke dame tref die 11 dagen blijft verleng ik gewoon
![]()
![]()
Heb je een blind dating reis geboektquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk was 11 dagen om eerlijk te zijn te duurOf meer te veel risico. Ik ken mijn reisgezelschap niet. Als ik nou een leuke dame tref die 11 dagen blijft verleng ik gewoon
![]()
Hala Madrid !
Dit team heb je pas rond kerst.quote:Hala Madrid !
Single reis jonguhquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een blind dating reis geboekt![]()
![]()
![]()
Zoiets wil ik in het begin van FUT 14 gaan bouwen.
Hier schreef Toefjes het volgende:
RB.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Veel te lage shooting stats voor Bakkali. EAquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef detennismaster het volgende:
Zoiets wil ik in het begin van FUT 14 gaan bouwen.
[ afbeelding ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik koop 2 miljoen coins binnen eerste weekquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie als eerste Ronaldo of Messi heeft ?![]()
Hala Madrid !
Mijn sugar daddy ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik koop 2 miljoen coins binnen eerste week![]()
Omdat hij bij Gala speelt ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef strakkeman het volgende:
Misschien wel de beste braziliaanse cdm in het spel.
[ afbeelding ]Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
fixquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik tamper 2 miljoen coins binnen eerste week
Sicke stats idd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:06 schreef strakkeman het volgende:
Misschien wel de beste braziliaanse cdm in het spel.
[ afbeelding ]
Dat is juist heel chill voor in 4222quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
Te weinig pace.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm dat ziet er zeker goed uit!
[ afbeelding ]
Prima teampje om mee te beginnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
edit: volgens mij is het filmpje niet heel boeiend eigenlijk
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zou je denken? De cdm's hebben inderdaad niet zoveel pace maar volgens mij kunnen ze prima meedoen..quote:![]()
Moet je om de wedstrijd een fitness kaartje kopenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is juist heel chill voor in 4222![]()
Neejoh, gewoon teams bijelkaar op de bank en om de beurt spelen. Nooit problemen met fitness dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet je om de wedstrijd een fitness kaartje kopenHier schreef Toefjes het volgende:
Neymar had ook 5* gehad als hij bij Real speelde hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef strakkeman het volgende:
Neymar wel 5* weak foot maar ronaldo niet wat een barcalovers daar bij EAIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat zijn de beste Serie A CAM's die jullie gebruikt hebben?
http://www.futhead.com/14/players/4589/jeremain-lens/
nice
tevens: http://www.futhead.com/14/players/6304/willie-overtoom/
Ex Hollandia
Hou je bakkes Neymar had al lang 5* WF op H2H vorig jaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:11 schreef strakkeman het volgende:
Neymar wel 5* weak foot maar ronaldo niet wat een barcalovers daar bij EA![]()
Jammer dat Mulenga high/high heeft
Hopelijk krijgt hij weer een goeie IFIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Maakt niet uit of hij hem vorig jaar wel had. Ronaldo had ook 5wf maar is nu 4. En ronaldo zijn linkerbeen is veel beter dan die van Neymarquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hou je bakkes Neymar had al lang 5* WF op H2H vorig jaar![]()
Ronaldo 5* weak foot ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maakt niet uit of hij hem vorig jaar wel had. Ronaldo had ook 5wf maar is nu 4. En ronaldo zijn linkerbeen is veel beter dan die van Neymar
Deed jij PES ofzo ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Vergissing dan maar dat maakt niet uit ronaldo verdiend eerder 5wf dan hanenkam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldo 5* weak foot ?
Deed jij PES ofzo ?![]()
Ziet er beter uit dan vorig jaar.quote:
En Janmaat zijn stats zijn echt een grap.
Feyenoord Rotterdam![]()
Omdat Ronaldo harder kan schieten dan Neymar met links ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Vergissing dan maar dat maakt niet uit ronaldo verdiend eerder 5wf dan hanenkam.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mwah, Ronaldo kan gewoon veel meer met links dan Neymar, maar Ronaldo is het gezicht van PES.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat Ronaldo harder kan schieten dan Neymar met links ?
Ze hebben hem ongewild al zo overpowered mogelijk gemaakt, dus het houdt een keer op.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mwah, Ronaldo kan gewoon veel meer met links dan Neymar, maar Ronaldo is het gezicht van PES.
Ze hebben hem ongewild al zo overpowered mogelijk gemaakt, dus het houdt een keer op.
Ronaldo hoor gewoon 5* te hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat Ronaldo harder kan schieten dan Neymar met links ?Hala Madrid !
Haal het weg!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Zhano het volgende:
Die filters op Futhead werken voor geen neuk trouwens. Zocht 4* skill, 4 wf spelers:
[ afbeelding ]de pijn
Feyenoord Rotterdam![]()
Weet ik alleen hij zegt, omdat zijn linkerbeen veel beter isquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:15 schreef wieisboos het volgende:
Villalva is nog 8 centimeter gekrompen152 cm nu
Echt een baasje, 4* skills 5* WF
[ afbeelding ]
Is ie nu de kleinste speler in het spel?![]()
Welke Uche is dit?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
89 agility, 4* skills en 82 shotpower![]()
Dannyquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:26 schreef wieisboos het volgende:
Dit wordt mn eerste team
[ afbeelding ]![]()
![]()
Beerens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:26 schreef wieisboos het volgende:
Dit wordt mn eerste team
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:26 schreef wieisboos het volgende:
Dit wordt mn eerste team
[ afbeelding ]
ik maak dit of ook een hele maal eredivisie teamIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Best wel prijzig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm dat ziet er zeker goed uit!
[ afbeelding ]
Prima teampje om mee te beginnen.![]()
Lekker veel chem voor Willems.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik maak dit of ook een hele maal eredivisie team![]()
Als Donk nog als CV bij Club Brugge zat, dan had hij kloppend kunnen zijn.quote:
Ligt niet aan de nieuwe links hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en die cb zie ik ook nu pas.
Kut nieuwe links![]()
Die van Willems wel toch ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ligt niet aan de nieuwe links hoor
Zo dan maar
Je hebt nu wel je limiet aan kutteams in 1 dag bereikt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die van Willems wel toch ?
[ afbeelding ]
Zo dan maar![]()
ik probeer het tenmistequote:Op vrijdag 6 september 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt nu wel je limiet aan kutteams in 1 dag bereikt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
![]()
fap.gifOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
repostquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Height 152cm | 4'11"Hoe kan iemand ineens 8 cm kleiner worden?
![]()
Helaas welquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:49 schreef strakkeman het volgende:
Ik ben alleen bang dat drogba mede door de hype ontiegelijk duur gaat worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:45 schreef Zhano het volgende:
http://www.futhead.com/14/clubs/fc-rostov/
Wordt die pagina bij jullie goed getoond?![]()
Als je met Alex speelt heb je standaard 1 vinger extra om te gebruiken. De sprint button heb je namelijk helemaal niet nodig. Wat een baas!quote:
Adi is nu 37 maar nog krijgt hij een pace upgrade naar 82. Ja, zijn stats zijn al gepost maar inmiddels zijn de stats van 50% van alle spelers al gepost.![]()
tenminste ogbonna gedowngradedquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:52 schreef Djeetje het volgende:
Serie A heeft nog wel goeie CB's en nu ook met die pace upgrades![]()
Niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Adi is nu 37 maar nog krijgt hij een pace upgrade naar 82. Ja, zijn stats zijn al gepost maar inmiddels zijn de stats van 50% van alle spelers al gepost.![]()
Pacebeest DS2.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Adi is nu 37 maar nog krijgt hij een pace upgrade naar 82. Ja, zijn stats zijn al gepost maar inmiddels zijn de stats van 50% van alle spelers al gepost.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fucking hot! Zag hem net al op facebook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:56 schreef detennismaster het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)iegt-in-de-fik-16352![]()
![]()
Hoe leg je dat nou uit aan je vriendin.
Zondag Partytreff doen over de grens.quote:
Hahahahha niet iets doen om het vuur te doven maar gewoon schreeuwenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:56 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:56 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Haha, wtfquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zondag Partytreff doen over de grens.Ik wil verslag daarna!
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op je vakantiebestemming neem ik aan?Hele dag buienradar kijken en bulderen van het lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
veel plezier ouwe
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nog niet eerder geweest, gewoon een keer gek doen met wat vrienden. Paar locaties al gespot op internet die maximaal 45 minuten rijden zijn.quote:
Dat zijn van die dingen die ik denk ik nooit zal doen. te raar gewoonquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nog niet eerder geweest, gewoon een keer gek doen met wat vrienden. Paar locaties al gespot op internet die maximaal 45 minuten rijden zijn.![]()
![]()
YOLO!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die ik denk ik nooit zal doen. te raar gewoonOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:26 schreef Ajacied7 het volgende:
De Franse Kirchoff:
[ afbeelding ]
195 + 83 jumping en 93 kracht.
Hahhahahahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:56 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb morgen waarschijnlijk een headset + TP-link adapter.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dutchies, nog clubben voordat Oranje begint?![]()
Je hebt toch meestal geen tekort aan pace in je teams?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn 1e team wordt een Koreaans team met Ho-Kim-Yun achterin. Paaaaaaaaaace![]()
Ik heb mijn nieuwe silver cb koppel al ontdekt hoor.
uh okequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb morgen waarschijnlijk een headset + TP-link adapter.
Feyenoord Rotterdam![]()
Helaas is er geen goede pro league GK though.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:07 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb mijn nieuwe silver cb koppel al ontdekt hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga die 3 CBs niet gebruiken, het ging vooral om de namen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt toch meestal geen tekort aan pace in je teams?![]()
Dan kan ik ook clubsen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Enthousiast weer hoor.quote:
was je dat niet van plan dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme zal je zien dat ik zo alsnog fifa ga kopen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: