het regende he. Dan wordt er niet bezorgd, als het aan sommigen ligtquote:
het lijkt er vanaf te hangen hoe het ingesteld is. Had vandaag ook bundels van 36 stuks, maar dan met de 3 gebruikelijke folders bij ons. Heb er ook wel eens van 26 gehad of van 50. Het verschilt echt per weekquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef superkimmi het volgende:
bleegh ben al een week mn stem kwijt en flink verkouden en dan als eerste werkdag regen en 2 wijken was niet heel fijn begin.
is het nieuw dat de folderbundeltjes zo klein zijn? ik had bundeltjes van 30 tot 36 stuks, terwijl ik alleen ah en c1000 had, die normaal toch wel verpakt zijn rond de 70 stuks.
Tja, half acht thuis dus. Maar nu gaat de telefoon uit!quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:50 schreef posje het volgende:
Maar goed, als iedereen komt opdagen nog maar 1 wijk, dan is het voor mij ook vakantie.
dat werd dus wat meer dan één wijkje?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:16 schreef posje het volgende:
[..]
Tja, half acht thuis dus. Maar nu gaat de telefoon uit!
Werd dus toch nog een haast gebruikelijke zaterdag.....maar wel pauze gehad hoor, tussendoor! Jammer, ze laten het er net iets te vaak op aankomen, volgens mij. Maar goed: vakantie!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat werd dus wat meer dan één wijkje?
geniet ervanquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:46 schreef posje het volgende:
[..]
Werd dus toch nog een haast gebruikelijke zaterdag.....maar wel pauze gehad hoor, tussendoor! Jammer, ze laten het er net iets te vaak op aankomen, volgens mij. Maar goed: vakantie!
Ik heb geregeld bundels van minder dan 20 stuks. Ik vind 36 in een bundel best wel veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt er vanaf te hangen hoe het ingesteld is. Had vandaag ook bundels van 36 stuks, maar dan met de 3 gebruikelijke folders bij ons. Heb er ook wel eens van 26 gehad of van 50. Het verschilt echt per week
Ja ik heb er ook 1quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Rafierafie het volgende:
Ik kreeg vandaag een evaluatieformulier voor de bedrijfskleding.
Hebben meer mensen hier dat gekregen?
Er zijn 3000 medewerkers gevraagd om mee te werken aan dit onderzoek.
is prima te doen, alleen in de regen natuurlijk niet, want dan heb je al snel papier marche, iets wat ik natuurlijk voorkomen hebquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb geregeld bundels van minder dan 20 stuks. Ik vind 36 in een bundel best wel veel eigenlijk.
geen idee of ik er eentje gekregen heb.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Rafierafie het volgende:
Dan nog te zwijgen over de jas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen idee of ik er eentje gekregen heb.
Het poloshirt met korte mouwen is in ieder geval goed warm, net als de jas. De nieuwe regenkleding heb ik na alle negatieve verhalen nog maar even in de verpakking laten zitten. Had vandaag mijn oude kloffie nog aan
Nee. Ben wel benieuwd naar de nieuwe kleding. De huidige is echt om te huilen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Rafierafie het volgende:
in de zomeruitvoering moet ik de buitenjas gebruiken, omdat het onder veel te stug is en daardoor niet lekker zit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dan nog te zwijgen over de jas.
Ik heb een grote maat...probleem onder past het net boven veel te groot
Daar hoor ik inderdaad meer mensen over. Ik draag zelf eigenlijk alleen de binnenjas als enkele jas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de zomeruitvoering moet ik de buitenjas gebruiken, omdat het onder veel te stug is en daardoor niet lekker zit.
Die binnen jas krijg ik niet eens dicht dus....quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:35 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Daar hoor ik inderdaad meer mensen over. Ik draag zelf eigenlijk alleen de binnenjas als enkele jas.
Na een tijdje dragen wordt ie vanzelf wat soepeler. Ik vind die buitenjas altijd zo plakkerig
Die jassen zijn ook gemaakt voor mannen. Vrouwen met heupen passen gewoonweg niet in die jassen. Met name idd de binnenjas. Ik had ook altijd de buitenjas aan, maar nog veel liever het vest dat ik had. Die paste tenminste wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Dan nog te zwijgen over de jas.
Ik heb een grote maat...probleem onder past het net boven veel te groot
De shirtjes zijn doorzichtig als je er iets donkers onder aan hebt (het oranje deel). Ik weet dat mijn mannelijke collega's dit niet erg vinden, maar ik vond het toch niet zo leuk dat ze mijn zwarte bh zagen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
Verbeterpunten voor de kleding zijn welkom. Ik kan namelijk suggesties geven om de kleding te verbeteren. Er zijn vast wel dingen waar ik zelf niet aan zou denken.
Ik had dezelfde, in setjes van 80. Dus ik heb ze zelf maar gesplitst, want ik loop nooit rondjes van 80 adressen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef superkimmi het volgende:
bleegh ben al een week mn stem kwijt en flink verkouden en dan als eerste werkdag regen en 2 wijken was niet heel fijn begin.
is het nieuw dat de folderbundeltjes zo klein zijn? ik had bundeltjes van 30 tot 36 stuks, terwijl ik alleen ah en c1000 had, die normaal toch wel verpakt zijn rond de 70 stuks.
Flink afkraken, hè. Vooral die zweterige polo. En de binnenjas van het all seasons jack. En de gebrekkige waterdichtheid van het regenpak. En sowieso het ontbreken van truien en broeken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Rafierafie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |