Sommige mensen zijn een beetje speciaal...quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:13 schreef amaranta het volgende:
en hij straalde uit naar rechts? ik dacht dat dat hart gerelateerde zaken naar links uitstraalden
quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:13 schreef amaranta het volgende:
en hij straalde uit naar rechts? ik dacht dat dat hart gerelateerde zaken naar links uitstraalden
haar vader had dezelfde speciale afwijkingquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje speciaal...
wel goed gezetquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:39 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Deze was hier uiteraard al lang gepost, maar wtf
[ afbeelding ]
Sonja Silva, ben jij dit?quote:Op zaterdag 7 september 2013 08:13 schreef Ceviche het volgende:
Op het profiel van Karin:
[..]
Oppassen voor de neppe waarheid dus!
Inmiddels heeft ze ook tinnitus, is ze aan een kant doof, heeft ze een evenwichtstoornis en een
'Hardritmestoornis'.
De lijst wordt steeds langer
Kijk-mij-aan-liefdadigheid-doenquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef DroogDok het volgende:
Waarom moet dit openbaar? Sommige mensen snappen priveberichten niet helemaal denk ik:
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op zaterdag 7 september 2013 08:18 schreef JackLucifer het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor Karin-ergernissen? Vind het een beetje eentonig worden
Komen jullie dan zelf met andere ergernissen......quote:
dat doe ik ook regelmatig!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:04 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Komen jullie dan zelf met andere ergernissen......
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, vind Karin wel leuk
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, vind Karin wel leuk
Je kan nog wel steeds haar foto's bekijken met haar geweldige commentaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dat Cornelia er een beetje klaar mee is, Karin post zoveel plaatjes je kunt niet bij elk plaatje 'dat is mooie' reageren. Jammer dat Cornelia haar profiel heeft afgeschermd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |