quote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Jullie zijn hopelijk toch niet serieus hè?
WaWa wintquote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg dat Murray deze partij gaat winnen. Wat denken jullie?
Ik geloof ook snel in een comeback. Zeker bij Murray. Maar heb deze x echt niet het gevoel.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop het, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
Cute. Niet echt het punt dat ik wilde maken, maar cute.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik wil er wel een kratje bier op zetten hoor, af te halen in Utrecht, als Djoko meer dan 1 set tegen Nadal weet binnen te halen. Deal?
Serieus bedoeld hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Cute. Niet echt het punt dat ik wilde maken, maar cute.
Jawelquote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Gruisman het volgende:
Als Murray deze set niet wint dan gaat hij niet meer terugkomen
Als ze er zaterdag dan weer een slopende 5-setter van maken, hebben ze in ieder geval een dagje extra rust.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
Als Wawrinka wint moet hij wel met 3-0 winnen. Dan is hij iig nog fit voor zijn partij tegen Djoko. Die Djoko heeft echt nog geen stap hoeven zetten dit toernooi namelijk.
Nee, dan wordt het lastig. Dan moet Wawrinka op doping worden betrapt ofzo, of in de kleedkamer cocaïne snuivend. Of oh nee, dan hoeft hij alleen maar te doen alsof hij geblesseerd is.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Gruisman het volgende:
Klopt, dan is het over.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Gruisman het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het lastig. Dan moet Wawrinka op doping worden betrapt ofzo, of in de kleedkamer cocaïne snuivend. Of oh nee, dan hoeft hij alleen maar te doen alsof hij geblesseerd is.
Vond ik ook al ja. Deze zomer was het vanaf het grasseizoen behoorlijk prut.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:30 schreef Marcoss het volgende:
Wel opvallend dat Wawrinka opeens weer zijn topvorm terug vindt, hij bakte er vrij weinig van de afgelopen weken/maanden.
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |