76.5% alquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha okay.
@black...ja daar heb ik ook last van...GTA...keuzes keuzes...zit op 47% daar
Black wattes haha....maar tot nu toe lukt het wel hoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
76.5% al![]()
Black quote me wanneer ik je moet helpen
Zal ik zeker doen, dan zorg ik er ook voor dat degene met wie ik het gisteren probeerde er ook bij is. Ik zal je sowieso alvast toevoegen. Thanks again.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
76.5% al![]()
Black quote me wanneer ik je moet helpen
was fun! beetje als vanouds...toen ik net begonquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, dan zorg ik er ook voor dat degene met wie ik het gisteren probeerde er ook bij is. Ik zal je sowieso alvast toevoegen. Thanks again.
Edit: zag dat jij me al had toegevoegd![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
was fun! beetje als vanouds...toen ik net begon
waarschijnlijk krijg je char slots in expansionquote:Op zondag 29 september 2013 12:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Lvl 50 fembarb en femwiz nu, vandaag ff lvl60 maken beiden en dan wss mn 21 malemonk en 33 malewd nog even plvlen, daarna heb ik op een malebarb en een maledh na alle characters lvl60
Die laatste twee doe ik niet omdat ik 2 slots wil hebben voor een male en fem crusader. (:
Ja, anders moet ik een level 60 de kliko in gooien.quote:Op zondag 29 september 2013 13:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg je char slots in expansion
nee geen verschil.quote:Op maandag 30 september 2013 08:07 schreef Egberts het volgende:
Er zijn toch geen verschillen tussen male en female?
Volgens mij zijn de 10 slots er met het oog op de 5 verschillende classes en de 2 verschillende modi (softcore en hardcore).
Laten we het hopen, heb nu alle 10 de slots gevuld met lvl 60 chars. Als ik dalijk een lvl100 paragon heb wil ik natuurlijk wel een nieuwe WD startenquote:Op maandag 30 september 2013 08:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
nee geen verschil.
Denk idd dat die 10 voor HC en SC zijn voor alle classes.
Zal vast met expansion meer bij komen
Wat is nu eigenlijk cde beste char om lvl60 in HC mee te halen op de ps3? heb het nogniet geprobeerd maar wil wel een poging wagen, zeg niet barb aub want ik kan niet over de noobheid van die character..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:31 schreef Egberts het volgende:
Lvl 90 paragon![]()
HC in combinatie met hoog lvl paragon is wel slecht voor mijn hart. Gisteren besloot diablo zich vast te hangen en kreeg ik het wel even benauwd omdat ik in de fields stond tussen de poison van de boompjes ... Gelukkig overleefde ik het
Pff barb dan natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk cde beste char om lvl60 in HC mee te halen op de ps3? heb het nogniet geprobeerd maar wil wel een poging wagen, zeg niet barb aub want ik kan niet over de noobheid van die character..
Ik dacht zelf aan een monk gezien ze ontiegelijk hoge defences hebben met als die defensieve runes. Maar weet 't niet.. mischien anders een wd omdat je dan op afstand kunt blijven?
anyone?
De barb is werkelijk de enige character waar ik problemen mee heb om te levelen, atm lvl 59 en laatste run (2 levels gegained joepiedepoepie) ben ik welgeteld 8 keer doodgegaan.quote:
Rend + Bloodlustquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De barb is werkelijk de enige character waar ik problemen mee heb om te levelen, atm lvl 59 en laatste run (2 levels gegained joepiedepoepie) ben ik welgeteld 8 keer doodgegaan.
Alle andere characters had ik dat probleem niet mee.
DH is me een wat te one trick pony, wiz ben ik ff moe van want heb net twee lvl 60 wiz, ik zit dus tussen monk en wd nu te denken maar weet het niet.. als iemand ervaring heeft met die 2 in hc.. want een barb ga ik voor geen goud spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Rend + Bloodlust
Maar monk of wd is altijd wel goed voor HC en Wiz lijkt me iets minder en DH tja kut class![]()
Ik heb geen ervaring in HC zelf want ik heb gewoon een hekel aan om alles kwijt te zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
DH is me een wat te one trick pony, wiz ben ik ff moe van want heb net twee lvl 60 wiz, ik zit dus tussen monk en wd nu te denken maar weet het niet.. als iemand ervaring heeft met die 2 in hc.. want een barb ga ik voor geen goud spelen.
Ja zo dacht ik ook al maar firebats lijken mij niet handig in HC gezien het zo shortrange is, is het juist niet beter om je pets het meeste werk te laten doen? Wellicht zo'n grote aap erbij nemen oid.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:01 schreef Egberts het volgende:
ik ben absoluut een WD fan.
Je hebt voor HC 2 hele belangrijke skills om te overleven zijnde spirit walk en spirit vessel.
Spirit walk zou je theoretisch gezien nooit moeten gebruiken behalve als je echt in gevaar komt (ik gebruik hem af en toe omdat je wat movement speed bonus krijgt) en spirit vessel brengt je in de spirit walk modus voor 2 seconden als je weinig leven hebt.
Verder heb je met je zombie dogs met life link, jungle fortitude (die de dmg met 15% verlaagd) twee leuke dmg reduce skills. En met een andere skill krijg je 2% life regen per seconde.
In het begin kan je natuurlijk overwegen om met een zombie bear built te werken. Naarmate je gear beter wordt zou ik een firebats built overwegen (hier heb je echter wel wat dmg in combinatie met goede resistance/armor voor nodig)
Als mijn WD op hc lvl 100 is ga ik een monk beginnen(ik vermoed wel dat de monk gear veel duurder is dan de WD gear, omdat je specifieke resistances nodig hebt).
Precies hetzelfde als op softcore minus rmahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook al maar firebats lijken mij niet handig in HC gezien het zo shortrange is, is het juist niet beter om je pets het meeste werk te laten doen? Wellicht zo'n grote aap erbij nemen oid.
Op HC kun je trouwens ook de difficulty regelen? Of is die statisch?
DH is prima te doen op HC, alleen uitkijken voor DC'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Rend + Bloodlust
Maar monk of wd is altijd wel goed voor HC en Wiz lijkt me iets minder en DH tja kut class![]()
op ps3 heb je geen dcs.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:10 schreef Asap het volgende:
[..]
DH is prima te doen op HC, alleen uitkijken voor DC's
Mijne is nu para32 en ik zit meestal op MP3 of MP4.
Heb ook een WD para36, die is wat betreft overleven een stuk makkelijker door Spirit Walk en Vessel idd
Had een monk para 9. Verloren Door dc. Is makkelijk te doen. Serenity en blinding er op en je hebt veel kans om nog weg te komen. Speel nu met WD. Speelt ook wel erg fijn maar ben pas lvl 36quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
op ps3 heb je geen dcs.
Mijn streven is uiterst lvl 60 worden voor de vlag icon.
Met firebats doe je zoveel dmg dat je met lifesteal genoeg leven terug krijgt om in grote groepen vijanden te staan. Qua dmg doen je pets en range aanvallen bijna niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik ook al maar firebats lijken mij niet handig in HC gezien het zo shortrange is, is het juist niet beter om je pets het meeste werk te laten doen? Wellicht zo'n grote aap erbij nemen oid.
Op HC kun je trouwens ook de difficulty regelen? Of is die statisch?
Hangt een beetje van je dps af. Bij lagere dps is loh beter over het algemeen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef fokopeth het volgende:
Ik heb er echt grote moeite mee om mijn DH en BARB in leven te houden. Waarschijnlijk op korte termijn meer op life steal mikken of gewoon mn life de lucht in knallen.
Kijk er echt naar uit om de uitbreiding te spelen, de normale content heb ik nu wel een beetje gehad.
Grappig want D2 heb ik 5 jaar full time zitten spelen zonder er op uitgekeken te raken.
Tijden veranderen...
En onderschat life per second niet. Soms kan je simpelweg niet slaan en wil je rennen en je hp balk weer vol krijgenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je dps af. Bij lagere dps is loh beter over het algemeen.
Die dingen zijn van voor mijn tijd denk ikquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:12 schreef Asap het volgende:
Nog mensen die Legacy Hardcore items hebben? Die kunnen nog aardig wat opleveren
Denk aan Nagelring, Leoric's Signet, oude Natalya's set, Puzzle ring etc
Inderdaad. Ik speel ook niet meer. Heb nog 20 para monk en 15 para barb , 1 para wd op hc maar spel word in tegenstelling tot zijn voorganger snel saaiquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
Die dingen zijn van voor mijn tijd denk ik
Verder denk ik dat het mensen dat actief HC speelt hier nog maar klein is.
Tja, ik vind het wel een uitdaging om paragon lvl 100 te halen op Hc. Elke keer pogen om op Hc je built iets te veranderen en door wat te kopen en verkopen goud verdienen om weer wat bij te kopen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:39 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik speel ook niet meer. Heb nog 20 para monk en 15 para barb , 1 para wd op hc maar spel word in tegenstelling tot zijn voorganger snel saai
Wat voor char speel je nu? Maat van me had echt een goede monk build. Niet dood te krijgenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:48 schreef Egberts het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel een uitdaging om paragon lvl 100 te halen op Hc. Elke keer pogen om op Hc je built iets te veranderen en door wat te kopen en verkopen goud verdienen om weer wat bij te kopen.
De combinatie van DPS/armor/life/resource op hc vinden waarbij je niet dood gaat en optimaal je skills kan gebruiken om dmg te doen houdt mij wel bezig.
Witch docter, als die 100 is ga ik monk spelenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:49 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat voor char speel je nu? Maat van me had echt een goede monk build. Niet dood te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:35 schreef Michhas het volgende:
I promised Marco I'd protect him...Een echte (topic) killer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diablo 2 LoD was dan ook gewoon een belachelijk goede online game.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef fokopeth het volgende:
Ik heb er echt grote moeite mee om mijn DH en BARB in leven te houden. Waarschijnlijk op korte termijn meer op life steal mikken of gewoon mn life de lucht in knallen.
Kijk er echt naar uit om de uitbreiding te spelen, de normale content heb ik nu wel een beetje gehad.
Grappig want D2 heb ik 5 jaar full time zitten spelen zonder er op uitgekeken te raken.
Tijden veranderen...
Dan heeft iemand een max bid ingegeven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe werken dit soort bids?
Ik speel voor het eerst in ruim een jaar weer Diablo en probeer mijn demon hunter wat goedkope gear te geven. Nu kom ik heel veel set/legendary items tegen waarvan er enkel een bid van +- 3000 staat, maar dit kan ik blijven ophogen (In het geval van dit screenshot tot 100k) maar het blijft aangegeven worden als een te laag bod terwijl ik volgens mijn bids wel de hoogste heb geplaatst...
Iemand een idee?
Ah. Ik kende het bestaan daar niet van. Best een rare optie, zet het dan gewoon direct tegen de minimum prijs neer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heeft iemand een max bid ingegeven.
Waarom? Op die manier bepaal je wel wat je maximaal wilt betalen, maar als je geluk hebt ben je een stuk minder kwijt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Ik kende het bestaan daar niet van. Best een rare optie, zet het dan gewoon direct tegen de minimum prijs neer.
Dan nu weer verder op mijn Monk. Ik geloof dat Demon Hunter toch de minste leuke class is.
Edit: En bedankt voor het antwoord
Ik wist niet eens dat er een autobid functie was.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom? Op die manier bepaal je wel wat je maximaal wilt betalen, maar als je geluk hebt ben je een stuk minder kwijt.
Ik heb regelmatig zo wel koopjes binnengehaald.
ik ook nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een autobid functie was.
Idd, mega irritant. Van het weekend met mijn WD para 39 in een hardcore public game, opeens bij een Elite-battle volledige screen freeze (daarvoor ook al redelijk wat lag).. Diablo game vast en moest uit de game met taakbeheer, spel weer starten en inloggen. Ik was bang dat mijn WD was gesneuveld, maar gelukkig leefde die nog...quote:
Het is er ook pas sinds de laatste patchquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eigenlijk zelden tot nooit last van gehad...
Herkenbaar, ik mijd tegenwoordig de bomen in de fields met mijn para 93 wd omdat ik bang ben dat ik disconnect in hun poison (had laatst een freeze van een paar seconde in de poison en dat overleefde ik net aan). Verder speel ik alleen nog maar public games zodat er altijd wel iemand is die je kan reddenquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Idd, mega irritant. Van het weekend met mijn WD para 39 in een hardcore public game, opeens bij een Elite-battle volledige screen freeze (daarvoor ook al redelijk wat lag).. Diablo game vast en moest uit de game met taakbeheer, spel weer starten en inloggen. Ik was bang dat mijn WD was gesneuveld, maar gelukkig leefde die nog...Bijna mijn mooie HC gear kwijt door Blizzard...
koop een wapen in het begin zodat je wat meer dps doet (met een rode gem erin voor meer deeps)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Zo, weer een tijdje bezig @ de ps3 met deze geweldige game! Heb nu een lvl 60 monk en DH (para10) en ben een beetje aan het farmen op ML3, wat me prima afgaat. Heb al een aantal infernal machine fights gehad maar helaas nog geen organ-drops gehad. Zit te twijfelen om eerst door te grinden totdat ik ML5 aankan zodat de droprates wat hoger komen te liggen.
Anyway, ben wel toe aan een nieuwe uitdaging dus ga dit weekend aan de HC mode beginnen, hebben jullie nog aanraders qua class aangezien survival erg belangrijk is? Zit zelf te denken en monk en/of barb, met m'n monk heb ik nu een build waarbij ik echt niet dood te krijgen ben dmv lifesteal en hoge attacks per second. Nog andere tips behalve niet dood gaan?
Nog altijd console?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
btje vervelen atm, mn melee demonhunter hele tijd mee legendaries farmen maar na 50 azmodan runs, 10 beliel runs en nog wat shire runs en totaal niks ben ik het wel zat nu..
Ja ik ga niet op de pc diablo spelen kom op zeg... always online en die retarded auctionhousequote:
Nee, maar heb wel een paar hele goeie set items gevonden, week geleden.quote:
Hahaha ja legs droppen minder op console maar wel beterequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ik ga niet op de pc diablo spelen kom op zeg... always online en die retarded auctionhouse
Oh en dan nog de grootste mongool ter wereld die dat spel daar speelt (bachir)
Ja paragon 2.0 zit ik ook op te wachten, hopelijk komt dat ook (en snel) op consoles.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:43 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Loot 2.0Paragon 2.0 klinkt ook goed overigens....
Zit gewoon bij de RoS DLC lijkt me. Ik heb iig nog genoeg te doen, wil nog paragon level 100 halen, wil de HF-ring nog scoren, nog minstens esoftcore en ander SC character op level 60 en met HC beginnen. Ik vermaak me nog wel even... las ook dat je voor 10 dollar ofzo je ps3 versie kan upgraden naar een ps4 versie. Hopelijk kan je je characters en alles ook meenemen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja paragon 2.0 zit ik ook op te wachten, hopelijk komt dat ook (en snel) op consoles.
Komt ervoor uit zover ik heb gelezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:33 schreef ssebass het volgende:
Wanneer komt loot 2.0? Zeker pas in de uitbreiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |