wij praten hier eigenlijk over van alles.quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd Tjacka
WTF is up met die joppieburger bij de Mac?quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Tjacka het volgende:
kan er even een goede discussie worden gestart
BNW / 9/11 #71: staged or not staged that is the question!!quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd Tjacka
dat is dus net een punt die je niet moest starten want de mac is onderdeel van de illuminatiequote:Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF is up met die joppieburger bij de Mac?
Priceless.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
BNW / 9/11 #71: staged or not staged that is the question!!
begin hier maar mee hap
Kolere. Ik zit vaak mis.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is dus net een punt die je niet moest starten want de mac is onderdeel van de illuminatie
Kensersmerig man.quote:
Tweede post van Lambiekje, nuff said. Ik ben weer weg.quote:Op zondag 8 september 2013 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
BNW / 9/11 #71: staged or not staged that is the question!!
begin hier maar mee hap
Ik had net een cheeseburger van BK op. Die was vies.quote:
Whopper vind ik wel lekker op zijn tijd. Ik had vrijdagavond wok-to-go gehaald op Rotterdam CS, dat was me pas smerigquote:Op zondag 8 september 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Tweede post van Lambiekje, nuff said. Ik ben weer weg.
[..]
Ik had net een cheeseburger van BK op. Die was vies.
Je moet geen vlees nemen. Alleen kip of vis.quote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Whopper vind ik wel lekker op zijn tijd. Ik had vrijdagavond wok-to-go gehaald op Rotterdam CS, dat was me pas smerig
quote:
Jekanjermoederquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is erg fijn voor je Caland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |