Vraag ik me af, hebben jullie dat in jullie huidige of eerdere relatie meegemaakt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:33 schreef Truffeldoos het volgende:
Ik denk zelf altijd, er is niemand die een oordeel kan vellen over de relatie, behalve de twee mensen die erin zitten.
Oh ja, dat heb ik ook wel hoor, de mensen die belangrijk voor mij zijn die weten ook dat deze relatie mij gelukkig maakt en dat is voor hun ook het belangrijkste.quote:
Ach, mensen geven heel snel hun mening over alles.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het valt me gewoon op dat mensen heel snel hun mening durven/willen te geven over andermans relatie.
In het echt worden mensen in een relatie met veel leeftijdverschil er ook wel over bevraagd volgens mij hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, daar zit je voor op een internetforum. In 't echt zullen ze niet naar het koppel in kwestie toegaan en zeggen 'jullie relatie zint me niet/is kut/is gedoemd/is van de gekken/etc.'Erover klagen op het internet daarentegen is een stuk makkelijker.
Mensen willen zich sowieso overal mee bemoeien, afgelopen twee dagen heeft er al iemand gezeurd over mijn nagelbijten ('daar krijg je loodvergiftiging van') en over een blikje energydrank ('daar kun je dood aan gaan').quote:Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook wel hoor, de mensen die belangrijk voor mij zijn die weten ook dat deze relatie mij gelukkig maakt en dat is voor hun ook het belangrijkste.
Maar het valt me gewoon op dat mensen heel snel hun mening durven/willen te geven over andermans relatie.
Maar niet met het gemak en de hoeveelheid zoals dat hier gebeurt.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het echt worden mensen in een relatie met veel leeftijdverschil er ook wel over bevraagd volgens mij hoor.
Dat gelukkig niet neequote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar niet met het gemak en de hoeveelheid zoals dat hier gebeurt.
Ja maar ik merk het ook wel in het echt, zoals mijn beste vriendin is getrouwd met een 20 jaar oudere man, mijn ex-man heeft een 13 jaar jongere vriendin, daar hebben ook veel mensen een oordeel over.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, daar zit je voor op een internetforum. In 't echt zullen ze niet naar het koppel in kwestie toegaan en zeggen 'jullie relatie zint me niet/is kut/is gedoemd/is van de gekken/etc.'Erover klagen op het internet daarentegen is een stuk makkelijker.
Nee, dan zou je stapel gek worden denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar niet met het gemak en de hoeveelheid zoals dat hier gebeurt.
Een van mijn vriendinnen heeft iets met iemand van 35 jaar ouder.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja maar ik merk het ook wel in het echt, zoals mijn beste vriendin is getrouwd met een 20 jaar oudere man, mijn ex-man heeft een 13 jaar jongere vriendin, daar hebben ook veel mensen een oordeel over.
Mijn ex-man is er zelfs een vriend door verloren.![]()
Het blijft voor mij een vreemd iets,
Als hij Engels praat wel ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef tjoptjop het volgende:
Een IJslander die in Denemarken woont..
Is die kerel wel een beetje te verstaan?
Dat is zeker waar.quote:
Gelukkig bestaan er ook nog mensen op deze wereld die zich minder laten leiden door een mening van anderenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja maar ik merk het ook wel in het echt, zoals mijn beste vriendin is getrouwd met een 20 jaar oudere man, mijn ex-man heeft een 13 jaar jongere vriendin, daar hebben ook veel mensen een oordeel over.
Mijn ex-man is er zelfs een vriend door verloren.![]()
Het blijft voor mij een vreemd iets,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |