abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130746415
Mijn zusje is sinds een tijdje aan het daten met een man die meer dan twintig jaar ouder is dan zijzelf. Zij is zelf 23 en de man in kwestie is 45. Zelf zegt ze er geen problemen mee te hebben, maar ik maak me toch wel zorgen. Ik weet dat het haar pakkie an is, maar ik vraag me af hoe oprecht een man van die leeftijd is daarin. Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie. Ik vroeg me af of meer mensen die mening delen of ben ik te pessimistisch?
pi_130746492
Ze is 18+, bemoei jij er niet mee :r
pi_130746558
Als je voor dit topic speciaal een account maakt zit het je wel diep.
  maandag 2 september 2013 @ 17:15:51 #4
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_130746579
Hij zal wel genoeg geld hebben in haar ogen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_130746588
Gun die man zijn pleziertje. Je zus doet waarschijnlijk dingen in bed waar z'n ex al lang niet meer aan wilde.
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_130746597
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Stiftjelinks het volgende:
Als je voor dit topic speciaal een account maakt zit het je wel diep.
Was ivm herkenbaarheid
  maandag 2 september 2013 @ 17:17:42 #7
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_130746639
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef ikbenlief2 het volgende:

[..]

Was ivm herkenbaarheid
Hoop dat je zus d'r leeftijd en die van d'r lover dan ook even vergeten is :')
Dum de dum
pi_130746667
wat een lompe opmerkingen. ik kan me voorstellen dat je het niks vindt, wat vinden je ouders ervan?
rikker de flikker
pi_130746680
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Hoop dat je zus d'r leeftijd en die van d'r lover dan ook even vergeten is :')
-O-
pi_130746704
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef rikkerdeflikker het volgende:
wat een lompe opmerkingen. ik kan me voorstellen dat je het niks vindt, wat vinden je ouders ervan?
Mijn ouders weten het (nog) niet.
pi_130746708
Als ze er gelukkig mee is, bemoei er dan niet mee.
pi_130746719
Zie het als een voordeel, over vijf jaar heb je een feest.
  maandag 2 september 2013 @ 17:20:48 #13
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_130746734
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef ikbenlief2 het volgende:
Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie.
Want?
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
pi_130746741
Ga zo door en we zien jou en je zus vanzelf wel bij Bert van Leeuwen verschijnen.
-
pi_130746750
quote:
Mijn zusje is sinds een tijdje aan het daten met een man die meer dan twintig jaar ouder is dan zijzelf. Zij is zelf 23 en de man in kwestie is 45. Zelf zegt ze er geen problemen mee te hebben, maar ik maak me toch wel zorgen. Ik weet dat het haar pakkie an is, maar ik vraag me af hoe oprecht een man van die leeftijd is daarin. Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie. Ik vroeg me af of meer mensen die mening delen of ben ik te pessimistisch?
Joh, als ze beiden gelukkig zijn, prima toch..

Je zus valt blijkbaar op oudere mannen en doet in bed waar hij al jaren niet meer aan toe komt. Iedereen blij, behalve jij...

Mocht het een relatie zijn zonder toekomst, moet ze daar toch echt zelf achter komen, daar kan jij niets aan veranderen.. Echter weet jij de insteek wel van je zus? Wie weet is hij voor haar slechts een scharrel waarbij ze haar seksuele wensen kwijt kan.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130746754
Fucking ranzig.

Is het ook een ouwe, nare viespeuk? Dan maar hopen dat het vanzelf stuk gaat. Zorg gewoon dat mensen in haar omgeving het zoveel mogelijk gaat stigmatiseren zodat ze in gaat zien hoe smerig ze bezig is.
pi_130746779
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:20 schreef KwisatzHaderach het volgende:

[..]

Want?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een man van rond die leeftijd oprecht (los van seks) geïnteresseerd is in iemand van die leeftijd. Maar blijkbaar denk ik er te negatief over?
pi_130746811
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:22 schreef ikbenlief2 het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat een man van rond die leeftijd oprecht (los van seks) geïnteresseerd is in iemand van die leeftijd. Maar blijkbaar denk ik er te negatief over?
Helemaal niet. Je wilt gewoon je zusje beschermen tegen een ouwe viespeuk die geen vrouwen van zijn eigen leeftijd kan krijgen. En terecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2013 17:23:40 ]
pi_130746828
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef regiliopeace het volgende:
Ga zo door en we zien jou en je zus vanzelf wel bij Bert van Leeuwen verschijnen.
Dat zal wel meevallen.
pi_130746840
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:23 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Helemaal niet. Je wilt gewoon je zusje beschermen tegen een ouwe viespeuk die geen vrouwen van zijn eigen leeftijd kan krijgen.
Of moeten we blij zijn voor de zus die blijkbaar ook niemand kan krijgen van haar leeftijd en tenminste nog iemand bereid heeft gevonden tot het opvangen van haar...

Met andere woorden, troll much?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130746843
Misschien zoeken ze helemaal geen gelijkwaardige relatie. Hij een jong gewillig blaadje en zij een leuke sugardaddy.
pi_130746893
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Joh, als ze beiden gelukkig zijn, prima toch..

Je zus valt blijkbaar op oudere mannen en doet in bed waar hij al jaren niet meer aan toe komt. Iedereen blij, behalve jij...

Mocht het een relatie zijn zonder toekomst, moet ze daar toch echt zelf achter komen, daar kan jij niets aan veranderen.. Echter weet jij de insteek wel van je zus? Wie weet is hij voor haar slechts een scharrel waarbij ze haar seksuele wensen kwijt kan.
Ze ziet hem niet als scharrel. Ze is wel echt verliefd.
  maandag 2 september 2013 @ 17:26:34 #23
24604 KwisatzHaderach
There are no facts
pi_130746919
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:25 schreef ikbenlief2 het volgende:

[..]

Ze ziet hem niet als scharrel. Ze is wel echt verliefd.
Iedereen gelukkig O+
pi_130746944
quote:
Naar mijn idee kan dan toch moeilijk sprake zijn van een gelijkwaardige relatie.
Dat klopt, 'gelijkwaardige' relaties bestaan er niet zoveel.. de meeste relaties zijn bv tussen mensen van verschillende leeftijden.. en opvallend vaak zijn beide partners zelfs van een compleet verschillende sekse, terwijl er ook een neiging bestaat een relatie aan te gaan met iemand met compleet andere genen, in plaats van met bv direkte familie...

Overigens, ikzelf denk ook dat de kans dat een relatie met een zo groot leeftijdsverschil een blijvende, langdurige relatie zal blijken te zijn relatief klein is... er zijn een behoorlijk aantal potentiele struikelpunten (bv ook de reactie van familie en vrienden)..
dat is echter nog geen grond het niet gewoon te proberen en te kijken waar het schip strand.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_130746948
Hoe dan ook, je kunt er helemaal niets aan doen. Ze is geen klein kind meer; gun haar haar eigen keuzes.

En iets met liefde kent geen leeftijd of zo. Boven de euh 16 dan eh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')