Gezellig met z'n allen in een anti-kraakpandquote:Op donderdag 5 september 2013 22:07 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Vast hele sites met dit genre. Ik zoek er maar niet naar, anders eindig ik in een goedkoop flatje, net genoeg geld verdienende voor een maand huur, internet en geblikt eten, de hele dag dit soort onzin spelende.
Als het goed is duurt het 5-14 minutenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef plopkweker het volgende:
half uur naar mn beeld lopen staren, nog geen gouden koekje gespawned
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:15 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Weer even een stats-ronde doen??
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:15 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Vanmiddag ook al een half uur zitten staren/klikken zonder effect.. Ze naaien mijquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Als het goed is duurt het 5-14 minuten
Godver, als ik die niet snel weer afsluit ben ik daar over een dag of 2 nog mee bezig ookquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
en ik vond deze, denk ik, eerdere versie van het spel
http://orteil.dashnet.org/experiments/cookie/
Godver, 1 minuut op die site, begon automatisch met klikkenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
en ik vond deze, denk ik, eerdere versie van het spel
http://orteil.dashnet.org/experiments/cookie/
ik heb al een fabriek, tijd om te stoppenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Godver, 1 minuut op die site, begon automatisch met klikken
20 cursors
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godver, als ik die niet snel weer afsluit ben ik daar over een dag of 2 nog mee bezig ook
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb al een fabriek, tijd om te stoppen
Dat zeg je ook als je straks je eerste portal kooptquote:Op donderdag 5 september 2013 22:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb al een fabriek, tijd om te stoppen
nee, ik merk hetquote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef EenKriek het volgende:
[..]hij loopt overigens niet door als je van tab switched
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Waar moet ik nu voor sparen? 200 cursors? 100 portals? De Oma-upgrades? Ik zie de toekomst even somber inquote:
Ik ook, netquote:Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de oude afgesloten, goddank
oh, ik had hier net op een speed cookie geklikt, denk ik...quote:
okee, dit is hoe het eigenlijk is zonder speed bonusquote:Op donderdag 5 september 2013 22:29 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Je moet sparen voor die twee upgrades van +15%,dan krijg je echt veel bij
2 dagen alquote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Hoelang speel je al Mano?
Je hebt serieus alleen Chrome open voor de cookies en paint voor de screenshots?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
okee, dit is hoe het eigenlijk is zonder speed bonus
[ afbeelding ]
Moet je even opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef Drabit het volgende:
Hoe kan het dat die oma achtergrond weg is en er ook geen koekjes meer vallen? Ik heb niets gekocht.
Focus hè, geen afleiding verderquote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt serieus alleen Chrome open voor de cookies en paint voor de screenshots?
Oh, oke doe ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je even opnieuw beginnen.
Wat een klein scherm, heb je zo'n minilaptop ding?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
okee, dit is hoe het eigenlijk is zonder speed bonus
[ afbeelding ]
nee, ik heb de andere tabs die ik open had staan gesloten omdat ik een trage netbook heb die al op hol slaat als ik paint openquote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt serieus alleen Chrome open voor de cookies en paint voor de screenshots?
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:39 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Wat een klein scherm, heb je zo'n minilaptop ding?
Maar je moet paint ook niet gebruiken voor screens, gewoon puush downloaden, dan kun je een vlak selecteren voor een screenshot, seconde wachten en de link staat onder Ctrl + Vquote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik heb de andere tabs die ik open had staan gesloten omdat ik een trage netbook heb die al op hol slaat als ik paint open
dank je wel, zoiets heb ik op mijn werk ook en dat werkt inderdaad veel beter!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je moet paint ook niet gebruiken voor screens, gewoon puush downloaden, dan kun je een vlak selecteren voor een screenshot, seconde wachten en de link staat onder Ctrl + V
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je moet paint ook niet gebruiken voor screens, gewoon puush downloaden, dan kun je een vlak selecteren voor een screenshot, seconde wachten en de link staat onder Ctrl + V
Precies, dat heb ik dus vanavond al een keer of 7 gehadquote:Op donderdag 5 september 2013 22:52 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Echt chill die Get Lucky upgrade, als ik nu een 7x bonus krijg van 154 seconden en ik krijg binnen die tijd nog een golden cookie met Lucky!, krijg ik gewoon 5.000.000.000.000
Is ook het enige wat volgens mij nog significant bijdraagt. Ik ben inmiddels helemaal gestop met het klikken van het koekjequote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ja ik ben nu eigenlijk niks anders meer aan het doen dan die combo proberen te halen.
Truste.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
EN daar was nummer 9. Meteen genoeg om mijn 91ste time machine te kopen. En verder zal het mij de dag wel duren ook. Tot morgen
Dan ga je dus naar 85 en ben je me voorbijquote:Op donderdag 5 september 2013 23:01 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Heb nu 94.000.000.000.000 ga zo allemaal time machines van halen. Zit nu op 75.
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan ga je dus naar 85 en ben je me voorbij
tuurlijkquote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eindelijk de omaatjes. Hoe moet ik dr boos maken?
Pak haar rollator af!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dr boos maken?
Lol wel op je golden cookies letten tussendoor hequote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef Fopje het volgende:
Ik had mijn eerste cookiechain7 stuks kwamen er, nu even rukken.
Ja die kwamen er ook een paar van.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:36 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Lol wel op je golden cookies letten tussendoor he
Wow nice! Hoeveel c/ps heb je?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:41 schreef hugecooll het volgende:
Normaal gesproken:
[ afbeelding ]
(daar staat 1,489,712,091,405)
Met frenzy:
[ afbeelding ]
toch wel lekker, zulke boosts
quote:Op donderdag 5 september 2013 23:42 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Wow nice! Hoeveel c/ps heb je?
97quote:Op donderdag 5 september 2013 23:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Dat is wel veel jaHoeveel time machines heb je al gekocht?
staat in je stats :0quote:Op donderdag 5 september 2013 23:48 schreef Fopje het volgende:
Een slecht rood koekje
Miltiplier? Wat is dat nou weer?
Ik ken al die vaktermen niet...
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Red_Cookiequote:Op donderdag 5 september 2013 23:48 schreef Fopje het volgende:
Een slecht rood koekje
Miltiplier? Wat is dat nou weer?
Ik ken al die vaktermen niet...
Ja oke, maar hoe kan ik die oma's boosmaken?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Red_Cookie
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Grandmapocalypsequote:Op donderdag 5 september 2013 23:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoe kan ik die oma's boosmaken?
quote:Service Temporarily Unavailable
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:18 schreef Fopje het volgende:
Wow shit, ik weet niet wat er gebeurde... maar ik klikte een rood koekje, er kwam iets met frenzy en 666 ofzo. Maar wel veel koekjes erbij
Ik zie ze sowieso wel verschijnenquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:24 schreef Fopje het volgende:
Dat was hem ja
Zetten jullie je scherm ook op Menu zodat jullie de koekjes beter zien verschijnen, of helpt dat niet?
Jij ook als een mongool naar het scherm te staren?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie ze sowieso wel verschijnen
Hoeveel ziljoen is weet ik niet, maar het klinkt veelquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had een chain die me ongeveer 12 ziljoen opleverde.
Nee ik kijk af en toe even (dat komt neer op om de 30 seconden ofzo)quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij ook als een mongool naar het scherm te staren?
Het klinkt inderdaad meer dan de volgens de Wiki maximaal mogelijke chainquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoeveel ziljoen is weet ik niet, maar het klinkt veel
Hij heeft hem hoor, de Petacookiequote:
Jullie?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:33 schreef hugecooll het volgende:
Straks komen jullie nog terecht in http://www.rtlxl.nl/#!/ee(...)83-b5a3-cd43f8da2f5e
Lamaquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft hem hoor, de Petacookie![]()
Heb ik morgenochtend ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |