Was het ook!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, ben mezelf beetje gek aan het maken maar het lijkt me dan een ks worden omdat Pino dan echt wel de magische 4 kilo gepasseerd is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:24 schreef Jipster het volgende:
Oe dat is ook speciaal nobono!
Spewey succes, hoop ook op een datum. Zou die geplande ks dan pas met 39 wk plaatsvinden?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:27 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Was het ook!!!Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...
@Spew succes![]()
Dat was nog wel een issue en nee we zijn niet zo vermogend dat we dat voor hun kunnen betalen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat leukmaar hoe doe je dat met alle gasten dan? Ik neem aan dat je geen pot geld hebt staan om voor iedereen vlucht en verblijf te betalen...
Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.quote:
*lurker breekt in*quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik vind het nog te vroeg om het te vertellen, en daarbij, als ik het ga vertellen dan eerst aan mijn ouders en schoonouders.
Ergens wil ik eerst de 1e echo afwachten maar dat duurt nog zo lang
Ik zou zeggen, doe het rustig aan, neem eerst de tijd om zelf aan het idee te wennenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja, is wel een hele goede vriendinEn een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*
Oke, ik ga even eendoen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had
Wij hebben het gewoon verteld in de volgorde van wanneer-we-wie-zagenquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Ja, is wel een hele goede vriendinEn een die ook haar mond wel zal houden in de rest van de vriendengroep. Ik vind het sowieso al lastig dat hele vertellen, wie van m'n ouders eerst, wanneer zie ik m'n schoonouders, broers/zussen e.d. *zucht*
Oke, ik ga even eendoen om een plan-de-campagne te bedenken. Verder ben ik vooral heel blij hoor, maar er komen opeens allemaal dingen op me af waar ik nog niet over nagedacht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |