Ik vraag me weleens af hoe ze die afwijking gekregen hebben, wat is er bij hun anders gegaan dat ze zo zijn geworden.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef Uiltje90 het volgende:
bijzonder inderdaad.. ik moet er zelf ook niet aan denkenooit is bij spuiten en slikken een sm meesteres gezien (volgens mij ging Filemon daar op bezoek) en zij vertelde dus dat inderdaad veel mannen zich graag lenen als menselijk toilet, maar dit niet aan hun vriendin/vrouw durven te zeggen en daarvoor dus naar haar komen..
nouja zo zou ik het niet direct willen zeggen haha.. blijkbaar is het gewoon een fetisj en daar zijn er nog veeeeeel meer van, ook nog veeel meer bijzondere fetisjes :p en niet iedereen met een fetisj heeft een afwijking tochquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:51 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af hoe ze die afwijking gekregen hebben, wat is er bij hun anders gegaan dat ze zo zijn geworden.
Ja, was overdreven gezegd idd van mij, maar je snapte mijn puntquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:00 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nouja zo zou ik het niet direct willen zeggen haha.. blijkbaar is het gewoon een fetisj en daar zijn er nog veeeeeel meer van, ook nog veeel meer bijzondere fetisjes :p en niet iedereen met een fetisj heeft een afwijking tochde een word alleen beter geaccepteerd dan de ander
dat is heel persoonlijk voor iedereen denk ik. Al zou ik het wel heel zwart vinden om direct de relatie te verbreken. Dat zou ik idd niet zomaar doen. Als je zielsveel van iemand houd kun je het iig bespreken lijkt mijquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, was overdreven gezegd idd van mij, maar je snapte mijn punt
Maarja als je een partner hebt die bv vooral van plasseks zou houden op seksgebied en je zou zielsveel van diegene houden, wat ga je dan doen, saaie seks beleven met diegene, of stoppen met diegene uiteindelijk, want dat doe je ook niet zomaar lijkt mij ?
Ja, maar bespreken alleen heeft weinig zin ,aangezien diegene er sowieso al erg van houdt...dus de keus is vooral, niet doen, of wel doen ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat is heel persoonlijk voor iedereen denk ik. Al zou ik het wel heel zwart vinden om direct de relatie te verbreken. Dat zou ik idd niet zomaar doen. Als je zielsveel van iemand houd kun je het iig bespreken lijkt mij
dat is ook zo ja. Maar als je het niet wil kun je dat toch bespreken? je geeft dan gewoon je grens aan denk ik.. maar dat hoeft hopelijk niet meteen het einde van je relatie te betekenenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, maar bespreken alleen heeft weinig zin ,aangezien diegene er sowieso al erg van houdt...dus de keus is vooral, niet doen, of wel doen ?
Dat is maar de vraag natuurlijk, als diegene zijn of haar behoefte bij een partner niet kwijt kan, dan kan dat een behoorlijke last veroorzaken op de relatie, seks is toch voor best een groot deel belangrijk in een relatie...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat is ook zo ja. Maar als je het niet wil kun je dat toch bespreken? je geeft dan gewoon je grens aan denk ik.. maar dat hoeft hopelijk niet meteen het einde van je relatie te betekenen
Als je goed spoelt is er aan anaal niets vies aan. Er hoeft wel niemand over me te schijten want dan ga ik over m'n nek.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:02 schreef Coco24 het volgende:
[..]
Anale seks is ook smerig. Maar tegenwoordig kijken mannen je raar aan als je dat niet doet. Soms moet je consessies doen, maar poepseks gaat echt te ver
Ben je homofoob ofzo? Je stopt hem erin bij je vriendin, het is niet dat jezelf een vuist in je kont krijgt.quote:
ook dat kan allemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag natuurlijk, als diegene zijn of haar behoefte bij een partner niet kwijt kan, dan kan dat een behoorlijke last veroorzaken op de relatie, seks is toch voor best een groot deel belangrijk in een relatie...
En je hebt maar zo kans dat diegene het dan ergens anders gaat zoeken, en bij vreemdgaan is het sowieso al voorbij dan natuurlijk.
Ja, ok....maar dan is die fetish natuurlijk dus minder belangrijk voor jou, dan bv plas of poepseks voor sommigen, als zij alleen daarvan houden, wordt het lastig lijkt mij...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ook dat kan allemaal natuurlijkkan 2 kanten op. Ik heb zelf ook een bepaalde fetisj waarvan ik weet dat mijn partner er niet voor zou open staan, maar ik ben tevreden met wat hij mij geeft in bed en zou het niet in mijn hoofd halen om het buiten de deur te zoeken. Daarvoor ben ik te gek op mijn vent
Maargoed.. dat is ook weer voor ieder persoon verschillend natuurlijk
truequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ok....maar dan is die fetish natuurlijk dus minder belangrijk voor jou, dan bv plas of poepseks voor sommigen, als zij alleen daarvan houden, wordt het lastig lijkt mij...
Als je verder had gelezen dan ging het over de kont van een vrouw. En nee daar gaat die van mij niet in..quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ben je homofoob ofzo? Je stopt hem erin bij je vriendin, het is niet dat jezelf een vuist in je kont krijgt.
Nou...die vlieger gaat hier niet op want dit is gewoon maatschappelijk niet normaal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat jij het vies en ranzig vind wil niet gelijk zeggen dat iemand die dat niet vind gelijk gestoord is hè.
Dus jij vindt dat een bepaalde voorkeur voor iets (in dit geval poepseks) bepaald of iemand wel of niet geestelijk in orde is? Dat het niet jou ding is, prima, maar het heeft werkelijk waar niets te maken met iemands geestelijke gesteldheid. Maar goed, je mag het vinden hoor, er zijn ook nog een hoop mensen die denken dat homoseksualiteit een ziekte is, dat is eigenlijk nog erger.quote:Op maandag 30 september 2013 16:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou...die vlieger gaat hier niet op want dit is gewoon maatschappelijk niet normaal.
Je rondwentelen/bedienen o.i.d. in de ontlasting van iemand(jezelf) is niet normaal of menselijk, het is gewoon raar en smerig. Dan is er iets niet in orde daar in je bovenkamer.
je pik in baarmoederslijmvlies duwen en je zaad erin loodsen klinkt wel fris natuurlijkquote:Op maandag 30 september 2013 16:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou...die vlieger gaat hier niet op want dit is gewoon maatschappelijk niet normaal.
Je rondwentelen/bedienen o.i.d. in de ontlasting van iemand(jezelf) is niet normaal of menselijk, het is gewoon raar en smerig. Dan is er iets niet in orde daar in je bovenkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |