Alleen eckte fansquote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe zitten jullie er allemaal in zeg
heb je dat paardje al?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef Pheno het volgende:
Maar de crusader is tof. De adventure mode zeker ook, maar nu eerst eens alles level 70 maken
RoS zorgt er iig voor dat ik weer vertrouwen krijg in de makers. Blessed hammer is OP, maar iron skin is zo grafisch tof Collossus van X-Men is er niets bij
Ja, maar ik zoek nog naar manieren om dat leuk in te zetten.quote:
Was dat nog voordat ze monster power hebben geïntroduceerd?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Moeilijkheidsgraad is wel zwaar gereduceerd zeg. Na tijdje maar weer eens gespeeld en Hell/Inferno stelt geen ruk voor vergeleken met hoe moeilijk het was, of ligt dat nou aan mij?
Ver voor, welk monsterpower is vergelijkbaar met het niveau van toen gok je?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Was dat nog voordat ze monster power hebben geïntroduceerd?
Je kunt nu namelijk monsterpower instellen bij het selecteren van de act / quest oplopend van 0 t/m 10.
Dat is het jammere ja, eerst was het de bedoeling dat inferno echt alleen voor groepen spelers was, maar na een hoopp gejank dat het te lastig was, is het een stuk omlaag gegaan. Daarna kwam er weer een monsterpower update om het moelijker te maken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Moeilijkheidsgraad is wel zwaar gereduceerd zeg. Na tijdje maar weer eens gespeeld en Hell/Inferno stelt geen ruk voor vergeleken met hoe moeilijk het was, of ligt dat nou aan mij?
Hoe zit het trouwens met die paragon levels in de expansion. Level je dan van 1 -60, dan de 100 paragon en level je daarna pas naar 70 of ben je die paragon zooi gewoon kwijt dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het jammere ja, eerst was het de bedoeling dat inferno echt alleen voor groepen spelers was, maar na een hoopp gejank dat het te lastig was, is het een stuk omlaag gegaan. Daarna kwam er weer een monsterpower update om het moelijker te maken.
In de beta zijn er trouwens vijf moelijkheidsgraden, maar ik kan nog niet naar de vijfde. Daar moet je een level 70 voor hebben. De namen zijn ook aangepast, geen normal, nightmare, hell en inferno.
De beta is op een aparte realm. Ik kon mijn personages wel kopieren van Europa af, maar die werden allemaal op level 60 gezet. Dus eigenlijk kan ik er geen antwoord op geven op basis van ervaring. Ik mag aannemen dat je de paragon gewoon houdt en dan weer eerst gaat levelen naar 70 voordat je daarmee verder kan. Het zou namelijk wel erg cru zijn als je paragon 100 kwijt bent Maar dat is mijn gedachte, er is helaas niets over te zeggen aan de hand van de beta.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met die paragon levels in de expansion. Level je dan van 1 -60, dan de 100 paragon en level je daarna pas naar 70 of ben je die paragon zooi gewoon kwijt dan?
Inferno ML10 is toch wel redelijk vergelijkbaar met de oude inferno?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het jammere ja, eerst was het de bedoeling dat inferno echt alleen voor groepen spelers was, maar na een hoopp gejank dat het te lastig was, is het een stuk omlaag gegaan. Daarna kwam er weer een monsterpower update om het moelijker te maken.
In de beta zijn er trouwens vijf moelijkheidsgraden, maar ik kan nog niet naar de vijfde. Daar moet je een level 70 voor hebben. De namen zijn ook aangepast, geen normal, nightmare, hell en inferno.
Je leveled altijd je paragon door ook weer na lvl 70quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De beta is op een aparte realm. Ik kon mijn personages wel kopieren van Europa af, maar die werden allemaal op level 60 gezet. Dus eigenlijk kan ik er geen antwoord op geven op basis van ervaring. Ik mag aannemen dat je de paragon gewoon houdt en dan weer eerst gaat levelen naar 70 voordat je daarmee verder kan. Het zou namelijk wel erg cru zijn als je paragon 100 kwijt bent Maar dat is mijn gedachte, er is helaas niets over te zeggen aan de hand van de beta.
MP10 is gewoon veel meer hp maar ik vind niets meer vergelijkbaar met vroeger en dat komt ook door de gear changesquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:33 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Inferno ML10 is toch wel redelijk vergelijkbaar met de oude inferno?
Daar ga ik vanuit jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je leveled altijd je paragon door ook weer na lvl 70
[..]
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10660725988#1quote:Hey all! I've watched a bunch of videos regarding RoS Beta and I've made up a list of all the important things so you don't have to watch a ton of long videos. Here they are:\
1) As you already know, your old gear will be worthless *edit, sorry had 2900k before* 2900 DPS weapons drop from trash mobs. There were videos of level 50 characters wielding these weapons.
2) Maquise Gems drop relatively easily and are the standard for level 70, so don't spend you money crafting.
3) Gold is still valuable as cost of crafting, unsocketing gems, etc is still pretty pricey
4) Brimstone will not be used by any of new crafting recipes so don't bother farming/buying them
5) Gold is relatively easy to obtain as bounties and whatnot give you good amounts
6) Your paragon levels are not 1:1 it is based off of total XP. So if your characters combined have around 250 total, you will only get about 138 Paragon Points to spend. Paragon points are divided evenly among the four Paragon Areas
7) Current crafting mats are almost worthless new crafting mats for everything
8) You can resent Paragon Point allocation anytime with a simple click of a button. This makes for very Dynamic Playstyles depending on what your'e doing (speedruns, levelling, etc)
9) Maximum Crit chances boost from Para Points is 10%
10) Max Crit Damage boost from PP is 50%
11) Max Attack Speed boost from PP is 10%
12) Max Cooldown Reduction boost from PP is 10%
13) Each Paragon Point is worth 5 Stat points with no maximum
14) Max % Life boost is 25%
15) Max Armor boost is 25%
16) Max Dodge Chance boost is 10%
17) Max AR Boost is 250
18) Max MF boost is 100%
19) Max Movement Speed boost is 25%
20) Max Gold Pickup Radius boost is 25
21) Regarding Enchanting, just watch the official Blizz Video regarding Enchanting. It would take too long to type it out. Basically you can only replace one stat on one item and once you replace it you can't go back; however, you can change the same property over and over again, you just can't touch the other ones.
22) Regarding Transmogrification, again just watch the official Blizz Video regrading it. Pretty self-explanatory. Once you find items it automatically goes into your bank and you can choose from it. You don't have to actively have it in your inventory.
23) Regarding Difficulty It goes Normal, Hard, Expert, Master, Torment As baseline, Master is around MP8-9, Torment is MP10. In Torment, you can choose between Torment 1 to Torment 6 to make it even more difficult.
24) In Torment here is the list of goodies you would be getting:
* 300% gold/xp
* Double bounty awards
* Better Legendary Recipes
* Better Legendary Items
* 250% Leg drop rate
* Additional gold/xp/leg drop rate per Torment level
25) Monsters scale according to your level not the Act Level
26) New Toughness stat is the *total amount of raw damage you can take* and it is based on *Max Life, Armor, Dodge Chance, Avg Resist, and Damage Reduction*
27) New stat called Crushing Blow Chance that can be increased by skills and items, deals 25% of monster's current HP as bonus damage, half as effective against elites
28) Blood Shards are a new form of currency. You get them from Adventure Mode and they are used for a gambling system. Think of the gambling system in previous Diablo games.
29) A level 50 Legendary ring I saw adds +281 Str with a 4% IAS boost. *edit* More things I've seen since I've typed this:
Lvl 62 Legendary Pants that have +674 Dex, +480 Vit
Lvl 63 Leg Axe 1495.4 DPS, +604 Int, + 671 Vit, 5% IAS, Crushing Blow Chance 8%
Lvl 69 Leg Fist 2677.2 DPS
Lvl 60 Leg 1h Sword 1208.9, +400 Str, +311 Vit, 19% Chance Splash Damage
Lvl 70 Set Shoulders +784 Str +548Vit
Lvl 61 Leg Ammy +594 Dex, +584 Vit, Reduce Cooldown by 7%
Lvl 63 Leg Ring +565 Int +84 AR, IAS 5%
Lvl 70 Leg Gloves +947 Str[ Holy !@#$
LvL 70 Leg 2h Sword 4145.9 DPS +1392 Vit
Lvl 70 Leg Armor +838 Str +524 Vit +10% Life
Lvl 70 Leg Belt +821 Str +590 Vit +11% Life
Lvl 70 Leg 1h Sword 3630.2 DPS
Lvl 70 Leg Ring +70-140 Damage, +843 Str, +582 Vit, Reduce cooldown 5%
You get the idea. Sell everything you have now because it will be worth nothing.
30) Travelling between acts in Adventure mode is very easy and streamlined. Cheers Blizz
Finally: GG to CM Wiz, WW Barb, and all LS
This looks like it's finally going to fix Diablo and make Self-Found viable. Good job Blizz
More info from readers as I see it:
- During beta you will see items with PH beneath their image, that stands for place holder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |