abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:27:29 #76
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_131124334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef F1978 het volgende:

[..]

Ja, ok....maar dan is die fetish natuurlijk dus minder belangrijk voor jou, dan bv plas of poepseks voor sommigen, als zij alleen daarvan houden, wordt het lastig lijkt mij...
true :)
You only live once, but if you do it well, once will be enough
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:19:11 #77
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_131125633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ben je homofoob ofzo? Je stopt hem erin bij je vriendin, het is niet dat jezelf een vuist in je kont krijgt.
Als je verder had gelezen dan ging het over de kont van een vrouw. En nee daar gaat die van mij niet in..
Als andere mensen het lekker vinden; prima.
pi_131382654
Weet je zeker dat die persoon serieus was? Ik weet dat poepsex bestaat etc., maar wat ik wil zeggen is dat ik zelf ook zo vaak een (geloofwaardig) onzinverhaal kan vertellen aan mensen, gewoon omdat de reacties leuk om te zien zijn. Ik zal in de meeste gevallen de personen tegen wie ik zoiets vertel toch niet meer zien in mijn leven, en je kan altijd nog zeggen: 'Grapje'. :')
pi_131489386
Lijkt me meestal andersom Xhomas :-) .... Dat mensen de waarheid vertellen en als ze zien dat mensen dan verschrikt en smerig gaan kijken, snel 'GRAPJE' zeggen ;-) !

Maar er zijn bergen mensen die er opgewonden van raken... Kijk maar eens wat er op bijvoorbeeld FTD van voorbij komt! Ze maken niet al die films omdat er 15 mensen in geïnteresseerd zijn...

Of het invloed heeft op je relatie is afhankelijk van het feit hoe belangrijk de fetisj voor jezelf is. Een fantasie is daarmee ook heel iets anders dan een fetisj natuurlijk :-P .... Maar als het je intrigeert, kun je ermee omgaan.

Als je er de hele dag door naar verlangt gaat het wel een negatieve rol spelen in je relatie lijkt me...
It is not a bug, it is a feature!
pi_131711735
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:

Dat jij het vies en ranzig vind wil niet gelijk zeggen dat iemand die dat niet vind gelijk gestoord is hè.
Nou...die vlieger gaat hier niet op want dit is gewoon maatschappelijk niet normaal.
Je rondwentelen/bedienen o.i.d. in de ontlasting van iemand(jezelf) is niet normaal of menselijk, het is gewoon raar en smerig. Dan is er iets niet in orde daar in je bovenkamer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2013 16:39:12 ]
pi_131712048
quote:
15s.gif Op maandag 30 september 2013 16:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou...die vlieger gaat hier niet op want dit is gewoon maatschappelijk niet normaal.
Je rondwentelen/bedienen o.i.d. in de ontlasting van iemand(jezelf) is niet normaal of menselijk, het is gewoon raar en smerig. Dan is er iets niet in orde daar in je bovenkamer.
Dus jij vindt dat een bepaalde voorkeur voor iets (in dit geval poepseks) bepaald of iemand wel of niet geestelijk in orde is? Dat het niet jou ding is, prima, maar het heeft werkelijk waar niets te maken met iemands geestelijke gesteldheid. Maar goed, je mag het vinden hoor, er zijn ook nog een hoop mensen die denken dat homoseksualiteit een ziekte is, dat is eigenlijk nog erger.
pi_131712991
Vind ik niet per definitie erger hoor...

Wat mij betreft gaat het om wat de Engelsen 'mutual consent' noemen...

Wat ik ziek vind is alles met dieren en kinderen, die hebben vaak geen stem in het geheel...

Ik vind het alles behalve smakelijk klinken maar ik kan me niet voorstellen dat die drollen er bezwaar tegen hebben...

Verder is het ieder zijn meug!
It is not a bug, it is a feature!
pi_131724581
quote:
15s.gif Op maandag 30 september 2013 16:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

je pik in baarmoederslijmvlies duwen en je zaad erin loodsen klinkt wel fris natuurlijk :')
Mij ook niet gezien om uitwerpselen met sex te combineren maar moet er nou altijd meteen zo veroordelend gereageerd worden? Jij vindt het niet normaal maar dat maakt het nog geen feit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')