Bij ons moet je er ook specifiek om vragen, omdat er veel te weinig zijn. Omdat ik een extreem klein hoofd heb, wil ik eerst een pet passen; zou zonde zijn als ik een pet krijg die tot over mijn ogen zakt, terwijl veel andere mensen er ook graag een willen. Ik zet nu gewoon een eigen pet op.quote:Bij ons op kantoor zijn de petten er wel maar moet je er wel specifiek naar vragen en wordt er genoteerd wie er 1 gekregen hebben.
Mogguh!quote:Op zaterdag 7 september 2013 07:34 schreef gridjuh het volgende:
Zo vanmiddag nog werken en dan nog weekje doorbikkelen en dan eindelijk vakantie
Leuk he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:17 schreef VixenFromHell het volgende:
Okeeee die HAH planning klopt dus ook geen zak van qua afmetingen, bij die Veronica folder staat 297 bij 210 mm.... is het toch weer gewoon zo'n klein rotding. Ding verdween steeds onderin de tas, viel er tussenuit .... bah
Bij al die folders staan ongeveer dezelfde afmetingen en ze zijn dus toch mooi allemaal anders.. en van dat stomme gladde spul
Pfff lekker werksfeertje. Gelukkig krijg je daar als bezorger niks van mee. Prettig weekend, allen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het wordt steeds gezelliger bij ons op de werkvloer.
Ja hier naast AH en C1000 3 van die gladde rotdingen, ik moest ook steeds in de schoudertas kijken om alle folders fatsoenlijk te kunnen pakken. Irritantquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Liep ik daar met hele hoge bundels en daaronder die gezellige 4x HAH met Vriendenloterij, Veronica, kleine AH, en C1000. Veronica viel er steeds tussenuit idd.
1 voordeel: kan het volgende week alleen maar rustiger worden qua HAH.
Ik scheld standaard tegen m'n personeel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een klucht weer vandaag bij ons. Flink veel post, onderbezetting, een TC die een postbode uitscheldt, een voorbereider die de TC uitscheldt en vervolgens boos de deur uitbeent (toen hadden we nog een gat in de planning erbij) en vervolgens twee TC's die elkaar gaan uitschelden.
Het wordt steeds gezelliger bij ons op de werkvloer. Ik zit te wachten op het moment dat er iemand een klap uitdeelt.
Hier wel de h.a.h. en de weekplanning binnen: op dinsdag (in de 1800 codes) C1000 en in sommige postcodes daarnaast karwei en Schoonenberg. Gelukkig hoef ik dinsdag alleen de C1000 weg te brengen, dus ondanks dat ik de hele week twee middag-wijken heb valt dat mee. Zaterdag zie ik hier C1000, Deen en de AH op de planning staan.quote:Wilde nog even kijken naar volgende week, maar er zijn hier nog geen planningen binnen
Dierentuinquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:20 schreef gridjuh het volgende:
De post had er vandaag gewoon een half uur eerder kunnen zijn...was er 1 tas post mee naar made gegaan
Maar goed nog maar 6 dagen werken en morgen naar dierentuin
En waar gaan dat soort ruzies dan over als ik vragen mag? Bij ons wordt meestal gelaten gereageerd op puinzooi en ploeteren we gedemotiveerd verderquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een klucht weer vandaag bij ons. Flink veel post, onderbezetting, een TC die een postbode uitscheldt, een voorbereider die de TC uitscheldt en vervolgens boos de deur uitbeent (toen hadden we nog een gat in de planning erbij) en vervolgens twee TC's die elkaar gaan uitschelden.
Het wordt steeds gezelliger bij ons op de werkvloer. Ik zit te wachten op het moment dat er iemand een klap uitdeelt.
Bij ons op het depot is de sfeer er anders ook niet beter op geworden. Bepaalde postbezorgers kunnen elkaar niet luchten of zien. Veel haat en nijd onderling om kleine dingen. Miesje vindt dat Pietertje als hij een wijk heeft die om 11 uur staat niet om 12 uur moet beginnen omdat zij eigenlijk die wijk wel wil zodat ze 's middags vroeger klaar is (Miesje heeft meestal middagwijken) en noemt Pietjertje asociaal.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef posje het volgende:
[..]
Pfff lekker werksfeertje. Gelukkig krijg je daar als bezorger niks van mee. Prettig weekend, allen!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:23 schreef V__L_N het volgende:
Ach ik heb een depo met 3 mensen en die andere 2 probeer ik gewoon ook te vermijden. Veel te irritant die gasten.
Post hoeft pas om 6 uur in de bus te liggen officieel, meestal zal je daar dus wel tijd voor hebben. Herkenbaar trouwens, bij ons lopen er ook 3 rond waar ik niet eens een goed gesprek mee kan voeren wegen het gebrekkige Nederlands.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef V__L_N het volgende:
Daar heb je toch geen tijd meer voor? Bovendien, het depo bestaat hier uit een garage van iemand. In de zomer veel te warm en in de winter veel te koud, geen plek om je kont te keren ook nog.
Bovendien spreekt de collega met wie ik 4 dagen het depo deel bijna geen nederlands en wat er uitkomt is klaagzang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |