SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7
Goed gokje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:11 schreef Mark het volgende:
Gokje op de Maurits en Johan van Oldebarnevelt
Ja die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:23 schreef Mark het volgende:
Tja, gokken maar: Johnny B Goode van Chuck berry?
En dat is 5quote:
Stand AKQ #2963:quote:
Wat een mooie fotoquote:
Klitty Kutknip met een kale poes ?quote:
Boeier ?quote:
mery le Mouge ?quote:
Wel een hoerengezxichtquote:
Niet editten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:08 schreef HPLC het volgende:
Melanie Le Grand?Klinkt wel redelijk Frans
Maar is het een hoer ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Niet editten.![]()
Als je me nou eens alleen de achternaam gaf...
Die had toch iemand al geradenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:10 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Niet editten.![]()
Als je me nou eens alleen de achternaam gaf...
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:14 schreef nightcowboy het volgende:
Marilou le Grand
Doe wel een andere vraag.
Gewoon nooit edittenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die had toch iemand al geradenDus daarom had ik hem erbij gezet
Die zei 'le grande'.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel lubje, heb je zelf nog op gereageerd
Zal vast niet maar ik kan zo niets bedenkenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef nightcowboy het volgende:
Stel je voor dat deze meneer ook bij iedereen onbekend is...
Zie vraag voor een hint.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zal vast niet maar ik kan zo niets bedenken
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:53 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Zie vraag voor een hint de achternaam.
Stand AKQ #2963:quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:48 schreef Mark het volgende:
Douwe Egberts eruit, maar voor wie? Ik meen Ziggo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ken heel die vent dan ook nitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Geen idee of dit klopt, heb m wel eerder gezien in de AKQ meen ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Stand AKQ #2963:quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Hij is van Bush. Laatst nog gezien op een festivalletje, maar de zang is helaas niet meer zo goed.
dat is hem idd.quote:
quote:
Djorkovitch en Nadal ?quote:Op zondag 8 september 2013 19:21 schreef lubje25 het volgende:
Eentje kan wel:
Wie spelen de mannen finale bij de us open(tennis)?
Hij sloeg vrouwen voor de billen maar daar doel je vast niet op...quote:Op zondag 8 september 2013 19:31 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Ruud Lubbers met boksen te maken ?
ik zoek idd iets andersquote:Op zondag 8 september 2013 19:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij sloeg vrouwen voor de billen maar daar doel je vast niet op...
O ja quoten...quote:
Stand AKQ #2963:quote:Op zondag 8 september 2013 23:47 schreef slaveloos het volgende:
[..]
O ja quoten...
Rudie lubbers was een bokser, naamgenoot van de minister president
Koopmans maar een kniesoor etc.. puntje voor jou Tom, ik zit mobielquote:
quote:
Wat isquote:(uit het Griekse: XXX: samen; XXX: levend) is het samenleven van twee organismen van verschillende soorten waarbij de samenleving voor ten minste één van de organismen gunstig of zelfs noodzakelijk is. De beide partners heten XXXX. De grootste partner wordt ook wel gastheer genoemd.
In de Anglo-Amerikaanse literatuur wordt hiervoor de termgebruikt, in plaats van de term
. De term
wordt voor alle vormen van samenleving gebruikt als tegenstelling tot parasitisme en heeft daar nog de oorspronkelijke, wijdere betekenis.
Yep, dat isquote:
Dat staat in de vraag, we zoeken zochten juist iets anders.quote:
Wat isquote:is een van de 27 regio's van Frankrijk. Het heeft een lange geschiedenis als koninkrijk en hertogdom en is eeuwenlang een machtscentrum van betekenis geweest. Tot aan de Franse Revolutie bleef het een zelfstandige Franse provincie rond de stad Dijon. In 1790 verdween het en werd het opgedeeld in departementen.
yepquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Eenis een sterk kopje koffie.
is sterker dan espresso.
Oorspronkelijk werd bij eenhet water sneller door de koffiemachine gehaald dan bij een espresso, maar werd voor beide varianten evenveel water gebruikt. Doordat het water korter in aanraking komt met de gemalen koffie, komt er minder cafeïne vrij, en relatief meer smaakdragers (oliën en gekaramelliseerde suikers). Hierdoor is
smaakvoller en aromatischer dan espresso. Tegenwoordig bevat een
minder water dan een espresso. Een
bevat 15 à 20 ml water, terwijl een espresso 30 à 40 ml water bevat. De hoeveelheid gemalen koffie is bij beide varianten gelijk gebleven.
yepyepquote:
Ook niet, denk niet dat die er zijnquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef HPLC het volgende:
Burkina Fasezen? Ik ben eerlijk gezegd benieuwd wat het antwoord is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 15:56 schreef plagvreugd het volgende:
Overgrootmoeder. Dus de moeder van mijn vaders moeder bijvoorbeeld.
Nieuwe vraag...quote:Ten eerste, voor wat betreft medisch gebruik van de familiegraden: Hierbij wordt genetisch geredeneerd (kans op gelijke persoonskenmerken). In tegenstelling tot genealogisch verwantschap worden naast ouders ook broers en zussen tot de eerstegraads verwanten gerekend. Uit antropologisch oogpunt zijn kinderen, ouders, broers en zussen dan eerstegraads verwant, terwijl ooms, tantes, en grootouders tweedegraadsverwant zijn.
Voor wat betreft genealogie:
Iedereen heeft ouders; dit is de eerstegraadsfamilie. De andere kinderen van die ouders zijn broers en zussen. Dit zijn tweedegraads verwanten. De ouders van die ouders zijn grootouders, of opa's en oma's. De grootouders worden ook als tweedegraads familie beschouwd.
De kinderen van die grootouders zijn ooms (mannelijk) en tantes (vrouwelijk). Dit is derdegraads familie, omdat er drie stappen tussen zitten: kind → ouder → grootouder → oom (nonkel) of tante.
Wat isquote:Deis een booleaanse operator. De
poort is een logische bouwsteen van digitale schakelingen. De poort heeft twee ingangen en 1 uitgang. De logische toestand van de uitgang is 1 als een van de ingangen 1 is maar niet beide. De bepaling exclusief heeft betrekking op het wederzijds uitsluitende karakter van de ingangen voor de functie. In zekere zin is daarmee de wisselschakeling een huis-tuin-en-keukenvoorbeeld van de
-operator.
Ja, ik ging uit van genealogie. Zo is het ook vastgelegd in de wet en wordt het in het maatschappelijk verkeer gebruikt. Die medische variant kende ik nog nietquote:Op maandag 9 september 2013 16:14 schreef plagvreugd het volgende:
Oh die laatste twee zou ik zien als tweedegraads, kennelijk begrijp ik het niet helemaal.
Zie op wiki dat er verschil is tussen medisch gebruik en tussen genealogie. Ter info:
Nope, dan mist het stukje 'maar niet beide'.quote:
op diezelfde wiki (http://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_%28verwanten%29) staat dat er in het erfrecht weer een andere indeling is, in groepen ipv graden.quote:Op maandag 9 september 2013 16:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, ik ging uit van genealogie. Zo is het ook vastgelegd in de wet en wordt het in het maatschappelijk verkeer gebruikt. Die medische variant kende ik nog niet
yepquote:
quote:
Ja, maar het gaat hier niet om erfrecht maar om afstammingsrecht, en daarbij wordt wel de terminologie van graden (elk lijntje van afstamming is een graad) gehanteerd.quote:Op maandag 9 september 2013 16:20 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
op diezelfde wiki (http://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_%28verwanten%29) staat dat er in het erfrecht weer een andere indeling is, in groepen ipv graden.
Yep pak een puntje ik zit mobielquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef plagvreugd het volgende:
Aantal geregistreerde vrachtschepen? :S
Welk eiland?quote:is een Oceanisch eiland, onderdeel van de regio Micronesië. Het eiland vormt een afzonderlijk territorium van de Verenigde Staten en is niet onafhankelijk. De hoofdstad is Hagåtña.
bevindt zich in de Grote Oceaan ten noorden van de Carolinen en ten zuiden van de Noordelijke Marianen. Het is het zuidelijkste eiland van de Marianen. Op
wordt het Chamorro gesproken en in mindere mate ook het Engels.
ontvangt de meeste toeristen van alle eilanden in Micronesië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Gecontroleerd is goedquote:
En bijna in de juiste volgordequote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef nightcowboy het volgende:
senegal
gambia
guinee
guinee-bissau
sierra leone
liberia
ivoorkust
ghana
togo
benin
?
inderdaad. En eigenlijk kom je twee keer langs senegalquote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef nightcowboy het volgende:
Ik heb wellicht de Guinee's omgedraaid...
Waar kwam Frater Venantius vandaan?
Dat is helemaal juist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Dicht ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |