Geen TT: Apple puntjes?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je kwoot ook een beet raar
Oh ja heksen houden van donker ...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Hier prima FANN, al mag die zon nu wel ff van mij op vakantie, ik verlang naar de herfst en de winter
Alleen wordt het 's avonds dan weer een beetje koud om te lopen, maar ik heb kaplaarzenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Hier prima FANN, al mag die zon nu wel ff van mij op vakantie, ik verlang naar de herfst en de winter
En een winterjas...quote:Op donderdag 5 september 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen wordt het 's avonds dan weer een beetje koud om te lopen, maar ik heb kaplaarzen
Niet in de TT en ik kan het nietquote:Op donderdag 5 september 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan
Ik vond je er prima uitzien Fann..quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was wel een beetje te sexy voor die meet die kaplaarzen toch?
dan kopieer je die ë van mij toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:01 schreef APK het volgende:
Whehehe.
Maar als ik dat in de TT ga zetten gaat het volgens mij fout
ALT 139 doet het gewoon in de TTquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan kopieer je die ë van mij toch?
Of gaat dat ook niet?
asciiquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat geflikt hebt maar
Ik zou er graag aan denken, maar zal ik dat maar niet doen ... Binnenkort vakantie en dan ben ik bijna alleen maar in vrouwelijk gezelschap ... Wie weet hossel ik nog watquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ik écht mijn best ga doen![]()
En daarna bij Heks op de borrel, het lijkt wel een Gatequote:Op vrijdag 6 september 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort vakantie en dan ben ik bijna alleen maar in vrouwelijk gezelschap ... Wie weet hossel ik nog wat
hosselgate?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En daarna bij Heks op de borrel, het lijkt wel een Gate
Nog niet, maar het is natuurlijk wel vrijdagquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, druk maar goed![]()
Is er al oorlog?
Waar...? Ik volg het nieuws ook niet zo op de voet meer ..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, druk maar goed![]()
Is er al oorlog?
daarom kom ik ook even bijlezenquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar het is natuurlijk wel vrijdag
maakt niet uit waarquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar...? Ik volg het nieuws ook niet zo op de voet meer ..
nou, ik las anders echt wel verontrustende berichten hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je heel snel klaar, jij nelricht
Weinig gebeurt hier inderdaad...quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ... mijn aankomende vakantie?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, ik las anders echt wel verontrustende berichten hoor
Echt?! Doe eens een linkjequote:Op vrijdag 6 september 2013 21:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, ik las anders echt wel verontrustende berichten hoor
wat, een rel?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals ... mijn aankomende vakantie?
quote:
Wie weet ga ik ooit een Fok-reisje doen met een select gezelschap... Wel met zeer beperkte inschrijving...quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
Wie weet ga ik ooit een Fok-reisje doen met een select gezelschap... Wel met zeer beperkte inschrijving...
Jij trekt het gelijk de commercie in ... Hossel of de mossel ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuk programma voor op tv met die RTL-neger als presentator
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij trekt het gelijk de commercie in ... Hossel of de mossel ?
Gaat lekker..quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Hussen met je neus ertussen
En dan naar Benidorm?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat lekker..
Happy en Fappy Bastards
sp3c?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuk programma voor op tv met die RTL-neger als presentator
Met wie ga je cammen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Komende week die richting op... Neem mn cam mee
Ik heb wel eens een foto van hem gezienquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
In mijn gedachten ziet hij er idd zo uit
Met jouw Fannquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met wie ga je cammen?
Onpersoonlijk cammen? Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Met jouw Fann![]()
Ik ben op vakantie en neem een cam mee.. Probeer het zo onpersoonlijk mogelijk te houden ..
Als dat over mij is ...? Dank Fann, ik ben het ook nog eensquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto van hem gezienziet er wel aardig uit...
Lijkt mij ook wel hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto van hem gezienziet er wel aardig uit...
Niemand in beeld...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Onpersoonlijk cammen? Hoe doe je dat?
Nee ging over die negert, maar jij ziet er ook wel aardig uit hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat over mij is ...? Dank Fann, ik ben het ook nog eens
Ik heb nog niet gekeken, maar het was alleen haartrans, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
volgens mij heeft Ronald de Boer zijn ogen laten liften maar dat terzijde...
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel hoor
FANN, jij als doorgedraaide grasvreter: Wat vind jij van deze?
LIF / Waar oude kleding het beste kwijt (liefst nog geld ervoor terug)?
Weet je zeker dat het Ronald was of Frank? Warschijnlijk een combi deal ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:37 schreef sacha het volgende:
volgens mij heeft Ronald de Boer zijn ogen laten liften maar dat terzijde...
Ik dacht zoiets, maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
In mijn gedachten ziet hij er idd zo uit
Nu je dat haar noemt... Hij had wel een net kuifje met haar naar (voor ons dan) rechts...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar het was alleen haartrans, toch?
Nou zoiets was het wel geloof ikquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets, maar dat zal wel niet![]()
[ afbeelding ]
En ik denk ook niet dat hij dat moet willen als ik naar de laatste foto van deze dude kijk.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
doorgedraaide grasvreter
![]()
Zou jij echt kleding op MP zetten?quote:Nah... ik denk als de kleding er nog netjes uitziet op MP zetten, de rest naar de kringloop of
in de zak van Max, als die nog bestaanof als poetslap gebruiken
lekkere negert alertquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik denk ook niet dat hij dat moet willen als ik naar de laatste foto van deze dude kijk.
Die komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik wel eens gedaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Zou jij echt kleding op MP zetten?
daar weet ik nou weer niets vanquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar het was alleen haartrans, toch?
Ik zag gisteren bij DWDD een voorstukje van College Tour (naam kan enigszins verschillen, ik moet de opname nog kijken) waar Ronald zei transplantaatjes te hebben, terwijl Frank zei vooralsnog wel zonder door het leven te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu je dat haar noemt... Hij had wel een net kuifje met haar naar (voor ons dan) rechts...
Volume viel me op ...
Gadverdamme, weet je wel dat je dan al het slechte karma van die kansloze MP-verkopers er gratis bijkrijgt als je die shit gaat dragen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaanen gekocht ook
Mijn vrouw is verslaafd aan CSI. Daarvan dus.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk jij vast weleens CSI Las Vegas.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Gadverdamme, weet je wel dat je dan al het slechte karma van die kansloze MP-verkopers er gratis bijkrijgt als je die shit gaat dragen?
Ronald hang meestal mooie verhalen en experimenten op.... Frank heeft vaak de meest extreme vreemde dieren bij zich... Beide zijn Topquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij DWDD een voorstukje van College Tour (naam kan enigszins verschillen, ik moet de opname nog kijken) waar Ronald zei transplantaatjes te hebben, terwijl Frank zei vooralsnog wel zonder door het leven te kunnen gaan.
Whehehe.
Ready voor vage reply
Mijn man ook, zelf vind ik CSI Miami de beste.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is verslaafd aan CSI. Daarvan dus.
Geen idee .. Moet ik er statistieken op na gaan houden?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chuf? Hoe vaak lukt zo'n hossel nou eigenlijk?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ronald hang meestal mooie verhalen en experimenten op.... Frank heeft vaak de meest extreme vreemde dieren bij zich... Beide zijn Top
Dat doe je niet?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. Moet ik er statistieken op na gaan houden?
Nou gewoon een schatting?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. Moet ik er statistieken op na gaan houden?
We willen het gewoon weten voor de statistieken enzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, wil je er in voorkomen ? Moet ik een sheetje bij gaan houden over wel of niet gelukt ...
Wat jij wilt. Misschien wel handig, dan kan je er tenminste mee stoppen als de resultaten heel slecht uitvallen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik een sheetje bij gaan houden over wel of niet gelukt ...
ik kreeg vannacht een telefoontje van Maxima over hoe het met de Postbode gaatquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een paar weken gelden over Ronald de Boer gedroomd of eigenlijk over zijn vriendin.
We waren bij de diplomauitreiking van mijn dochter en daar waren zij ook, was wel vreemd want het was in een bioscoop met van die klapstoelen. Maar het geval wilde dat het nogal druk was en de vriendin van Ronald bij mij in mijn bioscoopstoel kwam zitten en dat vond ik niet zo leuk, maar ik durfde er niets van te zeggen![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg vannacht een telefoontje van Maxima over hoe het met de Postbode gaat
Wil je dan wel of niet op het sheetje.. Wat zijn de normen om punten te krijgen? Meestal hossel ik toch... Of dat ik dan een positieve reactie krijg .. punt? Ik vind het een moeilijk te meten onderwerkquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Misschien wel handig, dan kan je er tenminste mee stoppen als de resultaten heel slecht uitvallen.
Fijn dat ze daar even over beltquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik heb gezoend met Peter RRRRRRRRRRR de Vriesquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat ze daar even over belt![]()
Mijn zus heeft weleens gedroomd dat ze vreemdging...... Met Willem Alexander
Ze wou van dr design postzak af?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat was nog voordat ik jou had ontmoet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe vaak met mij ? Wan t nu weet ik niet of ik het nog leuk vind....
Nee ik wil niet op je sheetjequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dan wel of niet op het sheetje.. Wat zijn de normen om punten te krijgen? Meestal hossel ik toch... Of dat ik dan een positieve reactie krijg .. punt? Ik vind het een moeilijk te meten onderwerk
Wie Maxima of je zus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat ze daar even over belt![]()
Mijn zus heeft weleens gedroomd dat ze vreemdging...... Met Willem Alexander
Gewoon Excel-sheetje met slagingspercentage.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dan wel of niet op het sheetje.. Wat zijn de normen om punten te krijgen? Meestal hossel ik toch... Of dat ik dan een positieve reactie krijg .. punt? Ik vind het een moeilijk te meten onderwerk
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb gezoend met Peter RRRRRRRRRRR de Vries
Nou ja, die man is vrijgezel Deesquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik wil niet op je sheetje![]()
Ze belt/appt/mailt nog een keer = 1 punt
Een tweede date = 2 punten
Sex = 3 punten
Zoiets?
Maxima zal niet vreemdgaan met WA, denk je wel?quote:
Om eerlijk te zijn hossel ik gewoon liever , dan om daar statistieken over bij te houden..quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik wil niet op je sheetje![]()
Ze belt/appt/mailt nog een keer = 1 punt
Een tweede date = 2 punten
Sex = 3 punten
Zoiets?
Daarom juist interessant om je resultaten in kaart te brengenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, die man is vrijgezel Deesen volgens mij wil Chuf best gewoon een leuke vriendin
ofzo, zo gek is dat nou ook weer niet, alleen hij pakt het een beetje verkeerd aan denk ik
Die Donald is niet dezelfde als in m n UI?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij hebt toch ook weleens over mijn Donald gedroomd? Iets met een viking ofzo?
Zelf weten hoor, ik hou wel van cijfertjes en statistiekenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hossel ik gewoon liever , dan om daar statistieken over bij te houden..
ja, maar daar heb ik niet mee gezoend hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jij hebt toch ook weleens over mijn Donald gedroomd? Iets met een viking ofzo?
Donald is mijn man, gezien mijn UIquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Donald is niet dezelfde als in m n UI?
HozzelSkilzz =/= ExcelskilSzzquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom juist interessant om je resultaten in kaart te brengen
Ik zeg niet dat je met hem gezoend hebt, maar over hem gedroomd hebtquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik niet mee gezoend hoor, die kwam jou van de meet afhalen en toen
zij ik, is dan Donald?![]()
![]()
![]()
![]()
En jij zei, jahaaaaaaen hij stond met de auto te wachten buitenn toen zei jij
ga maar naar huisik loop wel, want wij gingen niet mee met de rest maar alleen op stap
![]()
Zo was het en niet anders
Geweldig toch?quote:
OMG.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe wat te drinken pakken, die pepertjes brandden mijn bek uit![]()
Wat is een vriendin ..? Ik beschouw jullie inmiddels als een soort vriendin.. Maar je bedoelt een vriendin voor een relatie .... Waar gaat het fout Dees... Expert kun je jezelf niet noemen btwquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, die man is vrijgezel Deesen volgens mij wil Chuf best gewoon een leuke vriendin
ofzo, zo gek is dat nou ook weer niet, alleen hij pakt het een beetje verkeerd aan denk ik
heb je weer een flesje Fann?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe wat te drinken pakken, die pepertjes brandden mijn bek uit![]()
Zal wel met je werk te maken hebbenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf weten hoor, ik hou wel van cijfertjes en statistieken
Waar gaat wat fout?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is een vriendin ..? Ik beschouw jullie inmiddels als een soort vriendin.. Maar je bedoelt een vriendin voor een relatie .... Waar gaat het fout Dees... Expert kun je jezelf niet noemen btw
OK dan ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik niet mee gezoend hoor, die kwam jou van de meet afhalen en toen
zij ik, is dan Donald?![]()
![]()
![]()
![]()
En jij zei, jahaaaaaaen hij stond met de auto te wachten buitenn toen zei jij
ga maar naar huisik loop wel, want wij gingen niet mee met de rest maar alleen op stap
![]()
Zo was het en niet anders
OK ur mine Daisyquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donald is mijn man, gezien mijn UI
Ben je ervoor in behandeling geweest?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik droomde in de RLS tijd wel vaker over FOK
Het ging gelukkig vanzelf overquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je ervoor in behandeling geweest?
Nee, daarna ook nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je ervoor in behandeling geweest?
Heet jouw Donald geen Duck?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt
quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt
Die troep zou ik dus nooit slikken, dan maar een ADHD aanval op zijn tijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ritalin nog helpen denk je?
Ik denk averechtsquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou ritalin nog helpen denk je?
Gewoon wat gras roken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die troep zou ik dus nooit slikken, dan maar een ADHD aanval op zijn tijd
Heb je daar dan last van ? Van die aanvallen ?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die troep zou ik dus nooit slikken, dan maar een ADHD aanval op zijn tijd
Neh... misschien soms een beetje drukquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je daar dan last van ? Van die aanvallen ?
Grazen, als FANN zijndequote:Op vrijdag 6 september 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon wat gras roken.![]()
Gedroogde sla schijnt ook te kunnen.![]()
Dat komt door al die kleurstoffen in groente en fruit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... misschien soms een beetje druk
Zou ut?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat komt door al die kleurstoffen in groente en fruit.
Je kunt oranje kanaries krijgen door ze wortels te voeren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ut?Of ik ben gewoon zo, dat kan ook
Niet slecht bedoeld hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En knagenop worteltjes enzo
wat ik dus nooit doe
![]()
maar dat is het beeld geloof ik
Ja dat weer.. Maar vond dat drukke van je wel gezelligquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... misschien soms een beetje druk
Waarom kan dat niet met konijnen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt oranje kanaries krijgen door ze wortels te voeren.
Dat viel nog reuze mee dacht ik toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weer.. Maar vond dat drukke van je wel gezellig
Ja vanwege 1e keerquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat viel nog reuze mee dacht ik toch?Ik hield me nog in
Met mensen kan het wel, zie Sylvie [insert] Ik snap het ook niet smiley [/insert]quote:
Een gezellige BBQ.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vanwege 1e keerNext wordt gewoon cool
Zal ik een serieus iets vertellenquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt oranje kanaries krijgen door ze wortels te voeren.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik een serieus iets vertellen![]()
Eigenlijk is het niet zo leuk maar wel waar gebeurd...
Ik vertel geen onzin.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik een serieus iets vertellen![]()
Eigenlijk is het niet zo leuk maar wel waar gebeurd...
Weet je zeker dat er water in je flesje zit?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
God, ik zit weer op mijn praatstoel
Neh... ik had een heel verhaal over mijn zus, maar snel weer weggehaaldquote:
jazekerquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er water in je flesje zit?
Ah.. dus je weet het...quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had je verhaal al uit de quote gehaald.
Ik vergeet het weer snel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. dus je weet het...
Is dat slechtquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Mijn vader gaf zijn oranje kanarie ook stukjes wortel
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef APK het volgende:
Ik ga de boel weer even verkankeren met YT's
Deze is nogmaals voor WJ, RIP aan de voorbestaanden![]()
Praat gewoon door
Volgens een ex collega uit de Betuwe had zijn opa die truc uitgevonden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Dat heeft toch geen effect?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef Deisyy het volgende:
In deze SC is dat redelijk onschadelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, maar ik moet niet alles op zo'n forum zetten
Het is uiteindelijk een Amerikaanse bioloog, Charles Bennett in San Francisco, die het raadsel opheldert. In de jaren veertig begint hij aan een reeks proeven die aantonen dat niet alleen genen de kleur van een vogel bepalen. Hij voert gele en witte kanaries wortel, en later alleen caroteenolie, en stelt vast dat sommige oranje worden, en andere niet. De verhoudingen waarin dat gebeurt wijzen, net als bij Mendels erwtenplanten, naar een genetische aanleg.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens een ex collega uit de Betuwe had zijn opa die truc uitgevonden.
Geen idee of het klopt.
Mijn vader had een potje met gouden kronen ..quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Jawel dan wordt de kleur dieper oranje.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen effect?
mja. maar over familie enzo moet je niet al te veel vertellen, die kiezen er niet voor dat ik hierquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In deze SC is dat redelijk onschadelijk.
Dat zou ook nog kunnen!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel dan wordt de kleur dieper oranje.
Ook WJ-materiaal!quote:
Deze is Willem Josef oid, komt ook af en toe langsfietsenquote:
Niksquote:
Ow die is nog meer ADHD dan Fann.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
deze is Willem Josef oid, komt ook af en toe langsfietsen
Rel-Marokkaan
Yep, niet belangrijk verder.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat iets achter de schermen?
You whatquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sommige plaatjes zijn voor eeuwig met FOK verbonden hebben jullie dat ook
Ik zat bij dezequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef APK het volgende:
FANN, doe nog eens een volkomen kut waardeloos liedje dat ik niet verwacht en al totaal niet op zit te wachten!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sommige plaatjes zijn voor eeuwig met FOK verbonden hebben jullie dat ook
quote:
Hoppa!quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent aan de beurt
You all have seen the vagabondquote:
Ik geef het een kans.quote:
Ik vind jou muziek niksquote:
Dit is toch niet het Viva forum?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geef het een kans.
Neuh, dat is toch geen vriendelijke vrijdagavondmuziek?
Ik ga dus deze nog een keer doen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
You all have seen the vagabond
As he went singing in the dawn
Without a worry in the world
I've never seen a gipsy who
Could be a gipsy through and through
And have a worry in the world
Chorus:
All merry men are minstrels then
Who keep their troubles locked inside
And don't inflict them on the world
Isn't there something to be said
For leaving your troubles home in bed
And never taking them to the road
The sailor cruising into town
Is not afraid to be a clown
No cowboy with an ounce of pride
Will mount his horse and ride
And have a worry in the world
(Chorus)
If I must love then let me love
As thought I've never loved before
If I must go then let me go
And only gently close the door
(Chorus)
Yes I've got troubles of my own
I'll try to solve them all alone
I won't inflict them on the world
Gewoon doordraaien !quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is toch niet het Viva forum?
Ik heb hem opgeslagenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga dus deze nog een keer doen.
/Dagboek
Neuh, maar ik mag vage hippies met kutmuziek toch wel gewoon weer naar bed schoppen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is toch niet het Viva forum?
Right-O, dat vond ik ook kut.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind jou muziek niks![]()
Maar dat geeft niet![]()
Ik ben helegaar geen hippie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar ik mag vage hippies met kutmuziek toch wel gewoon weer naar bed schoppen?
BTW, het bed stinkt,
Gooi de de bedcovers een keertje in de wasmachine
Ik heb geen enkel account ooit gemaakt op online social media, ben ik nu zielig?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:31 schreef APK het volgende:
Best wel sociaal zielig als je elke keer dit topic in je AT krijgt
En dat heb ik het over -like, online sociaal zielig-
Ik vind dat een beetje 'drugsmuziek'quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben helegaar geen hippie.![]()
Houd wel van vage muziek.![]()
Ik hoop het niet want ik zit in dezelfde boot en we zinken vooralsnog nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel account ooit gemaakt op online social media, ben ik nu zielig?
De drugsmuziek uit de jaren 60 is mainstream inmiddels en die uit de jaren 70 ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje 'drugsmuziek'
Niks mis mee, maar een beetje te speedy voor mij
Then again, FOK! is ook zo'n platformquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel account ooit gemaakt op online social media, ben ik nu zielig?
Alleen op het forum, daar zit ik al aardig lang en nog eerder op wat minder legale.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Then again, FOK! is ook zo'n platform
I Knowquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
De drugsmuziek uit de jaren 60 is mainstream inmiddels en die uit de jaren 70 ook.
Ja die is vet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:42 schreef APK het volgende:
deze was volgens mij eerder gepost deze week![]()
Negers!quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij de rel gevonden? Ik namelijk niet
vind ik een leuk liedjequote:Op zaterdag 7 september 2013 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Right-O, dat vond ik ook kut.
Wat was dat joh?
Ik weet een leuk kadootje voor je vrouwquote:
32 minuten en nu ben ik er gaar vanquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik luister al 10 minuten naar deze, maar die is eigenlijk ook wel![]()
Als je daar een plakkie spacecake bij eet ga je flippen
even niet mee spelen wil nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben vergeten hoe je het kleiner kunt maken ....
Ik zal het ook niet weten Suf..............en ik verwachte vanavond een foto van de lucht, die was echt mooi helblauw met oranje en witte wolkjes........quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben vergeten hoe je het kleiner kunt maken ....
Jij bent vast de slimste thuis Sas , maar altijd lastig elke keer als ik aan je denkquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:19 schreef sacha het volgende:
[..]
even niet mee spelen wil nog wel eens helpen
Komt zo iets aan ...quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zal het ook niet weten Suf..............en ik verwachte vanavond een foto van de lucht, die was echt mooi helblauw met oranje en witte wolkjes........
jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent vast de slimste thuis Sas , maar altijd lastig elke keer als ik aan je denk
Mooi, die sla ik ff op, die lucht had ik ookquote:
Ik heb ook nog ergens een mooie winter impressie van een paar jaar geleden om je weer ff af te koelen ...quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi, die sla ik ff op, die lucht had ik ookdank je wel.
Ik heb er nog veel meer hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi, die sla ik ff op, die lucht had ik ookdank je wel.
ook mooi, ja hou van de herfst en de winter, je kan me niet blijer maken met een dik pak sneeuwquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een mooie winter impressie van een paar jaar geleden om je weer ff af te koelen ...
found it
[ afbeelding ]
Ga ik jou een keer vet inpeperen met verse sneeuw komende winterquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook mooi, ja hou van de herfst en de winter, je kan me niet blijer maken met een dik pak sneeuw
Maar eerst eens ontmoeten na mn vakantie ...quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ik jou een keer vet inpeperen met verse sneeuw komende winter
Een helehoop artiesten .... Bijna meer dan er gasten kunnen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |