Niet?quote:
Onbekend op dit momentquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Iedereen hier heeft een vriend of vriendin, toch?
quote:
Oh, zarGonquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet?
Niet verbaasd hoor. Ik zie zarGon ook niet zo snel de jaloerse vriend uithangen om eerlijk te zijn.
Jij hebt er nog een??quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, zarGon. Ja, hij wel af en toe.
Geen idee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:52 schreef Che_ het volgende:
Wanneer mag je je elkaar vriend/vriendin noemen
Wanneer je je ernaar gedraagt denk ik.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:52 schreef Che_ het volgende:
Nadat je hebt gevraagd wil je mijn vriendin zijn en een positief antwoord hebt ontvangen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:52 schreef Che_ het volgende:
Jaloezie vind ik goed, zolang het gezonde jaloezie is. Op het moment dat het richting het ziekelijke of onderdrukkende gaat, is het ongezond en daarmee ook ongewenst.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet?
Niet verbaasd hoor. Ik zie zarGon ook niet zo snel de jaloerse vriend uithangen om eerlijk te zijn.
Wanneer er een wederzijds akkoord is dat je elkanders vriend/vriendin bent. En dat merk je dus ook echt wel heur.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:52 schreef Che_ het volgende:
Zo ken ik er nog één.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben heel jaloers denk ik. Maar veelste trots om het te laten merken.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:56 schreef Bortecinem het volgende:
zarGon en Julis lijken mij echt zo'n voorbeeld relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |