SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Gert op 06-09-2013 12:25:55 (expliciete foto achter spoiler gezet) ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:23 schreef Jian het volgende:
Die gozer met die palmboom is wel erg triggerhappy, ik ga maar even verkassen toe ie weer met een andere hobby bezig is.
Net gedaan plaatje van viswijf!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:21 schreef Margo37 het volgende:
Voor de mannen het plaatje van de viswijven Poez?
Oeh die is riskant denk ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Net gedaan plaatje van viswijf!
Gert heeft die onder spoiler gezet, eigenlijk maar beter zo!quote:
Had al zo'n vermoeden ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gert heeft die onder spoiler gezet, eigenlijk maar beter zo!
Met je broodtrommeltje op het bankie bij het winkelcentrum?quote:
Vrijdag visdag Heksie!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:52 schreef Toverheks het volgende:
verdomme, weer het hele feestje gemist hier, ik wordt oud en let niet meer zo goed op.
Vind je mijn viswijf plaatje niet mooi dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:58 schreef ZOA het volgende:
De TT over neuken en bbqen was ook snel vol ...
Deze gaat nergens over .. waardeloze TT
Het plaatje is prachtig...quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind je mijn viswijf plaatje niet mooi dan?
We hadden het over breien in het vorige topic dus TT is niks mis mee, te warm om te breien zoietsquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:58 schreef ZOA het volgende:
De TT over neuken en bbqen was ook snel vol ...
Deze gaat nergens over .. waardeloze TT
Net de nieuwe kleurtjes bij de Wibra ingeslagen, babyblauw/zachtroze/licht grijs en iets van cremachtig...........voor een mooie plaid op mijn aankomende nieuwe bank.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
We hadden het over breien in het vorige topic dus TT is niks mis mee, te warm om te breien zoiets
Ow ja daar waren we gebleven, was ff de weg kwijtquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net de nieuwe kleurtjes bij de Wibra ingeslagen, babyblauw/zachtroze/licht grijs en iets van cremachtig...........voor een mooie plaid op mijn aankomende nieuwe bank.
Waarom een plaid op een nieuwe bank danquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net de nieuwe kleurtjes bij de Wibra ingeslagen, babyblauw/zachtroze/licht grijs en iets van cremachtig...........voor een mooie plaid op mijn aankomende nieuwe bank.
Gewoon omdat ik dat mooi vind, en voor die kleine...........quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waarom een plaid op een nieuwe bank dan
Kan je ook gewoon over de oude bank gooien toch? Voor de kleine meid snap ik wel,quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik dat mooi vind, en voor die kleine...........
Nee. wil toch 2 nieuwe banken hebben, ook waar je op kan liggen en niet alleen omdat het mooi staat, krijg gewoon pijn in mijn rug en weet sàvonds niet meer hoe ik moet zitten op me paarse bankje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon over de oude bank gooien toch? Voor de kleine meid snap ik wel,
Ik hou van alle seizoenen wel gelukkig, alleen dat plakkerige weer vind ik minder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou lui...vandaan en morgen? zo een beetje de laatste dagen van de zomerwarmte want hierna is het de komende dagen 17 graden celcius en...regen/bewolking.
Nee hoor, in de tuin.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Met je broodtrommeltje op het bankie bij het winkelcentrum?![]()
Ik ga toch nog maar even naar het strand. Voor je het weet sneeuwt het.
En erwtensoepquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:52 schreef Toverheks het volgende:
Ik verheug me op regen en storm, tornado`s windhozen sneeuw, sneeuw heel veel sneeuw, en Sven die weer zijn rondjes schaatst.......................![]()
Mooie foto Gert dat dan weer wel, maar sneeuwfoto`s zijn ook mooi
Die worst mag er ook wel bij ja, maar vooral varkenspoot meekokenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met Hemaworst, en zuurkool met spekkies
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die worst mag er ook wel bij ja, maar vooral varkenspoot meekokenen gerookt spek aan een stuk.
Ik wil het niet weten, echt niet ........quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi zo, die zomerhitte is niet goed voor de zakenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou lui...vandaan en morgen? zo een beetje de laatste dagen van de zomerwarmte want hierna is het de komende dagen 17 graden celcius en...regen/bewolking.
Dokter Tinus, S2E3.3 alweer!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:18 schreef selam het volgende:
Gelezen 5thencounter dat je Spotnet weer in orde is toppie en binnen halen maar
Veel plezier met dokter Tinus hij is indd gepost , ik ben afgehaaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dokter Tinus, S2E3.3 alweer!
Geen ongevraagde sms meerquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi zo, die zomerhitte is niet goed voor de zaken
Dat ruik je vanzelf welquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen ongevraagde sms meeren die muis heeft ook het loodje gelegd, ik weet alleen niet waar
Nee ze drogen op, maar ik heb wel een vermoeden waar het elke keer vandaan kwam.quote:
Als ie maar niet in je balletjes zit...quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze drogen op, maar ik heb wel een vermoeden waar het elke keer vandaan kwam.![]()
Nu even geen zin in
Met al dat gifquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als ie maar niet in je balletjes zit...
Achter de haard vermoed ik, er is gister gegeten uit dat bakje. En het is stil in huisquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En jij weet waar ie inzitBegin een beetje bang te worden...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Achter de haard vermoed ik, er is gister gegeten uit dat bakje. En het is stil in huis
Het is naar gif hoor, ik ga vandaag maar niet op jacht.quote:
Ze drogen uit ja... Geen pretje voor zequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is naar gif hoor, ik ga vandaag maar niet op jacht.Een paar handschoenen aanschaffen eerst
Nee maar ik heb dat beest (volgens mij was het er één of twee) een paar keer buiten gezet. En toen was ik het zatquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze drogen uit ja... Geen pretje voor ze
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dat beest (volgens mij was het er één of twee) een paar keer buiten gezet. En toen was ik het zatZeker 's nachts onder mijn bed. Ieuwww ik was bang dat ze over me heen gingen lopen en lag uren met het licht aan wakker
Mooi zo, er moet hier nog een kamertje gewit worden, maar dan moet eerst het oude behang eraf, ik geef wel een seintje!quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen ongevraagde sms meeren die muis heeft ook het loodje gelegd, ik weet alleen niet waar
Nou ja, ik baal daar wel van, sterker nog ik wacht de winter af want mijn balkondeur staat sinds juni open dat ik toch weer een kat neem. Ik diep in mijn hart heb ik daar ook geen zin in.quote:
Ik hoor het wel, ik ben wel duur hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi zo, er moet hier nog een kamertje gewit worden, maar dan moet eerst het oude behang eraf, ik geef wel een seintje!
Ja hallo, wat denk je dat mijn adviezen normaal kostenquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, ik ben wel duur hoor
Doe jij het ook in lingeriequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hallo, wat denk je dat mijn adviezen normaal kosten
Nee natuurlijk niet, je wil niet weten hoe ik er na een uurtje uitziequote:
Ja dat zou echt zonde van je exclusieve lingerie zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je wil niet weten hoe ik er na een uurtje uitzie![]()
Behang en erger nog het plaksel, lijkt wel verf
Ik baal al van mijn haar soms (op mijn hoofd) Mijn god zeg wat een stuk touw is dat somsquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou echt zonde van je exclusieve lingerie zijn
Whahaha ben ik ff blij met m'n balkonnetjequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef Jian het volgende:
Ben, lees je effe mee, dit kan dus echt niet, hè, dat je het weet![]()
Onwel na bbq in huiskamer
AMSTERDAM -
De brandweer is vrijdag uitgerukt naar een appartementencomplex aan het Amsterdamse Belgiëplein. Mogelijk met het oog op de onweerbuien die over ons land trekken, besloot een aantal bewoners daar de barbecue dan maar binnen aan te steken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_huiskamer__.html
Dan spoor je toch ook nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:56 schreef Jian het volgende:
Ben, lees je effe mee, dit kan dus echt niet, hè, dat je het weet![]()
Onwel na bbq in huiskamer
AMSTERDAM -
De brandweer is vrijdag uitgerukt naar een appartementencomplex aan het Amsterdamse Belgiëplein. Mogelijk met het oog op de onweerbuien die over ons land trekken, besloot een aantal bewoners daar de barbecue dan maar binnen aan te steken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_huiskamer__.html
Heb jij dat ook wel eens, vanmorgen loeiende sirenes langs mijn huis politie brandweer en weet ik veel wat.quote:De brandweer is vrijdag uitgerukt
Ik doe mee, lijkt me gaafquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens, vanmorgen loeiende sirenes langs mijn huis politie brandweer en weet ik veel wat.
Blijf je op at5 nieuws kijken, niks helemaal niks. Ik ga die zender overnemen.
Slechter kan het niet wordenquote:
Geen idéé waar het is, maar hop de frituur maar inquote:
Ik ben de rook expert hier, oh wachtquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
We doen sowieso een nieuw kookprogramma, Roken met Bennie Olivier
30 sec op de klok om belgiëplein grappen te makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé waar het is, maar hop de frituur maar in
Het is friet ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
30 sec op de klok om een belgiëplein grap te maken
Op de bbq...... hmmmm, dan ben je echt belg jaquote:
Te laatquote:
Hahahahaquote:
Het kan wel he?. Ik heb dat zelf ook nog nooit gedaan (wel in de oven) maar aardappel in folie en wat knoflook en roomkaasquote:
Hou p2000 maar in de gatenquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
Toch handig, een rookpan zo groot als een woonkamer
Wat ben je toch heerlijk naïef somsquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan wel he?. Ik heb dat zelf ook nog nooit gedaan (wel in de oven) maar aardappel in folie en wat knoflook en roomkaasOok paprika, tomaten en champignons zijn lekker om te roken.
Ook nog nooit gedaan, veel te gezond
Naïef is het zelfde als dom.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk naïef soms
Het is geen watervogel zo te zienquote:
Het is wel een lookerquote:
Niet....dom gaat over kennis dat je niet hebt en naief is dat je de kennis wel hebt maar er niets mee doetquote:
Daar heb ik meer vrede meequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet....dom gaat over kennis dat je niet hebt en naief is dat je de kennis wel hebt maar er niets mee doet
Knappe vogelquote:
Ben of die vogel?quote:
Ben jij ook water schuw?quote:
Ik ga tv kijkenquote:
Loop maar weer wegquote:
Was een afwijking manoeuvrequote:
Ja mooi beestjequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ach gosh ze is vlieft op Whiskey
Ik ben er al kleedje voor aan het breienquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ach gosh ze is vlieft op Whiskey
Kun je hem ook dood op zijn rug laten liggen?quote:
Ja hoor maar opstaan doet ie dan niet meerquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je hem ook dood op zijn rug laten liggen?
Dom beestquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja hoor maar opstaan doet ie dan niet meer
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er al kleedje voor aan het breien
Ik moet nog eten, bak macaroni gehaald bij de slager, ik was er tochquote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:12 schreef BendeBielzen het volgende:
"vogels zijn in staat om tegelijkertijd te slapen en te waken. Ze houden dan bijvoorbeeld hun rechteroog open, waarbij hun linkerhersenhelft actief is, terwijl de rechterhersenhelft slaapt. "
Ben ik toch minder rare vogel dan ik gehoopt had
Ook nog niet echt gegeten...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, bak macaroni gehaald bij de slager, ik was er toch
Ook lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ook nog niet echt gegeten...
Net een grilburger bij de febo gehaald.
Vers wel ja (wat ik altijd neem)quote:
Ligt dat op het trein traject van A'dan Alkmaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vers wel ja (wat ik altijd neem)
Uit de automaat kun je iemand dood gooien met dat broodje
Nee, maar wel tussen station Alkmaar en BendeBelzenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt dat op het trein traject van A'dan Alkmaar
Zegguh... Ga jij lekker TV kijken met die moordneigingen van je...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ligt dat op het trein traject van A'dan Alkmaar
En geef jij d'r geen tips anders klaag ik je aan voor medeplichtigheidquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar wel tussen station Alkmaar en BendeBelzen
Ik ben een watje vraag maar aan Hidho die heb ik ook vervoerdquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En geef jij d'r geen tips anders klaag ik je aan voor medeplichtigheid
En overleeftquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een watje vraag maar aan Hidho die heb ik ook vervoerd
Hihi dat weet ik alquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een watje vraag maar aan Hidho die heb ik ook vervoerd
Nou zeg, veilig afgeleverdquote:
Heks was ook meequote:
En nog bedanktquote:
Hoeft niet, is vanzelf sprekend. Ik zou het zo weer doen.quote:
Iedereen is anders op een forum.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En dat heb je ook overleeft? Zou ze dan aardiger zijn dan ze doet overkomen???
Ze zat achterin, dus ik hoorde niet zo veelquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heb d'r alleen niet zien toveren, maar heks is eenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zat achterin, dus ik hoorde niet zo veel
Dan is het vast een andere heks dan ik "ken"quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er daarna nog mensen samen gekomen?
[..]
Ik heb d'r alleen niet zien toveren, maar heks is een
Dat toveren ga ik van dr leren binnenkort ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er daarna nog mensen samen gekomen?
[..]
Net als jij hé grote mond klein hartjequote:Op vrijdag 6 september 2013 20:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan is het vast een andere heks dan ik "ken"
Ja precies, eenmaal de mensen irl kennen is een verschil.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er daarna nog mensen
[..]
Dat is met de meeste wel zo inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als jij hé grote mond klein hartje
Wat heb ik gedaan dan dat je met me wilt BBQen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies, eenmaal de mensen irl kennen is een verschil.
Daarom hebben sommige ook een nick als NeemMijNietSerieus, ofzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:31 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat is met de meeste wel zo inderdaad
BendeBiel(zen) klopt dan weer wel...quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom hebben sommige ook een nick als NeemMijNietSerieus, ofzo
Ah is die van jouquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je rooktquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan dan dat je met me wilt BBQen?
Nee, van NMNSquote:
Die bestaat niet meerquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ie helemaal geen account meer hier?quote:
Ja, ik dacht al dat je ook zen wasquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
BendeBiel(zen) klopt dan weer wel...
Een kloon misschien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ie helemaal geen account meer hier?
Die is gewist op verzoek van. Google het maarquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ie helemaal geen account meer hier?
Alleen wanneer het mij uitkomt hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al dat je ook zen was
Dat kan maar volgens mij is hij er wel klaar meequote:
Dat idee kreeg ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan maar volgens mij is hij er wel klaar mee
Wie nietquote:
Dat zal je vogel leuk vinden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:40 schreef BendeBielzen het volgende:
Zo... ff de stof uit m'n boksen knallen
Is die ook weer schoonquote:
Vroegah was alles betahquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Toch jammer, ik vond het 'vroeger' altijd gezellig druk hier.
Joh, waar hebben we het over 5 jaar geleden. En er komt wel wat leuks om over te zeiken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Toch jammer, ik vond het 'vroeger' altijd gezellig druk hier.
Wat is het verschilquote:
Na de BBQ is er weer genoeg hehehquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh, waar hebben we het over 5 jaar geleden. En er komt wel wat leuks om over te zeiken.
Wat heeft dat kutbeest gedaan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:42 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hij heb mij de hele dag geziekt, nu is het mijn beurt
Shhtquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:44 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Na de BBQ is er weer genoeg heheh
Ik denk dat Utopia hem niet gaat wordenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh, waar hebben we het over 5 jaar geleden. En er komt wel wat leuks om over te zeiken.
Dat is zie Deissquote:
De hele dag lopen schreeuwen in m'n oren, m'n planten aangevallen, papiertjes versnipperd in ieniemienie stukjes...quote:
We houden hoop en een aantal fokker die zich aanmeldenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat Utopia hem niet gaat worden
Ik denk dat je er gewoon nog één bij moet kopen om hem gezelschap te houdenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De hele dag lopen schreeuwen in m'n oren, m'n planten aangevallen, papiertjes versnipperd in ieniemienie stukjes...
Dat zou wel leuk zijn jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
We houden hoop en een aantal fokker die zich aanmelden
En straks zit ik met 2 van die schreeuwerds als dat niet werktquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je er gewoon nog één bij moet kopen om hem gezelschap te houden
Ik vergat iconquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En straks zit ik met 2 van die schreeuwerds als dat niet werktNee dank je
quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
Op dit moment zit er dus een muis te vreten van dat gif. Ik durf me niet te bewegen.
Die muis straks ook niet meerquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
Op dit moment zit er dus een muis te vreten van dat gif. Ik durf me niet te bewegen.
Nou er zij er al een paar he?quote:
Ik zal het topic straks eens nalezenquote:
Nou meer van het eet maar lekkerquote:
Ja dan kun je 'm niet door m'n balletje verwerkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou meer van het eet maar lekker. Als ik nu op sta is dat mormel ook weg.
Die hadden we al gehaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dan kun je 'm niet door m'n balletje verwerken
Gooi hem lekker op de bbqquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:47 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De hele dag lopen schreeuwen in m'n oren, m'n planten aangevallen, papiertjes versnipperd in ieniemienie stukjes...
Ik denk een nest. Eén muis is geen muisquote:
Honger zllen we niet hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk een nest. Eén muis is geen muis
Als je de brandweer en politie en de helicopter hoort, weet je nog niksquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen bbq brand Soury's keuken of balcon?
Wel als we BB de gracht in zien springenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je de brandweer en politie en de helicopter hoort, weet je nog niks
Ja dat is dodelijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel als we BB de gracht in zien springen
Ja soms welquote:
quote:
Zeker hier welquote:
Vertel eens iets nieuwsquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben hier een irritante lul en in real life gewoon ook
Oh haai,en ik geloof er geen zak vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Altijd al?quote:
Ghèhèhè ............quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan maar volgens mij is hij er wel klaar mee
Geen idee maar het is een vaart geen gracht. Ze spoelen dat welquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Altijd al?
Of houden ze het nu schoner?
En toch mis ik hem welquote:
Ik dacht.....er liggen zoveel fietsen in dat water moet roest-bruin zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee maar het is een vaart geen gracht. Ze spoelen dat wel
want?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat Utopia hem niet gaat worden
Ik denk dat het een Utopie isquote:
Ik haat dat gif, zet een val, neem een kat ........quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:50 schreef Soury het volgende:
Jij bent alleen een utopie voor Souryquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook werkelijkheid
Ja nu nog, binnenkort d'r ergste nachtmerrie en ook overdagquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij bent alleen een utopie voor Soury
Jij ook wel rellertquote:
Wat zit je nou te grinniken? ben je m soms?quote:
Ik heb een werkende blacklistquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja nu nog, binnenkort d'r ergste nachtmerrie en ook overdag
Dat vermoeden kreeg ik bij de eerste geit alquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat zit je nou te grinniken? ben je m soms?
Ik vertel je dat dat niet waar isquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat vermoeden kreeg ik bij de eerste geit al
Nee, zeg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat zit je nou te grinniken? ben je m soms?
Dat is wat je wilt zijnquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook wel binnen 1 zin zou wetenquote:
Een goedaardige lul met een permbanquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ken de hele persoon niet...
Ik denk het niet!quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook wel binnen 1 zin zou weten
Hier op FOK? Dan moet ie het er wel naar hebben gemaakt zeg...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Een goedaardige lul met een permban
Nou ja ik ook wel evenquote:
Ik vind het wel mee vallen met dat irritante lul.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe nooit zo m'n best om iemand anders te zijn, veel te vermoeiend
Het is allemaal gewist dus ik kan je geen link gevenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier op FOK? Dan moet ie het er wel naar hebben gemaakt zeg...Zelfs ik krijg dat niet voor elkaar
Daar denken toch genoeg mensen anders overquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel mee vallen met dat irritante lul.
Misschien toch iets meer je best doen.
Dan moet je het maar globaal vertellenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal gewist dus ik kan je geen link geven
Dan moet het wel dat hij het daar zelf naar hebt gemaaktquote:
Gheghe, als je genoeg je best doet ben je volgens mij wel een pain in the ass.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar denken toch genoeg mensen anders over
Ja, maar er liepen hier Relkuikens rond joh en nog wel hoor, maar dan herkennen de meesten hier ze nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier op FOK? Dan moet ie het er wel naar hebben gemaakt zeg...Zelfs ik krijg dat niet voor elkaar
Nee ik werd er naar vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen aanbiedingen meer van hete vrouwen op zoek naar je mannelijkheid bikkel ?
Jammer maar jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet het wel dat hij het daar zelf naar hebt gemaakt
Nee hoor, de posts van Teun bestaan nog steeds, alleen onder de naam opgezegd_23072012_1quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal gewist dus ik kan je geen link geven
Ja dat wel maar de rel is weg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, de posts van Teun bestaan nog steeds, alleen onder de naam opgezegd_23072012_1
O ja, sommige dingen zijn verdwenen, dat klopt wel, maar ja, staan al jou posts nog op Fok, de mijne in elk geval nietquote:
Soms zijn zulke mensen gewoon eerlijk, en dat breekt op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwoah, vind ik eigenlijk niet, nou misschien deels hooguit.
Ik denk het welquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, sommige dingen zijn verdwenen, dat klopt wel, maar ja, staan al jou posts nog op Fok, de mijne in elk geval niet
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zijn zulke mensen gewoon eerlijk, en dat breekt op.
Nou dat is onzin, Althans op fok zeker niet, Dat ik nog nooit een ban gehad heb is me een raadselquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Joah, maar jij bent ook eigenlijk liev ......
Ja, maar een ban krijgen is dom, je kunt het nooit helemaal uitsluiten, maar in het algemeen is het gewoon een kwestie van een beetje handig zijn, "walk the line" zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is onzin, Althans op fok zeker niet, Dat ik nog nooit een ban gehad heb is me een raadsel
Voor mij geen lijnen meerquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar een ban krijgen is dom, je kunt het nooit helemaal uitsluiten, maar in het algemeen is het gewoon een kwestie van een beetje handig zijn, "walk the line" zeg ik altijd maar.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb ik vaak dat lijntje met precisie en een vast gevoel van balans weten te makenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar een ban krijgen is dom, je kunt het nooit helemaal uitsluiten, maar in het algemeen is het gewoon een kwestie van een beetje handig zijn, "walk the line" zeg ik altijd maar.
Van jouw ja .. vreemd .. Van mij logisch dat ik er nog nooit 1 heb gehad...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is onzin, Althans op fok zeker niet, Dat ik nog nooit een ban gehad heb is me een raadsel
wat nou? was vast een muisenmoedertje met kleine muisenkindertjes die nu ergens bevend en hongerig zitten te wachten op hun moeder, .... maar die is doodgemarteld met gifquote:
Nee hoor, die is terug gegaan naar haar kleine muisenkindertjes om ze te voedenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
wat nou? was vast een muisenmoedertje met kleine muisenkindertjes die nu ergens bevend en hongerig zitten te wachten op hun moeder, .... maar die is doodgemarteld met gif
Zeker logisch, overal gaat een kusje opquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Van jouw ja .. vreemd .. Van mij logisch dat ik er nog nooit 1 heb gehad...
Dat kan ook .... en nu sterven die kleine muisenkindertjes ook een marteldood......... en Heks maar gemeen lachen en duimen omhoog stekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor, die is terug gegaan naar haar kleine muisenkindertjes om ze te voeden
duim is voor dat ze niet meer lastig wordt gevallen via telefoonquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
wat nou? was vast een muisenmoedertje met kleine muisenkindertjes die nu ergens bevend en hongerig zitten te wachten op hun moeder, .... maar die is doodgemarteld met gif
Erg he? En dan nog een Icon met een muis nemenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan ook .... en nu sterven die kleine muisenkindertjes ook een marteldood......... en Heks maar gemeen lachen en duimen omhoog steken
Met gifquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor, die is terug gegaan naar haar kleine muisenkindertjes om ze te voeden
Dat is 3 dagen roodquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Ik wil het niet over bannen hebben vanavond, dank u nachtmerrie`s krijg ik ervan, en zag Gert is ook weer terug van zijn lange afwezigheid dus ik gedraag me nu extra lief
hoi Gert heb je gemist
Het waren 6 duimen omhoog, 1 voor die telefoon, 1 voor die arme muizenmoeder en nog 4 voor die arme muizenkindertjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
duim is voor dat ze niet meer lastig wordt gevallen via telefoon
Er zijn ook diervriendelijke vallenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ongedierte is ongedierte en daar hebben we de middelen voor ... Punt
Haar nieuwe usericon....quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Erg he? En dan nog een Icon met een muis nemen
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haar nieuwe usericon....
[ afbeelding ]
Echt, gewoon het er nog even inwrijven, de slechtheidquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Erg he? En dan nog een Icon met een muis nemen
Zo is dat gaan ze maar naar de burenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan ? Om ze buiten in het parkje weer uit te zetten ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Er zijn ook diervriendelijke vallen
Niks te verliezen dat kloten elftalquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
Nederland staat achter tegen EstlandHeja van Gaal
In en in triest... Wie weet wat er in d'r balletjes zit...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt, gewoon het er nog even inwrijven, de slechtheid
Ja, maar aanvallen met chemische wapens zijn verbotenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Exact, maar ja, waarom zou je die gebruiken als je ze ook kan doodmartelenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Er zijn ook diervriendelijke vallen
Dat heb ik twee keer gedaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan ? Om ze buiten in het parkje weer uit te zetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |