Die saamhorigheid bij grote rampen/aanslagen is altijd goed om te zien.quote:Op zondag 22 september 2013 17:30 schreef elvy het volgende:
Heel mooi om te zien hoe deze situatie het land lijkt te verenigen.
Helaas blijft dat vaak niet lang hangen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Individual het volgende:
Die saamhorigheid bij grote rampen/aanslagen is altijd goed om te zien.
Aotearoa nummer 2 qua vriendelijkheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Malta in de top 5 van veiligste landen, en op nummer 7 overall
Ben net terug in Australië na vier weken Nederland en het is helaas weer pijnlijk duidelijk...quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:13 schreef Shivo het volgende:
Niet gedacht dat Australie duurder zou zijn dan de VS.
*dan de VS*quote:Op maandag 7 oktober 2013 04:46 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Ben net terug in Australië na vier weken Nederland en het is helaas weer pijnlijk duidelijk...
NZ is in veel opzichten ook duurder dan Nderland, zeker als je het gemiddelde inkomen er tegenover steltquote:Op maandag 7 oktober 2013 06:46 schreef OzBunyip het volgende:
Veel duurder dan de VS, duurder dan NL, zo duidelijk?
dan valt het wel mee, laat ik het zo zeggen., met mijn inkomen als bedrijfsleider kan ik hier prima rondkomen maar met een gewoon "fabrieksloontje" is het zeker geen vetpot en ben je in mijn ogen slechter af dan in Nederlandquote:
Ah, m'n vorige en m'n huidige gastland in de top tien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:43 schreef Individual het volgende:
Rood is duurst
[ afbeelding ]
Fogelland is niet goedkoop.
..maar wel veilig hoewel Japan nog veiliger lijkt:
Groenst is veiligst
[ afbeelding ]
http://www.kimeshan.com/2(...)-friendly-countries/
Hier klopt echt niets van. Brazilie is hartstikke duur (Rio is duurder dan Parijs). Chili is ook duur, zeker duurder dan Argentinie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:43 schreef Individual het volgende:
Rood is duurst
[ afbeelding ]
Fogelland is niet goedkoop.
..maar wel veilig hoewel Japan nog veiliger lijkt:
Groenst is veiligst
[ afbeelding ]
http://www.kimeshan.com/2(...)-friendly-countries/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |