SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ds2 chickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutweer op komst en ik heb geen jas bijOud PSV'erquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn CAM voor een MLS team ook al gevonden: http://www.futhead.com/14/players/4564/lee-nguyen/![]()
![]()
Rotterdam is het al flink donker aan het worden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook als de zon schijnt hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rotterdam is het al flink donker aan het worden.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik haat nergens ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat ga je haten op rotterdam, bassieIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dit is alleen een bronze door zijn slechte defending stats maar die stats zijn te ziek (en niet alleen door de pace)http://www.futhead.com/14(...)%A9my-karabou%C3%A9/
![]()
Oh in Waalwijk is het al over. 2 minuten regen en één keer donder.dacht dat het veel meer zou zijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
het is weer duidelijk dat je eerst naar de skills hebt gekekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is alleen een bronze door zijn slechte defending stats maar die stats zijn te ziek (en niet alleen door de pace)http://www.futhead.com/14(...)%A9my-karabou%C3%A9/
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
het is weer duidelijk dat je eerst naar de skills hebt gekeken
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik kwam hem toevallig tegen toen ik keek naar spelers die uit dat land komen. Ga niet hatenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
het is weer duidelijk dat je eerst naar de skills hebt gekeken![]()
![]()
Kom clubben Ezelsquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Weet iemand hoe je toegang krijgt tot de webapp van FUT 14 op 15 september?
Moet je daarvoor fifa 14 pre-orderen of iets dergelijks?:)![]()
Volgens mij is daar nu DTM, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga weer passen, zo naar m'n ouders.
Ze zijn overigens weer lekker bezig op Zandvoort![]()
Gewoon naar de site gaan en inloggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:37 schreef BalotelliFan het volgende:
Weet iemand hoe je toegang krijgt tot de webapp van FUT 14 op 15 september?
Moet je daarvoor fifa 14 pre-orderen of iets dergelijks?
Moet je wel fut 13 hebben gespeeld misschien.![]()
Geen season ticket dit jaar dus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon naar de site gaan en inloggen.
Moet je wel fut 13 hebben gespeeld misschien.![]()
Mooi gebruik maken van beide opties dus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is om het spel 3 dagen eerder te kunnen spelen, dat is er ook nog.![]()
![]()
Dus als ik 15 september inlog op de webapp met mij fut 13 account, kan ik handelen en mijn loyalty packs openen, zonder dat ik fifa 14 heb besteld?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon naar de site gaan en inloggen.
Moet je wel fut 13 hebben gespeeld misschien.:)![]()
wat is watquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:39 schreef Grandesco het volgende:
Wat is deze
http://www.futhead.com/14/squads/12381/Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
zodat Toefjes tevreden isquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna ieder 90 pace en is amerikaans en brons.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:39 schreef Grandesco het volgende:
Wat is deze
http://www.futhead.com/14/squads/12381/gelijk maken.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je de Nederlandse silvers gezien dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna ieder 90 pace en is amerikaans en brons.![]()
Er zit gewoon veel pace in de MLS. Helaas zijn een aantal 4* skillers van vorig jaar wel weg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom heeft bijna ieder 90 pace en is amerikaans en brons.![]()
Ja, zo was het vorig jaar wel (behalve dat we van te voren er al op konden dankzij 5voor12)quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dus als ik 15 september inlog op de webapp met mij fut 13 account, kan ik handelen en mijn loyalty packs openen, zonder dat ik fifa 14 heb besteld?Ga ook dit jaar geen season ticket kopen hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:42 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Mooi gebruik maken van beide opties dus?![]()
![]()
Trophy of the Dunes.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgens mij is daar nu DTM, toch?DTM is laatste weekend van deze maand.quote:- Avon Tyres British GT Championship
- HDI-Gerling Dutch GT Championship
- Burando Production Open
- German Tourenwagen Cup
- Dutch Renault Clio Cup
- Formido Swift Cup
- Supercar Challenge GT, GTB & Super GT
- Supercar Challenge Supersport & Sport
- Supercar Challenge Superlights
- Mini Challenge UK![]()
ik wel haha kutpauperquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, zo was het vorig jaar wel (behalve dat we van te voren er al op konden dankzij 5voor12)
[..]
Ga ook dit jaar geen season ticket kopen hoor![]()
Eredivisie heeft echt goede LM/LW's dit jaar Bakkali, Depay, Corona (5 ster skills!!!!) en Mokhtar!:)![]()
Johquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Eredivisie heeft echt goede LM/LW's dit jaar Bakkali, Depay, Corona (5 ster skills!!!!) en Mokhtar!
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Goedemiddag![]()
Hier nog wat gebeurd? Pots en Trapz al aan de poepluiers?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Aha, nou zal wel leuk zijn me dit weer nuquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Trophy of the Dunes.
[..]
DTM is laatste weekend van deze maand.![]()
![]()
Hey Timmyquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemiddag![]()
Hier nog wat gebeurd? Pots en Trapz al aan de poepluiers?
Neuh, alleen FIFA 14 stats hype (stats zijn steeds weer anders, nog niet definitief waarschijnlijk). Weet niet of je het al gezien hebt maar Bakkali en Rekik 73 bijvoorbeeld.![]()
De belangrijkste vergeet je gewoonquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:47 schreef BalotelliFan het volgende:
Eredivisie heeft echt goede LM/LW's dit jaar Bakkali, Depay, Corona (5 ster skills!!!!) en Mokhtar!
Boetius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |