SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is minder danquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Internetten terwijl je betaald krijgt![]()
Oh wacht, dat doe ik nu ook!
Oh nee, het is vrijdag dus mijn parttime dag...
Ben jij stiekem een chagrijnig kijkende pensionada!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik zit te surveilleren bij een tentamen. Niet het leukste werk maar kan tussendoor wel wat internetten enzo
Nou nee, ik zit in een volledig ander lokaal, niemand in de buurtquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:
Cocokan je niet even een collega vragen even je plaats in te nemen?
Luc heeft een heel naar hoestje... Kan je die kleintjes al iets vam hoestdrank geven? En gadsamme echt overal snot...
Nee joh! Zelfs nu lach ik vriendelijk. Ik ben volgens mij best een leuke docent ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:15 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een chagrijnig kijkende pensionada!
Je hebt eventueel Daro Thijmsiroop, die's al geschikt voor hele kleintjes. Ik heb het zelf 1 dagje gegeven omdat ze zo'n nare hoest had en ze vond het, uiteraard, heeeerlijk. Het hielp ook nog eensquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:
Cocokan je niet even een collega vragen even je plaats in te nemen?
Luc heeft een heel naar hoestje... Kan je die kleintjes al iets vam hoestdrank geven? En gadsamme echt overal snot...
Helaas, dit is een colitiskwaaltje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef Kyara het volgende:
LOL Coco. De zwangerschapskwaaltjes beginnen al te komen dus
Haha, nou onthouden...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef bellelena het volgende:
Coco![]()
![]()
Hou je het nog vol?
Gulara, niet alleen je megaposts, maar dat je het allemaal bij hebt gehouden en vooral onthouden!
Huis klinkt gaaf, maar ik denk dat jullie een goede afweging hebben gemaakt zo! Misschien komt er nog wel een ander huisje voorbij dat wel betaalbaar is
Kleertjes... Ik moet van mezelf nu ook eerst de stapel uitzoeken en dan op een briefje schrijven wat er nog mist en aangevuld moet worden. Ik heb veel kleertjes die dan totaal weer niet bij elkaar passen waardoor er alsnog maar een handjevol outfits te maken is geloof ikVooral broekjes ben ik niet zo goed in!
thnx! Dat dan zo maar even geven voor hij gaat slapen. Hij hoestte zich steeds wakker vanmorgen en heeft daardoor maar 30 min geslapen....quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je hebt eventueel Daro Thijmsiroop, die's al geschikt voor hele kleintjes. Ik heb het zelf 1 dagje gegeven omdat ze zo'n nare hoest had en ze vond het, uiteraard, heeeerlijk. Het hielp ook nog eens
Saar draagt idd ook regelmatig joggingbroekjes. Makkelijk te combineren met shirtjes enzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:41 schreef Fieder het volgende:
L draagt eigenlijk alleen joggingbroekjes, grijs of donkerblauw. Daar past alles wel bovenMaar voor jommetjes is het denk ik toch makkelijker, hoef je geen bijpassend maillot en strik te zoeken
ja idd, even kijken of die Thijmsiroop helpt en anders maar die hoestdrank voor kinderen vanaf 1 jaar proberen! Nog maar een kleine 1.5 maand en hij is al weer 1quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Skoap, ik vind niet zo snel een merk, maar ik leid uit allerlei berichten wel af dat er zeker hoestdranken bestaan voor kindjes vanaf een jaar.
En zo heel veel jonger is die van jou niet (althans, ik zou het zelf gewoon al geven als het hoesten echt te erg was).
Het haalt net ff dat scherpe randje eraf. Maar het is wel een speciale babyvariant he. Minder sterk denk ik. Beterschap!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:41 schreef Skoap het volgende:
[..]
thnx! Dat dan zo maar even geven voor hij gaat slapen. Hij hoestte zich steeds wakker vanmorgen en heeft daardoor maar 30 min geslapen....
jepquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar ik gok dat het over mijn niet-werkende link ging?
Hormonen he, wat die krengen al niet met je kunnen doenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Het haalt net ff dat scherpe randje eraf. Maar het is wel een speciale babyvariant he. Minder sterk denk ik. Beterschap!
Oh Coco, dat vind ik echt niks voor jou![]()
Oh Coco, dat is echt zooooo Saar!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Saar draagt idd ook regelmatig joggingbroekjes. Makkelijk te combineren met shirtjes enzo
Over strikken gesproken, wij hebben komende zaterdag (morgen dus, realiseer ik me net) een fotoshoot van/voor Saar. En ik was erover aan het denken om zoiets met haar te doen:
[ afbeelding ]
Dan zie je tenminste echt dat ze een meisje is enzo. Ik vond het wel tof
Ohhhh! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Ga vanmiddag toch eerder naar huis, kan ik dat meteen even laten doen. Thx voor de tip!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh Coco, dat is echt zooooo Saar!
Je kan ook oorbellen laten schieten he, zie je ook meteen dat het een meisje is.
Pakje is zo lief voor saar maar van jou niet verwacht hahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! Ga vanmiddag toch eerder naar huis, kan ik dat meteen even laten doen. Thx voor de tip!
En ja he? Ik zag het, en dacht ook meteen: Saar!
minimaal!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je oorbellen bij je baby doet moet je wel van die grote ringen van 9 cm doorsnee doen
Dat kan dus volgens mij niet op een iPad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:37 schreef Fieder het volgende:
Of je quote alles waar je op wilt reageren, daar typ je onder en dan knip je de quotes weer weg
Ik vind dat de vleugels veels te klein zijn. En die vlinder op het hoofd is stijlbreuk. Ik zou gaan voor een grotere bloem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Saar draagt idd ook regelmatig joggingbroekjes. Makkelijk te combineren met shirtjes enzo
Over strikken gesproken, wij hebben komende zaterdag (morgen dus, realiseer ik me net) een fotoshoot van/voor Saar. En ik was erover aan het denken om zoiets met haar te doen:
[ afbeelding ]
Dan zie je tenminste echt dat ze een meisje is enzo. Ik vond het wel tof
Ik vind het juist de uitdaging om iets buiten de gebaande paden zoals blauwe joggingbroekjes te vinden. Wel lekker voor een dagje thuis ofzo, maar ik trek het ze niet aan omdat het zo hip en tof is. Er is zo enorm veel leuke jongenskleding, je moet gewoon weten waar je kijken moet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:41 schreef Fieder het volgende:
L draagt eigenlijk alleen joggingbroekjes, grijs of donkerblauw. Daar past alles wel bovenMaar voor jommetjes is het denk ik toch makkelijker, hoef je geen bijpassend maillot en strik te zoeken
Heb ik ook, maar dan met shirts/ truitjes/ bloesjes/ vestjes. Zou KZ geen workshop kunnen geven?quote:[b]Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef Ik heb veel kleertjes die dan totaal weer niet bij elkaar passen waardoor er alsnog maar een handjevol outfits te maken is geloof ik
Vooral broekjes ben ik niet zo goed in!
Zoiets?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je oorbellen bij je baby doet moet je wel van die grote ringen van 9 cm doorsnee doen
Ik zet gewoon een kladblokje open naast de browser, en dan plak ik het daarna terug. Dan hoef ik helemaal niet heen en weer te klikken. Maar op de iPad kan dat niet natuurlijk! Daarom moet je ook niet aan dat soort posts beginnen op de iPadquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:37 schreef Fieder het volgende:
Of je quote alles waar je op wilt reageren, daar typ je onder en dan knip je de quotes weer weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze écht geen baby meer, maar een bijna-dreumes![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Kwisted op 06-09-2013 14:40:37 ]
Ik wist wie wie was door je ezelsbruggetje. rOse jOlijn toch??quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:22 schreef Kyara het volgende:
D poseert leuk (maar dat is ook ons fotomodel) en J had wat anders verwacht (eten!) toen ze in de bumbo werd gezet dus die kijkt een beetje bedrukt.
De deal kon beter haha, maar de grijze was een showroommodel, dus dat scheelde wel wat. En 15% korting op de 2e. Altijd beter dan nietsquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef Fieder het volgende:
Kwisted wat een geweldige stoel die giraf! En die andere is ook mooi. Goeie deal kunnen maken?
Coco hopelijk een goed gesprek!
Juud wowhard onderweg naar het volgende lijntje
Succes! Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo gesprek in t zhuis. Spannend!
Omen, lief
spannend! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo gesprek in t zhuis. Spannend!
Omen, lief
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:00 schreef Kwisted het volgende:
We hebben autostoeltjes gekocht!!Ooh, die giraffe is echt gaaf, die wil ik ook als J. niet meer in zn maxicosi past (wat nog wel tot 14 maanden duurt als ie niet snel een groeispurt krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze écht geen baby meer, maar een bijna-dreumes![]()
![]()
) ...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:00 schreef Gulara het volgende:
Mijn baby ligt na de 'laatste' voeding op bed nog even op m'n arm. Opeens graait ie met z'n arm naar m'n gezicht, doet z'n ogen open, geeft me een aai. Daarna doet z'n ogen weer dicht en verschijnt er een glimlach op z'n gezicht.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:00 schreef Gulara het volgende:
Mijn baby ligt na de 'laatste' voeding op bed nog even op m'n arm. Opeens graait ie met z'n arm naar m'n gezicht, doet z'n ogen open, geeft me een aai. Daarna doet z'n ogen weer dicht en verschijnt er een glimlach op z'n gezicht.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef Suikertante het volgende:
Gulara
Hier begint het ook te komen, tijdens het fles drinken kijkt hij me éindelijk aan (soms) en dan een handje op mijn wang(of hij houdt mijn onderkin vast
)
Ja daar kunnen ze heel erg van aan de diarree gaan! in de gaten houden ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:52 schreef Fieder het volgende:
Krijgen kindjes diarree van een ab kuur?voor het eerst sinds maanden weer een vieze romper
Ja dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:52 schreef Fieder het volgende:
Krijgen kindjes diarree van een ab kuur?voor het eerst sinds maanden weer een vieze romper
quote:
Jaa, dat lijkt me heel leuk!!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:57 schreef Tally het volgende:
[..]
O wat heerlijk. Gaan we nog eens meeten?
Ninquote:
Haha, sinds Nin hier op het kleed komt is er ook opeens al 3 keer gestofzuigt waar we dat eerder 2 keer per jaar dedenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nindoe normaaaaaal!
Dat zie ik E écht nog niet doen! (Maar ik ga dr dit weekend wel eens op t kleed neerleggenNadat dat is stofgezogen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dan moet je smurfen proberen Tallyquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:00 schreef Tally het volgende:
Ze lacht wel maar vond het niet te eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zijn echt leuk samen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben hier een kleed van kidzimpuls. Ideaal ding, onderkant is waterdicht, dus ook bruikbaar buiten op nat gras (was ideaal op de camping). Ik heb maat M, die is zo ruim, dat ik er zelf ook lekker bij kan gaan liggen. Dng is ook makkelijk te poetsen, gewoon met een vaatdoekje en afwasmiddel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben aan het broeden op een manier om E handig op de grond te leggen. Stom glad laminaat hier, em het boxkleed blijft dus ook niet liggen.
Misschien maar even boven op de logeerkamer, die heeft ultra-laagpolige vloerbedekking!
Ik zag mijn naam... maar had geen tijd om te reageren. Nee, ik ben er niet geweest; allereerst omdat ik het niet wist, en ten tweede omdat ik gewoon moest werken (vandaar ook het gebrek aan tjd om te reagerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Even een snellevoor Gulara vanwege haar superpost en omdat een minuut waarin een baby huilt 10 minuten duurt. Laat staan vier uur. En sterkte voor zieke baby's
. Op de rest reageer ik straks, ik ga nu naar het Philips Stadion met.roodwitte baby voor de jaarlijkse foto op het PSV voetbalveld van alle baby's die het afgelopen jaar geboren zijn
Kom ik Shandaly of Kwisted nog tegen?
Ons bed heeft best een grote kuil in het middenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:21 schreef Fieder het volgende:
LB L vindt het fijn om op ons bed te spelen. Hij heeft daar goed grip, we hebben een stevige matras en als hij zijn hoofdje even niet meer omhoog kan houden valt hij lekker zacht.
Dat kleed heb ik ook! Bevalt goed idd!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb dit kleed, ook echt een aanrader en lekker groot
http://www.baby-dump.nl/i(...)oep_id=134&merk=9579
Goede foto's weerZo leuk om al die andere blije baby's te zien
![]()
Wij zijn vanavond lekker uit eten geweest terwijl mijn ouders oppasten. Hoorden we toen we haar ophaalden dat ze de hele avond heeft gegild en niet wilde slapenVoel me zo schuldig nu
Toen we daar aan kwamen was ze eindelijk in de wipper op de eettafel in slaap gevallen.
Die 4 maanden eetdip is hier ook gearriveerd. D dronk vanochtend maar een halve fles. Ik wist niet wat me overkwam, hij die meestal de allerlaatste druppel uit de fles wil hebben. flessen nadien gingen iets beter, maar ook niet je van het.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Nin!! Noor rolt nog niet eens
. En drinkt weer belabberd. Hier komt de fameuze 4-maanden dip langzaam dichterbij ofzo.
Dat was pas een goeie spoiler geweest!quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:07 schreef Suikertante het volgende:
Nee het is nog simpeler, ik ben dus niet zwanger
Ik menstrueerde nog helemaal niet en ik begon ineens te twijfelen..
Welkom! Klinkt als genietenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:24 schreef hilliebillie het volgende:
Hallo allemaal. Ik wil me hier komen melden met Eline ze is geboren 30 augustus en ze is zo![]()
Een erg tevreden meisje die het goed doet!
Welkom/leuk dat je er bent/wat een leuke foto's/....quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit steeds naar die voeten te kijken! Wow!
Ik heb al een paar (avond) papjes uitgeprobeerd, zonder effect. Maar hij heeft vannacht geslapen van 12 tot 6quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Kyara het volgende:
Loj, geen verbetering in de nachten dusHeb je al eens gedreigd met rijstebloem?
[ Bericht 19% gewijzigd door Kwisted op 07-09-2013 16:45:45 ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:11 schreef Kwisted het volgende:
Het jurkje staat haar geweldig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat broekje-met-bretels heeft Saartje ook. Zij transformeert alleen bijna meteen tot een jongetje, zodra ze dat aanheeft![]()
![]()
Geen idee wat we gaan doen eigenlijk. Gewoon, beetje spontaan als het kan. Ik hou niet van (te) geposeerd/stijf/cliché. Dat gezegd hebben, gooi ik er meteen deze geposeerde foto in. Zoiets vind ik namelijk wel tof en dit gaan we wel doen, dus dat ik geen idee heb is niet waar, maar buiten deze foto om: geen idee
SPOILER: voorbeeld fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, hurray voor de goede nacht![]()
+1. Riley ging pas beter drinken toen ze rond de 6 maanden was. Daarvoor kwam ik echt niet bij het minimum. Ik ben daarom maar gaan kijken naar haar gedrag en alertheid. In plaats van me te focussen op de hoeveelheid kvquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
*ook met flesvoeding komt het niet zó nauw, aangezien niet ieder kindje hetzelfde is, etc.
Nee joh! Gewoon haar aantal voedingen in die formule zetten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
E is ca 6 kilo (naar boven afronden mag, toch?), en zou dus op 6 voedingen moeten zitten? Ik geloof dat we net van 8 naar 7 zijn gegaan. Op het kdv drinkt ze 2x 150-180cc (vandeweek 180 bv + 30 nutrilon omdat ze nog honger had
), maar uit de borst drinkt ze denk ik veel minder.
Maar nogmaals: het is bv dus geen exacte wetenschap.
Gewicht in aantal kg x 150 ml toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 10:44 schreef L-E het volgende:
Waarom zou ze op 6 voedingen moeten zitten LB, waar haal je dat uit?
Dan zou mijnes 1,5 liter moeten nuquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:37 schreef Olf het volgende:
Oh en XM ik heb oprecht geen idee waar je die nieuwe getallen nu weer vandaan haalt, maar formules als zoveel ml per kilo lichaamsgewicht zijn a. maar een richtlijn, en b. niet voor de rest van haar leven, en niet eens voor de eerste 6 maanden per se. Fieders reusje drinkt vast ook niet wat volgens die formule bij z'n gewicht hoort. Wat mijne deed weet ik niet door borst, maar leek ook ontzettend te fluctueren. Maar alles is al 1000x gezegd, maar het komt allemaal niet echt aan.
Echt veel brood eet hij ook nog niet hoor. Daarom krijgt hij dan ook nog de fles.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:54 schreef Fieder het volgende:
Coco wat een geweldig idee die generatiefoto!
As naar dat schema moeten wij ook toe werken. Alleen het brood is voorlopig nog een fles, brood eten lukt nog niet helemaal. Duurt nog wel even denk ik. Verder echt precies hetzelfde
Klopt het dat 800 ml Nutrilon 2 max is?
Suiker hoera, ongesteld![]()
Becky hoera voor de bijzonder mijlpaalik zeg ook; foto!
Gulara, wat goed! Wat heeft hij op?
[..]
Dan zou mijnes 1,5 liter moeten nu
L vindt pap ook niet zo. Papfles gaat wel redelijk. Ik wil eigenlijk 's ochtends en 's avonds een papfles doen ipv bordje. Dan zit ik op 3 flessen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:24 schreef As1981 het volgende:
Echt veel brood eet hij ook nog niet hoor. Daarom krijgt hij dan ook nog de fles.
Pap is vooralsnog geen succes
We hebben de 2de fles verlaat door tussendoortje. En daardoor de derde fles laten vervallen.
Ah thanks! Ga t vanmiddag meteen proberen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:51 schreef As1981 het volgende:
Nee heb gewoon die. Maar heb die van 4-6 maanden ook nooit verkruimeld. Beide gewoon zo gegeven.
Mijne had dat bij 7 weken opeens gekregen, was 2 weken later helemaal weg, komt inderdaad door hormonen. Gewoon even minder foto's makenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Onze dochter van 6 weken heeft de laatste week ineens veel pukkeltjes op haar gezicht gekregen. en nu gaan ze ook naar haar nek en borst toe. Mijn vrouw geeft borstvoeding. Is dit de oorzaak? Is het erg? Gaat het vanzelf weer over? Of kunnen we toch beter even bij de huisarts langsgaan?
nee hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef bellelena het volgende:
Foto's van Kwisted gemist! Maar je meisje is sowieso leuk
Pi! Oude rollerrrr!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef Gulara het volgende:
Ja stansfield heel normaal. Maar het was helaas niet na twee weken weg, heeft er toch wel een maand gezeten. Gezicht, nek en borst inderdaad. Het is vanzelf overgegaan. Nu is het weer een knapperd.![]()
En hij rolde! Van z'n buik naar z'n rug. Niet gezien want hij lag op bed, maar hij zal wel niet gevlogen zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:44 schreef Shandaly het volgende:
Aargh!!!!
Kijk dit nou:Wel bizar om je eigen posts van rond die tijd te lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga haar zometeen wel wakker maken, want we moeten nog een boodschapje doen. Ik ga straks pasfotootjes van haar laten maken zodat we komende week een identiteitskaartje aan kunnen gaan vragen.Mama van Lars & Femke
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef Gulara het volgende:
En hij rolde! Van z'n buik naar z'n rug. Niet gezien want hij lag op bed, maar hij zal wel niet gevlogen zijn ofzo.
Wat goed van Pi!!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef Gulara het volgende:
Ja stansfield heel normaal. Maar het was helaas niet na twee weken weg, heeft er toch wel een maand gezeten. Gezicht, nek en borst inderdaad. Het is vanzelf overgegaan. Nu is het weer een knapperd.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:43 schreef Kwisted het volgende:
[..]
nee hoor![]()
Becky, bijzonder mijlpaal!![]()
Ik wil ook foto's
Nee, maar als je het combineert met 1e hapjes dat kost het 2x zoveel energie en dat vinden ze waarschijnlijk niet zo leuk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
Maar is het zo erg dan dat iets soms wat meer energie kost?Ik bedoel, als je kind daar goed mee om kan gaan, zou het geen probleem zijn toch? Of zeg ik nu iets heel stoms?
Ik heb de buggyseat nu pas omgedraaid met bijna 1 jaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:55 schreef Kyara het volgende:
Ik vond dat zo wennen he, van de bak naar de inzet. Zeker als ze dan ook nog vooruit kijken. Dat je zelf dat contact mist en zo![]()
Echt een afscheid van een fase.
/emomuts
Ligt hij nog bij jou op de kamer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef Suikertante het volgende:
Afscheid van een fase heb ik nog niet gehad, geen emotioneel afscheid in elk geval.. ik ben benieuwd wanneer het gaat komen, want het is wel iets voor mij om dan veel te diep na te denken over de laatste keer dat...![]()
Ja met zo'n kraagje wordt elk klein monstertje een zoet baby'tje!quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ze is zooooooooooooo liehiefen alweer ver r geboortegewicht
Cosleeper is een bedje aan je bed.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:05 schreef Suikertante het volgende:
Een combisleeper is toch een slaapzak? Ik snap niet helemaal hoe dat een wieg vervangt, of heb ik het verkeerde idee
De buggy inzet van onze kinderwagen kan helemaal plat dus hij ligt dan eigenlijk nog steeds, maar wel minder beschut. Bij zo'n lichtgewicht buggy is het volgens mij niet goed voor de gewrichten om al zo hard te hobbelen.
Ik ben wel eens jaloers op mijn schoonzus en mijn vriendinnen, die niet op een forum zitten waar iedereen wel ergens verstand van heeft waardoor je precies weet wat het beste is voor je kind. Aan de ene kant is het natuurlijk heel fijn om te weten hoe je zo goed mogelijk te werk gaat, maar onwetendheid kan ook zalig zijnquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:13 schreef As1981 het volgende:
LE, ik denk daar misschien dan wat te makkelijk over. Als ik kijk naar mijn baby dacht ik echt dat het kon. Zo ook met de kinderstoel. Wat dat betreft kijk ik niet zo heel erg naar leeftijd ofzo.
Ik hoop dat F ook in de buggy gaat slapen! In de mc gaat in elk geval prima zolang we lopen. Als we bij anderen zijn zoek ik een donker hoekje en dan is slapen nooit echt een probleem, dat is een luxe. Maar als hij net niet wil als we dan gaan eten bijvoorbeeld, dan gaat hij in de draagzak. Want dan slaapt hij directquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:15 schreef As1981 het volgende:
Die neem ik ook bijna altijd mee (als in als ik langer ga lopen). Als ik naar de supermarkt ga niet.
Ik de buggy slaapt Kyan niet en in de drager wel. Dus ook als ik op visite ga, gaat de drager mee.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:24 schreef As1981 het volgende:
Maar dat komt door een verhaal van mijn moeder (tante in slaap op haar baby gedraaid en overleden). Niet omdat ik het slecht vind, maar dit krijg ik er dan niet meer uit.
Omdat ik deze uitspraak ook eens hoorde, heb ik per ongeluk wel allerlei dingen onthouden geloof ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:12 schreef L-E het volgende:
Dat is de natuur Suiker. Je vergeet alle nare dingen, zodat je maar blijft voortplanten. Behoud van de soort enzo.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:11 schreef Tally het volgende:
Zoë slaapt nog steeds tussen ons in vanaf de dag dat we thuis gekomen zijn uit het ziekenhuis. En Fee slaapt er nu ook. Drukke bedoeling maar erg gezellig. En ik vind het heerlijk wakker worden als die oogjes open gaan en ze beginnen te lachen als ze je zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |