abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130857801
nav dit topic R&P / groot leeftijdsverschil en deze mooie quote.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:33 schreef Truffeldoos het volgende:

Ik denk zelf altijd, er is niemand die een oordeel kan vellen over de relatie, behalve de twee mensen die erin zitten.
Vraag ik me af, hebben jullie dat in jullie huidige of eerdere relatie meegemaakt?

Ik wel in mijn huidige, omdat hij niet uit Nederland komt, hij is een IJslander en woont in Denemarken, al diverse keren hebben mensen mij verteld dat het toch geen toekomst heeft vanwege de afstand, nu zijn we een jaar verder en nog steeds gelukkig samen en maken we steeds meer toekomstplannen.

Maar ook als je een keer zegt dat het moeilijk is en dat ik hem mis is de standaard reactie "Ja, daar heb je toch zelf voor gekozen!"

Wat is jullie ervaring hiermee?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 5 september 2013 @ 19:55:40 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_130857845
Niets van aantrekken, sommige zijn ook gewoon jaloers.
Als je geen zin hebt, moet je zin maken.
pi_130857905
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:55 schreef TNA het volgende:
Gewoon schijt aan hebben.
Oh ja, dat heb ik ook wel hoor, de mensen die belangrijk voor mij zijn die weten ook dat deze relatie mij gelukkig maakt en dat is voor hun ook het belangrijkste.
Maar het valt me gewoon op dat mensen heel snel hun mening durven/willen te geven over andermans relatie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 5 september 2013 @ 19:57:54 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_130857925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef snakelady het volgende:

[..]
Maar het valt me gewoon op dat mensen heel snel hun mening durven/willen te geven over andermans relatie.
Ach, mensen geven heel snel hun mening over alles.
pi_130857960
Tsja, daar zit je voor op een internetforum. In 't echt zullen ze niet naar het koppel in kwestie toegaan en zeggen 'jullie relatie zint me niet/is kut/is gedoemd/is van de gekken/etc.' :) Erover klagen op het internet daarentegen is een stuk makkelijker.
Ja doei.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:59:06 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130857987
Je hebt toch ook zelf gekozen voor een afstandsrelatie? Hoe is dat een oordeel over je relatie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130858014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, daar zit je voor op een internetforum. In 't echt zullen ze niet naar het koppel in kwestie toegaan en zeggen 'jullie relatie zint me niet/is kut/is gedoemd/is van de gekken/etc.' :) Erover klagen op het internet daarentegen is een stuk makkelijker.
In het echt worden mensen in een relatie met veel leeftijdverschil er ook wel over bevraagd volgens mij hoor.
  donderdag 5 september 2013 @ 20:01:40 #9
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_130858106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook wel hoor, de mensen die belangrijk voor mij zijn die weten ook dat deze relatie mij gelukkig maakt en dat is voor hun ook het belangrijkste.
Mensen willen zich sowieso overal mee bemoeien, afgelopen twee dagen heeft er al iemand gezeurd over mijn nagelbijten ('daar krijg je loodvergiftiging van') en over een blikje energydrank ('daar kun je dood aan gaan').
Serieus, bemoei je met je eigen zaken :{w

Ik snap wel dat andere mensen geen toekomst in jouw relatie zien, maar het is jouw relatie en jij ziet dat heel anders. Relaties gaan nou eenmaal vaak uit (ook om de afstand) maar er zijn ook mensen die de rest van hun leven samen zijn.
Laat ze gewoon praten, jij kent de situatie veel beter.
pi_130858116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

In het echt worden mensen in een relatie met veel leeftijdverschil er ook wel over bevraagd volgens mij hoor.
Maar niet met het gemak en de hoeveelheid zoals dat hier gebeurt.
Ja doei.
pi_130858180
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat gelukkig niet nee :')
pi_130858241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja maar ik merk het ook wel in het echt, zoals mijn beste vriendin is getrouwd met een 20 jaar oudere man, mijn ex-man heeft een 13 jaar jongere vriendin, daar hebben ook veel mensen een oordeel over.
Mijn ex-man is er zelfs een vriend door verloren. :?

Het blijft voor mij een vreemd iets,
pi_130858281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, dan zou je stapel gek worden denk ik. :P
pi_130858604
Een IJslander die in Denemarken woont..

Is die kerel wel een beetje te verstaan?
  donderdag 5 september 2013 @ 20:14:52 #15
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_130858698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja maar ik merk het ook wel in het echt, zoals mijn beste vriendin is getrouwd met een 20 jaar oudere man, mijn ex-man heeft een 13 jaar jongere vriendin, daar hebben ook veel mensen een oordeel over.

Een van mijn vriendinnen heeft iets met iemand van 35 jaar ouder.
Beetje vreemd is het wel, maar deze man is denk ik geschikter dan haar vorige relaties (drank/ drugs etc.).

Gewoon het idee dat hij over 10 jaar met pensioen kan en zij dan net begonnen is met haar carrière is even wennen.
pi_130858876
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef tjoptjop het volgende:
Een IJslander die in Denemarken woont..

Is die kerel wel een beetje te verstaan?
Als hij Engels praat wel ja. :P
  donderdag 5 september 2013 @ 20:24:20 #17
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_130859028
Ja. Een overbekend fenomeen. Mensen die op basis van dat flard van je leven dat ze zien als een echte Sherlock Holmes je hele jeugd, relatie en toekomst weten te duiden.

En graag ook nog ongevraagd!

Amusement als je niets beter te doen hebt maar je moet ze niet je leven laten sturen.
If at first you fail, re-define your objective.
  donderdag 5 september 2013 @ 20:32:16 #18
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_130859353
Nee, geen ervaringen met relaties e.d.
Kapitein Høken was een monster kearl
  donderdag 5 september 2013 @ 20:44:07 #19
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_130859897
Gezeik heb je altijd :)
The Art Of Lying
pi_130862114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef yulian het volgende:
Gezeik heb je altijd :)
Dat is zeker waar.
  donderdag 5 september 2013 @ 21:27:04 #21
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_130862278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is zeker waar.
Iedereen denkt het altijd beter te weten, dus lekker laten gaan :)
The Art Of Lying
pi_130864047
Yup. Mijn vriend is 11 jaar ouder dan ik, en we wonen sinds kort ook samen (na niet al te lange tijd samen te zijn). Er zijn wel mensen die me vragen of ik bij hem ben voor het geld (heeft ie niet, dus nee) of vanwege het feit dat hij een huis heeft. Ook is me gewoon ronduit gevraagd 'waarom?' omdat, en ik citeer, "jij bent een super mooi meid en hij is maar meh". Dit kwetst soms wel want voor mij is er geen betere/mooiere/leukere.
Maar ja, uiteindelijk laat ik ze lekker lullen want ik weet wel hoe het zit.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_130864612
Als je je iets aantrekt van het oordeel van een ander geeft dat alleen maar aan dat je daar zelf ook je twijfels over hebt anders interesseert het je niks.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:13:07 #24
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_130864876
In mijn eigen geval, na 2X met elkaar afgesproken te hebben in relatie gegaan. Hij stuk jonger en de ouders mogen van niets weten heel zijn familie niet eigenlijk.En hij kan soms erg eigenaardig, vreemd overkomen... Maar dat boeit me niet :P :@
The Art Of Lying
pi_130867435
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Gelukkig bestaan er ook nog mensen op deze wereld die zich minder laten leiden door een mening van anderen ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')