Mooi zo, die zomerhitte is niet goed voor de zakenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou lui...vandaan en morgen? zo een beetje de laatste dagen van de zomerwarmte want hierna is het de komende dagen 17 graden celcius en...regen/bewolking.
Dokter Tinus, S2E3.3 alweer!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:18 schreef selam het volgende:
Gelezen 5thencounter dat je Spotnet weer in orde is toppie en binnen halen maar
Veel plezier met dokter Tinus hij is indd gepost , ik ben afgehaaktquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dokter Tinus, S2E3.3 alweer!
Geen ongevraagde sms meerquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi zo, die zomerhitte is niet goed voor de zaken
Dat ruik je vanzelf welquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen ongevraagde sms meeren die muis heeft ook het loodje gelegd, ik weet alleen niet waar
Nee ze drogen op, maar ik heb wel een vermoeden waar het elke keer vandaan kwam.quote:
Als ie maar niet in je balletjes zit...quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze drogen op, maar ik heb wel een vermoeden waar het elke keer vandaan kwam.![]()
Nu even geen zin in
Met al dat gifquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als ie maar niet in je balletjes zit...
Achter de haard vermoed ik, er is gister gegeten uit dat bakje. En het is stil in huisquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En jij weet waar ie inzitBegin een beetje bang te worden...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Achter de haard vermoed ik, er is gister gegeten uit dat bakje. En het is stil in huis
Het is naar gif hoor, ik ga vandaag maar niet op jacht.quote:
Ze drogen uit ja... Geen pretje voor zequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is naar gif hoor, ik ga vandaag maar niet op jacht.Een paar handschoenen aanschaffen eerst
Nee maar ik heb dat beest (volgens mij was het er één of twee) een paar keer buiten gezet. En toen was ik het zatquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze drogen uit ja... Geen pretje voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |