In dit geval ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:45 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand die in zijn eentje heel vasteland Europa én grote delen van Noord-Afrika wist te veroveren én een compact met een Aziatische land wist te sluiten voor nog meer territoriaal gewin noem je militair zwak?
ik snap soms niks van de mods hier, als er woordgrapjes worden gemaakt over een jongen die onthoofd wordt door een helicopter worden die ineens gewist, en een topic met een dergelijke TT mag gewoon blijven staanquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
em was een meeloper.
Uhm, daarentegen.
Je haalt me met iemand anders door elkaar ezelquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:01 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Je kan niet serieus zijn.Hitler nam heel Europa over muv Engeland en dat noem je een militaire ezel? :")
Yvonne's dictatuur heet dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef TLC het volgende:
[..]
ik snap soms niks van de mods hier, als er woordgrapjes worden gemaakt over een jongen die onthoofd wordt door een helicopter worden die ineens gewist, en een topic met een dergelijke TT mag gewoon blijven staan
Wat is er mis met held en laatste getuigequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef TLC het volgende:
[..]
ik snap soms niks van de mods hier, als er woordgrapjes worden gemaakt over een jongen die onthoofd wordt door een helicopter worden die ineens gewist, en een topic met een dergelijke TT mag gewoon blijven staan
De Zwarte Weduwequote:
als je niet snapt wat er mis is met het woordje held dan moet je je echt geestelijk laten nakijken en terug naar de middelbare school om wat gemiste geschiedenislessen in te halenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met held en laatste getuige
Zal ik de taalfouten uit je post halen ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:52 schreef TLC het volgende:
[..]
als je niet snapt wat er mis is met het woordje held dan moet je je echt geestelijk laten nakijken en terug naar de middelbare school om wat gemiste geschiedenislessen in te halen
het zegt wel iets over je dat je dit blijkbaar niet zo serieus opvat, het gebrek aan taalkennis vind ik wat minder erg dan het gebrek aan geschiedeniskennis, maar ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 6 september 2013 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik de taalfouten uit je post halen ?
Qua Nederlandse les ?
Buk maar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:57 schreef TLC het volgende:
wat mij betreft mag je diesteken in een plaats waar de zon niet schijnt bij je
nah, trouwens ik heb altijd een principe ; ik doe nooit aan SC met randdebielenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buk maar.
Dan gaat er een wereld voor je open.
Je hebt het aardig lang volgehouden met een randdebiel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:00 schreef TLC het volgende:
[..]
nah, trouwens ik heb altijd een principe ; ik doe nooit aan SC met randdebielen
dus bij deze
Ja, het is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:45 schreef TLC het volgende:
[..]
je hebt gewoon geestelijke hulp nodig, ga eens praten met het RIAGG, ik ben verder ook niet kwaad op je, veel succesquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt het aardig lang volgehouden met een randdebiel.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Ik weet niet waar je over zeurt met je oorlogseconomie maar economie is economie en oorlog is een manier om dat op te bouwen dan wel handhaven zoals de VS nu doet en verder had Hitler niet eens oorlog nodig, de Duitse economie zou zich ptima gered hebben met alleen al Volkswagen, en Bayer bijv, Lufthansa daargelaten. En desnoods verkochten ze technologische oorlogsspul (wapens) aan het buitenland.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat jouw grote held opbouwde was een oorlogseconomie!
Wat is een oorlogseconomie?
Een samenleving en maatschappij die geheel ingericht zijn op oorlogsvoering.
Maakt dat een economie gezond?
In principe niet zo lang er geen oorlog gevoerd kan worden.
Zonder de oorlogsvoering was Hitler al veel sneller failliet geweest. Het was een economie die niet zichzelf in stand kon houden en dat de economie faalde kwam dus wel degelijk voor een groot deel doyor Hitler zelf.
Een paar trucjes paste hij toe, weinig indrukwekkends aan, bijna allemaal schijn.
En het Duitse volk een?
Welk deel van het Duitse volk dan?
Je had beter moeten opletten op school!
Knap stom dat ze oa alle Nederlandse orders steeds annuleerden, dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef Eindbaas_ het volgende:
En desnoods verkochten ze technologische oorlogsspul (wapens) aan het buitenland.
Mensen van bepaalde leeftijd heetten na de oorlog Dolf.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef tong80 het volgende:
FF pissen.
Je zou maar Adolf heten tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |