Julis is ook goed in het verbergen van jaloezie.quote:
Jinxed it! Nu gaan ze binnenkort uit elkaarquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
zarGon en Julis lijken mij echt zo'n voorbeeld relatie.
Ahw, dat is lief.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ne bilim jullie komen zo stabiel over.
Dat is positief hoooor.
Hmmmm. Enteresan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julis is ook goed in het verbergen van jaloezie.
Merk/hoor het veel later pas, maar dat zal denk ik meer aan mijn mannelijke genen liggen, subtiele signaaltjes zien wij niet zo snel.
Had jij niet iemand?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Jinxed it! Nu gaan ze binnenkort uit elkaar
Waarom houden Turkse vrouwen eigenlijk zo van dramaquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julis is ook goed in het verbergen van jaloezie.
Merk/hoor het veel later pas, maar dat zal denk ik meer aan mijn mannelijke genen liggen, subtiele signaaltjes zien wij niet zo snel.
Hmm, je bent één van de weinige dan vind ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo drama?Juist omdat we niet van drama houden verbergen we het. Ik dan.
Precies. En Yavuz kwam er later achter dat ik jaloers was, omdat hij er zelf naar vroeg (ben je wel eens jaloers geweest?).quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo drama?Juist omdat we niet van drama houden verbergen we het. Ik dan.
Oh Julis jij dramaqueen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Precies. En Yavuz kwam er later achter dat ik jaloers was, omdat hij er zelf naar vroeg (ben je wel eens jaloers geweest?).
Hormoontjes eh.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom houden Turkse vrouwen eigenlijk zo van drama? Heb jij daar een verklaring voor? Zou het komen door al die series..?
Het was een vraag aan zarGon, vandaar. Zijn analyses lezen weg als een spannende misdaadthriller.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
@Che
Check wie je hebt gequote en wat hij zei.
Ik hou het algemeen: 'internet'. En als ze dan doorvragen, maak ik er een verhaaltje van over MSN/WLM en dan afspreken en zo.quote:
Via msn. Via via. (Zo is het ook min of meer gegaan)quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:07 schreef xminator het volgende:
ZG en Julis, als gevraagd wordt: hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Wat is dan jullie reactie? Hoe leggen jullie het uit
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:53 schreef xminator het volgende:
Jaloezie in een bepaalde mate is goed en hartstikke normaal naar mijn mening. Als er totaal geen jaloezie is, vraag ik me af of er wel liefde is..
Opmerking als in 'ja, zij is wel mooi' of 'gözüne cıkarırım'?quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:08 schreef Julis het volgende:
Oh, en ik zie Yavuz wel eens naar vrouwen kijken hoor. Vaak zeg ik er niets over. Alleen als het me heel erg opvalt kijk ik met hem mee en maak ik er ook een opmerking over..
quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Opmerking als in 'ja, zij is wel mooi' of 'gözüne cıkarırım'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |